Gå til innhold

Oppvaskmaskin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tar dere ut av oppvaskmaskinen med en gang den er ferdig og tørket? Eller kan den stå en dag for så å bli tatt ut av?

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Jeg tømmer den når jeg gidder, orker, har tid etc.

Om det så er så fort den er ferdig eller neste dag spiller liten rolle.

Skrevet

Jeg tømmer den også når jeg gidder. Som regel liker jeg å la den stå litt med dørene åpne slik at det tørker litt:)

Jeg sliter derimot med at den som spruter ut vann oppe og nede i maskinen er skitten. Og det er umulig å få noe ut av de små hullene. Jeg ser skitten, men får den ikke ut. Noen tips?!

Skrevet

har samme problem...henger meg på her!noen som vet hva man kan gjøre?maskinrens funker ikke på det... :lete:

Skrevet

Jeg liker at den får stå og kjøle seg ned litt ihvertfall. Varier veldig når jeg tømmer den egentlig.

Skrevet

:rodmer: Oppvaskmaskiiin...! :rodmer: Heldige menneskene.

Vi har ikke oppvaskmaskin. :sjenert: Men oppvasken vi har vaska og satt til tørk står ofte et døgns tid før vi får somla oss til å rydde det inn.

Skrevet

Mine fingrar tåler særdeles lite varme, så her i huset står maskina open ei stund så det får tørke og kjølt seg ned.

Til doke som slit med at "propellane" i maskina er tette, eg trur de må ta dei ut og ta dei frå kvarandre.

Gjest navnelapp
Skrevet

Armane kan takast ut og reingjerast, ja. Det bør ein gjere ein gong i året eller så. Dei kan dragast opp frå festa sine, og så kan dei "delast i to" på langs. Særleg bør ein gjere dette viss ein er lite flink til å skylle av oppvasken. Då legg det seg ofte ris, salatrestar og anna gugge i dei små spaltene, og alt blir mindre reint.

Skrevet

*løpe og sjekke om det går an*

tror ikke det har blitt gjort siden den var ny.....som er...hmm 5 år siden? :haar::daane:

Skrevet

Min kan ikke deles i to for å vaskes.. er en hel del :/

Gjest navnelapp
Skrevet

Uff, då bør du sjekke bruksanvisninga for å sjå om det står noko der om korleis du bør gjere det.

Skrevet

Våre armer kan heller ikkedeles i to, samboer renset de med pinsett for en stund siden. Da hadde det kommet mat inni dem fordi jeg ikke hadde festa rista ordentlig. Ellers pleier jeg å legge de i kaffetrakterrens en gang i halvåret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...