Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det ikke er spesielt behagelig å fjerne altså glattbarbere meg nedentil, men hva synes dere menn om at jenta har hår på musa?

Er det helt uaktuelt liksom..

Hilsen bekymret. :regn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det ikke er spesielt behagelig å fjerne altså glattbarbere meg nedentil, men hva synes dere menn om at jenta har hår på musa?

Er det helt uaktuelt liksom..

Hilsen bekymret. :regn:

Selv liker jeg hår nedentil på jenter :)

Men, liker å være glattbarbert selv, og virker ikke som det er så veldig mange jenter som liker det på menn.

Gjest Gjeste mann
Skrevet

Selv liker jeg hår nedentil på jenter :)

Men, liker å være glattbarbert selv, og virker ikke som det er så veldig mange jenter som liker det på menn.

Du kan sikkert søke på emnet, det har vært skrevet side opp ogside ned om dette.

Jeg personlig syns det skal være hår, hverfall noe,mange jenter sverger til barbert for at de tror gutten forventer dette. Ikke jeg!

• Liker 3
Skrevet

Du kan sikkert søke på emnet, det har vært skrevet side opp ogside ned om dette.

Jeg personlig syns det skal være hår, hverfall noe,mange jenter sverger til barbert for at de tror gutten forventer dette. Ikke jeg!

Hvordan gjør man det? :sjenert:

Skrevet (endret)

Hvis det ikke betyr allverdens for en, kan en jo bare vente til en hanker inn en gubbe, og høre hva han foretrekker. Selv har jeg for eksempel ikke noe spesielt politisk korrekt forhold til hvorvidt jeg har hår på brøstkassa eller ei, så her skal de få bestemme de som skal krafse der...

Jeg foretrekker bestemt hårløse jenter. Synes det blir mer oversiktlig sånn. :ler:

Endret av Kamikatze
Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan gjør man det? :sjenert:

Her på siden til venstre så står det search kanskje

AnonymBruker
Skrevet

Selv har jeg for eksempel ikke noe spesielt politisk korrekt forhold til hvorvidt jeg har hår på brøstkassa eller ei, så her skal de få bestemme de som skal krafse der...

Jeg foretrekker bestemt hårløse jenter. Synes det blir mer oversiktlig sånn. :ler:

Hmm...da vet vi det. ;)
Skrevet

Mere oversiktlig?

Jeg synes nå ikke det er så vanskelig å finne frem uansett, men folk er vel forskjellige.

Ellers foretrekker jeg nok at det ikke er helt speilblankt der. Det er forskjell på en vannsklie og et einekratt. Jeg synes en velfrisert plen er best.

• Liker 2
Skrevet

Glatt, stusset og frisert er mine preferanser på hår nedentil hos jenta/kvinnen. Kratt er ikke noe for meg, men det er ikke noe absolutt turn-off for den del, knulles likevel.

-Domino

Skrevet

Glatt, stusset og frisert er mine preferanser på hår nedentil hos jenta/kvinnen. Kratt er ikke noe for meg, men det er ikke noe absolutt turn-off for den del, knulles likevel.

-Domino

Digger ikke kratt eller busk jeg heller -på mannen. Kan godt stelle seg de også

Med mindre du er Samantha fra Sex og singelliv som påstår kjønnshår er som tanntråd. :fnise:

Gjest Katten.
Skrevet

Tror det er ca. 1437,5 andre tråder om akkurat dette.

Foretrekker glatt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er skikkelig turn-off!

En liten landingsstripe på venusberger er bare flott, men ellers må det være hårfritt.

Gjest Eurodice
Skrevet

De mennene jeg har vært intim med, har bare vært høflige de da, stakkars. Jeg har aldri merket at de har hatt noe imot behåringen min. Ikke har den vært til hinder for oral behandling, heller :fnise: .

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel litt det samme for meg :)

Foretrekker glattbarbert, men gjør ingenting om det er litt hår.

Bare ikke la det bli en hel skog der nede så er jeg fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...