AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Har et tilfelle hvor jeg ble kjent med mann via nettet for typ 3-4 uker siden. Skal nevnes at jeg da er en kvinne! Han utga seg selv for å være 8 år eldre enn meg, noe jeg kunne "leve med". Men etter litt research fant jeg ut at han brått var 14 år eldre enn meg. Noe jeg konfronterte han med, og som han beklaget seg for - og som han sa var fordi han var redd jeg ville kutte kontakten. What to do? Selv har jeg aldri vært spesielt fokusert på dette med alder, og det skal nevnes at jeg også er over 21. Men, nå vet jeg ikke hva jeg skal legge fokus på lenger..selvom jeg selv synes aldersforskjellen er noe over hva jeg føler meg tilfreds med (enn så lenge..)
Kråkesaks Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Spør han. "Er det andre ting du har fortalt som ikke stemmer?" 5
Namine Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 aldersforskjellen er jo stor, men den trenger ikke nødvendigvis være for stor. kommer litt ann på hvor gamle dere er, og på hvilket stadie i livet dere er. det jeg derimot reagerer på, er at han lyver. er jo aldri et godt tegn på at den ene parten lyver, og når han lyver om noe så essensielt som alderen (er jo litt greit å vite alderen på folk før en bestemmer seg for å evt satse), og noe som så lett ville blitt avslørt innen kort tid, hva annet kan han lyve om? det er i alle fall en av mine første tanker.. 6
Steinar40 Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Håpløst. Fyren starter med å juge, og folk som juger har ingen verdi. Dessuten er aldersforskjellen på 14 år for stor når du er såpass ung. Kutt kontakten før jo heller. 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #5 Skrevet 28. juli 2011 Takk for tilbakemeldinger, trenger det virkelig. Det jeg liker best ved han, er at han er så voksen i oppførselen sin - noe mange gutter rundt på min egen alder ofte ikke er (tar ikke alle under én kam). Etter tilbakemeldingene å dømme, er det jo løynen som blir pekt ut som det verste - noe jeg selv også tenkte først. Og ja, jeg vet med meg selv at jeg ofte kan være veldig naiv - og derfor spør jeg ukjente mennesker og med meg selv som annonym. Men igjen, er det veldig naivt å tenke "han gjorde det kun fordi han var redd jeg ville kutte kontakten, ikke fordi han måtte lyge - men fordi han følte det kanskje måtte til for å fortsatt holde <<bålet brennende>>" ? Han har jo ikke endret seg det grann, og sier at han var seg selv 100% - selvom ikke alderen stemte. Hmmh.. :/
Erotisk Flukt Skrevet 28. juli 2011 #6 Skrevet 28. juli 2011 Du er over 21 år, og han løy på seg 6 år ned. Fra 14 til 8 år forskjell. Mye mulig for å komme i 20-årene selv. Jeg lurer da på om han har løyet til enda yngre kvinner/jenter enn deg jeg, og da med flere år. For vil unektelig tro at du er den eneste han har løyet til. Og det er lite voksent å ikke kunne stå for alderen sin, men må lyve med noen år. Komplekser for sin egen alder og en alldeles liten krise lukter det på lang vei. -Domino 1
Steinar40 Skrevet 28. juli 2011 #7 Skrevet 28. juli 2011 Takk for tilbakemeldinger, trenger det virkelig. Det jeg liker best ved han, er at han er så voksen i oppførselen sin - noe mange gutter rundt på min egen alder ofte ikke er (tar ikke alle under én kam). Etter tilbakemeldingene å dømme, er det jo løynen som blir pekt ut som det verste - noe jeg selv også tenkte først. Og ja, jeg vet med meg selv at jeg ofte kan være veldig naiv - og derfor spør jeg ukjente mennesker og med meg selv som annonym. Men igjen, er det veldig naivt å tenke "han gjorde det kun fordi han var redd jeg ville kutte kontakten, ikke fordi han måtte lyge - men fordi han følte det kanskje måtte til for å fortsatt holde <<bålet brennende>>" ? Han har jo ikke endret seg det grann, og sier at han var seg selv 100% - selvom ikke alderen stemte. Hmmh.. :/ Selvfølgelig virker han mer voksen enn de fleste av dine jevnaldrende, når du er ung og han er 14 år eldre. Imidlertid, det verste som kan skje er altså når man ikke kan stole på et annet menneske. Dessuten er som sagt 14 år en for stor aldersforskjell så tidlig i livet. Er du smart og fornuftig, så lar du han gå.
MissStiles Skrevet 28. juli 2011 #8 Skrevet 28. juli 2011 Spør han. "Er det andre ting du har fortalt som ikke stemmer?" Det samme tenkte jeg..... Er det noe annet han har løyet om?
Steinar40 Skrevet 28. juli 2011 #9 Skrevet 28. juli 2011 (endret) Det samme tenkte jeg..... Er det noe annet han har løyet om? Men herregud da folkens, hva hjelper det å spørre en som lyver om sånt? Når folk først har løyet så kan det like godt skje igjen. Og det er derfor umulig å kunne stole på en slik person. Det finnes 2 typer mennesker som man absolutt ikke kan stole på. De som lyver, og så de som ikke holder det de lover. Endret 28. juli 2011 av Steinar40 1
Gjest MorAase Skrevet 28. juli 2011 #10 Skrevet 28. juli 2011 Han har løyet om noe vesentlig. Jeg hadde skjøvet vedkommende fra meg. Han er feig som ikek tør stå for den han faktisk er. Feige menn trenger en ikke!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #12 Skrevet 13. august 2011 Tøm og røm TS. Tøm og røm. Ikke noe å samle på dette. Bare en kukk i samlinga. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå