Gå til innhold

Hvor unge menn er det forsvarlig å gå på date med?

Anbefalte innlegg

Gjest KateW
Skrevet

I min Quest After the Perfect Penis with a Man Attatched (heretter kalt QAPPWMA), har jeg tidligere gått etter eldre menn.

Altså eldre enn meg. Min er faring med dette har vært at disse mennene framstår seg som ute etter noe seriøst, men de er seriedatende, usikre, pussy-whipped, så smått kvinnehatende, redde for å binde seg, redde for unger, redde for det meste egentlig, og er i hovedsak ute etter bekfreftelse. Ikke noe QAPPWMA-hell, altså.

Jevnaldrende menn? Vil på generell basis ha yngre damer.

Yngre menn, her har det vist seg at jeg er en slager. Jeg får oppmerksomhet av menn som er alt fra 5 til 15 år yngre enn meg selv, jeg kommuniserer bra med dem, jeg er vel generelt en leken og happy-go-lucky-dame. Tror ikke jeg ser spesielt ung ut, så jeg innbiller meg ikke at jeg har sjans fordi de tror jeg er yngre enn jeg er.

Hadde en kjapp prat med lillesøs, her ble vi enige om at dersom de er født FØR jeg fikk mensen, så er det greit. For da kunne jeg ikke vært moren deres.

Nå har jeg derimot truffet en som er borderline denne regelen i min QAPPWMA, og jeg har utrolig lyst til å gå på date med ham. Jeg liker'n, han er morsom, kjekk, sexy, superkjemi og vi kommuniserer utrolig bra. Bør jeg i det hele tatt tenke, eller bare ha det fint og se hva som skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han er over 20 så er det greit. Da er han å anse som ung voksen. I teorien kan du date en 16-åring, men det blir litt sært.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes at alt over 20 er ok. Uansett hvor gammel man er. 20-åringer er voksne nok til å kunne ta vare på seg selv.

Om de er yngre, så bør det ikke være mer enn 5 års aldersforskjell.

• Liker 4
Skrevet

For det første finnes det ingen "perfekt" penis, og uansett er dette helt feil fokus.

For det andre antar jeg at du ikke ønsker å bli oppfattet som desperat.

Sist men ikke minst så regner jeg med at du ønsker en seriøs fyr.

Da blir det helt feil i ditt tilfelle (som ca 35 år) å date noen under 30 år.

Skrevet

Seksuelt, samfunnsmessig eller mentalt forsvarlig?

Jeg skjønner ikke helt spørsmålet. Du er da smart nok til å kunne sette dine egne grenser.

• Liker 3
Gjest KateW
Skrevet

Jenter, Kråkis og SunChild, takk! Da tenker dere omtrent som meg.

Facepaint, jeg skjønner ikke hva du ikke skjønner.... :sjenert:

Jeg bare lurte, rett og slett. Hva tenker man om aldersforskjeller. Ikke en innadgående analyse over seksuelle, samfunnsmessige eller mental motiver, eller mangel på disse, samt å sette spørsmålstegn over hvorvidt jeg kjenner mine egne grenser. :ler:

Skrevet

Hvis du skal gå etter den mensen-regelen så blir kanskje det litt sært? Folk får jo mensen i alderen 9-18 år, så om du fikk den tidlig så har du ikke mye å gå på.

• Liker 1
Gjest KateW
Skrevet

Hvis du skal gå etter den mensen-regelen så blir kanskje det litt sært? Folk får jo mensen i alderen 9-18 år, så om du fikk den tidlig så har du ikke mye å gå på.

:ler: Det var altså en sånn tøysesamtale, hvor vi fant ut at det var en strålende regel, fordi jeg fikk mensen sent, og da hadde jeg flere å ta av.... :nigo:

Som Lillesøs sa, det er jo ikke DIN feil at du er sent utvikla!

• Liker 1
Skrevet
:fnise: Hurra for sen utvikling!
Skrevet
Bør jeg i det hele tatt tenke, eller bare ha det fint og se hva som skjer?
Tenking er oppskrytt. Er han under 30, bør du stikke fingern i... - uhm noe, og innse at dette ikke er en livsledsager, men et sexhjelpemiddel du slipper å skifte batteri på. Men hva er galt med det?
  • Liker 5
Skrevet

Jeg datet en mann (?) på 20 da jeg selv var 33. Jeg skal innrømme at det er den mest forykende deilige sexen jeg noensinne har hatt (han er nok også den mest fysisk attraktive fyren jeg har vært med), men det stoppet vel der. Joda, vi lo og hadde det gøy, jeg fikk min bekreftelse på at jeg er attraktiv, men mer enn det evnet han ikke å gi meg. En 20-årig gutt er fortsatt veldig umoden og lite reflektert. De har ikke helt lært seg å bruke vaskemaskinen enda, skryter fortsatt av hvor full han var i helgen, og har knapt nok flyttet hjemmefra.

• Liker 1
Gjest KateW
Skrevet

:fnise: Hurra for sen utvikling!

:ler: Ja, noe glede må jeg jo ha over å ha vært blant de seneste i klassen....

• Liker 1
Skrevet
For det første finnes det ingen "perfekt" penis [...]
Snakk for deg sjølv! :snurt:
  • Liker 6
Gjest KateW
Skrevet

2Shy/KatzePuz, ja, det kan godt være, men er det sånn, så er det sånn.

Tenker at jeg går på en date jeg, og ser hva som skjer....

• Liker 2
Skrevet

Facepaint, jeg skjønner ikke hva du ikke skjønner.... :sjenert:

Hva ville du ha svart om jeg stilte samme spørsmålet?

Skrevet

2Shy/KatzePuz, ja, det kan godt være, men er det sånn, så er det sånn.

Tenker at jeg går på en date jeg, og ser hva som skjer....

Det støtter jeg deg helt i :)

Gjest KateW
Skrevet (endret)

@ Face:)

Liker du ham, gå på date.

Endret av KateW
Skrevet

@ Face:)

Liker du ham, gå på date.

Shit. Burned.

• Liker 1
Skrevet

Svaret mitt er forøvrig at når det begynner å nærme seg en hel generasjon mellom dere så blir det for mange problemer, så mensen-teorien funker vel greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...