Livets datter Skrevet 21. november 2003 #1 Skrevet 21. november 2003 NetCom eller Telenor? Og hvorfor? (Eller andre mobil-leverandører?)
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2003 #2 Skrevet 21. november 2003 for meg er det viktig at det er telenor-nett (flere operatører benytter dette nettet, bla sense, chess osv) for det har absolutt best dekning her hvor jeg bor!! (kjempeforskjell!!) hadde netcom en periode, men det fungerte kjempedårlig... den falt ut nesten konstant..
Titti72 Skrevet 21. november 2003 #3 Skrevet 21. november 2003 Telenor. Jobben betaler min mobil og de har avtale med Telenor og får rabatter.
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #4 Skrevet 21. november 2003 Telenor. Og ihvertfall etter den urteite nye Askepottreklamen.
Eivissa Skrevet 21. november 2003 #5 Skrevet 21. november 2003 Telenor. Fordi det fleste jeg kjenner har det. Og jeg har hatt det siden min første mobil, som jeg kjøpte i 1996. Og det var lenge før NetCom kom med "Lik pris, uansett hvem og når du ringer"
LaToya Skrevet 21. november 2003 #6 Skrevet 21. november 2003 Jeg har Chess med Telenor dekning. Grunnen til Telenor dekning er at Netcom har dårlig dekning på hytta ..... Og jeg liker å være på "nett" der også. Har ikke hatt noen grunn til å klage på dekningen til Telenor. Og er så langt strålende fornøyd med Chess. Så akkurat nå er jeg veldig fornøyd med mitt mobil "forhold" . Chess valgte jeg fordi det er billigere for meg enn Telenor.
Arwen Skrevet 21. november 2003 #7 Skrevet 21. november 2003 netCom med bindingstid (hvis ikke skulle jeg byttet nå :evil: ) Teit reklame.
Gjest care Skrevet 21. november 2003 #8 Skrevet 21. november 2003 Bare dårlige erfaringer med telenor og deres datterselskaper, derfor netcom - og er kjempefornøyd.
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2003 #9 Skrevet 21. november 2003 for meg er det et prinsipp å ikke ha telenor, samtidig som jeg må ha telenors nettverk (pga denkningen, det er som flere har nevt kjempeforskjell) derfor har jeg nå sense chess er også et bra alternativ (tror jeg ville valgt dem om jeg skulle hatt nytt nå.. )
Mrs. B Skrevet 21. november 2003 #10 Skrevet 21. november 2003 Jeg har Chess med Telenor dekning. Har hatt Telenor tidligere men fant ut at Chess ble billigere. Netcom har jeg aldri likt - sikkert fordi det alltid var dyrere før å ringe fra Telenor til folk med Netcom.
Edie Skrevet 21. november 2003 #11 Skrevet 21. november 2003 Telenor - fordi alle venner og fleste bekjente har det, og dermed billigere å ringe. Bedre dekning enn NetCom.
Gjest lmari Skrevet 21. november 2003 #12 Skrevet 21. november 2003 Alltid hatt NetCom - alltid vært fornøyd med dem.
Gjest Katarine Skrevet 21. november 2003 #13 Skrevet 21. november 2003 Alltid hatt NetCom - alltid vært fornøyd med dem. Samme her!
14062003 Skrevet 21. november 2003 #14 Skrevet 21. november 2003 NetCom fordi de er store og seriøse. Ikke Telenor fordi de har driti seg ut et utallige ganger både med min fasttelefon og mobiltelefon. Jeg hater Telenor! Jeg byttet fra Telenor til Netcom så snart portering ble mulig!
ringblomst Skrevet 21. november 2003 #15 Skrevet 21. november 2003 Telenor, har egentlig bare blitt sånn. Og det har alle i familien og de fleste i omgangskretsen også. Har bare vært fornøyd med Telenor - og har derfor ikke behov for å bytte.
Lillebi Skrevet 21. november 2003 #16 Skrevet 21. november 2003 Netcom - fordi jeg ville støtte et konkurrerende selskap til Telenor før vi fikk haugevis av andre små mobilselskaper. Har gått tilbake til Netcom etter et litte avbrekk hos et annet mobilselskap fordi jeg alltid har vært fornøyd med dem. Oversiktlig, og god service. Har aldri hatt problemer. Det eneste er dekningen da...der er Telenor dessverre et hakk bedre en del steder...
Ugla Skrevet 22. november 2003 #17 Skrevet 22. november 2003 Tele2 mobil (også fast-telefon) Fordi: - Rimeligere en Telenor - Telenor sitt nett (de har best dekning der jeg bor / ferdes) Samme pris å ringe til alle disse: -- Fasttelefon -- Tele2 mobil -- Telenor mobil (+ noen andre mob selskap) -- Rimeligere SMS enn Telenor - Brukbart "firma-telefon-tilbud" - Får fast tlf og (alle) mob.telefonene på samme regning. - De kunne skaffe Oyo-kort (det kan ikke Telenor lenger) - Nå fikk jeg beholde mitt gamle mob.nr (det fikk jeg ikke sist jeg hadde tenkt å skifte. Da hadde vi nettopp kostet på "flere tusen" i markedsføring, der alle mob.nr var oppført...)
Rannva Skrevet 22. november 2003 #18 Skrevet 22. november 2003 netCom med bindingstid (hvis ikke skulle jeg byttet nå :evil: ) Teit reklame.
Midnattsol Skrevet 22. november 2003 #19 Skrevet 22. november 2003 Chess med Telenor-dekning. Dvs jeg har Telenor nå men nummeret mitt står for portering over til Chess fordi det er mye billigere enn det jeg har nå.
Morgan Skrevet 23. november 2003 #20 Skrevet 23. november 2003 Stjelenor. Fordi det er dem som har link til oljeinstallasjonene i Nordsjøen,og størst avtale-nettverk i andre land jeg besøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå