Gjest Anabella Skrevet 21. november 2003 #1 Skrevet 21. november 2003 Hjelp, jeg har ikke noe sexliv lenger! Tidligere har jeg tatt initiativet 90% av gangene, men det var forsåvidt greit nok, siden han tross alt ville ha sex med meg når jeg først hadde sugd ham en stund (vanligvis), og om jeg prøvde veldig hardt klarte jeg tilogmed å få ham til å kysse/slikke meg (han er ikke så enormt begeistret for noen av delene, og han er ikke spesielt flink til noen av delene (det har jeg ikke sagt til ham, men han merker det sikkert), så det har kanskje noe med det å gjøre). I vår var han forrelsket i en annen jente et par uker, de hadde ikke sex eller noe sånt, og da han sa følelsene var over og at de aldri hadde vært særlig sterke så trodde jeg selvfølgelig på det. Vi hadde skikkelig herlig sex et par uker i etterkant av dette også, mye bedre enn vi har hatt tidligere (vært sammen i tre år). Men etter de to ukene ble det HELT slutt på initiativ fra hans side, om jeg sugde ham etc og så håpet på sex så snudde han seg bare vekk og onanerte i steden. Jeg prøvde omtrent alt jeg visste om for å få ham til å ville ha sex med meg igjen, men det hjalp ikke. Jeg er av den typen som MÅ ha en partner "med på leken" for å bli opphisset, med den følge at jeg får overhodet ikke til å onanere lenger selv (for jeg føler meg ekkel, og jeg får aldri sex av ham). Fikk en soppinfeksjon i en periode men det gikk over igjen for et par uker siden, i denne perioden klarte jeg selvfølgelig ikke å ha sex selv om han hadde villet. I går spurte han om jeg var frisk igjen så vi kunne ha sex. Jeg sa selvfølgelig ja og ble overlykkelig. Prøvde å kysse ham men han vred seg unna. To minutter senere hadde han sovnet... Har tenkt at det kunne ha noe med at han syntes det var ekkelt med sopp, men vi hadde jo ikke sex FØR det heller, og begynner nå å lure på om han kanskje egentlig er forelsket i den andre jenta enda. De snakker sammen på msn et par ganger i måneden, møtes aldri i virkeligheten, hun ligger på noe slagt psykiatrisk institusjon, tror jeg. (Hun "prøvde å ta selvmord" (dvs, tok noen tabletter, ringte til vennene sine og sa "om dere ikke tilkaller lege så skal jeg ta flere") i sommer engang, og sliter visst enda). Huff det her ble langt. Men hva tror dere?
ZIBRA Skrevet 21. november 2003 #2 Skrevet 21. november 2003 om jeg sugde ham etc og så håpet på sex så snudde han seg bare vekk og onanerte i steden. :hår: dette synes jeg er helt forferdelig oppførsel av han...... Har du spurt han hvorfor han ikke vill?? Tror nok dere må snakke om dette...
Gjest Meg Skrevet 21. november 2003 #3 Skrevet 21. november 2003 ja, dette var hårreisende!!! Det skal ikke være sånn, på grensen til å kalles psykisk misbruk. Greit at han ikke vil, men å tillate deg å suge, for så å snu seg for å fullføre jobben??? Dette ødelegger deg, gjør noe med det, kom deg unna, eller snakk om det! Lykke til
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2003 #4 Skrevet 21. november 2003 Det må være en vond situasjon å være i for deg...Dere må på en eller annen måte prøve å få snakket om dette, det kan jo ikke fortsette sånn heller?! Og om det ikke endrer seg syns jeg virkelig at du må tenke deg om om du virkelig kan leve med en sånn type... Lykke til! K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå