AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Hvor lenge, sånn omtrent, må hannhunden og tispa mi holdes fra hverandre under løpetid for å være sikker på at det ikke blir valper? Hun har nå blødd i 4-5 dager, men det ser ut til å roe seg med blødinga (dette er hennes andre løpetid, hun er ca 1,5 år), og hannhunden er ganske så stresset. Er det nok å holde de adskilt i 9-10 dager til? Syns det er litt vanskelig å merke det på hannhunden også, for han kjenner luktene som både sitter igjen alle steder og puster og peser i ganske så lang tid etter løpetid er ferdig også Håper noen kan hjelpe meg
Miki Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Min kan ha løpetid i flere uker og det er veldig vanskelig når naboene har sin lille kinesiske nakehund løs, og bryter seg inn i luftegården hennes (heldigvis når den ikke opp, men de har fått en som er dobbelt så stor). Om de bare er familiehunder ville jeg ha kastrert, eller gi p-piller til tispa (det finnes jo til katter?). Litt vanskelig viss du driver med eller skal begynne med avl eller utstilling.
Gjest Enny Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Her setter jeg på "tispetruser" på alle sammen når det er løpetid i hus! (Hunden altså )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå