AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Jeg er 20 år og gikk dermed på ungdomsskolen mellom 2004-2007. Et av disse årene var det en slags "bokdag", eventuelt bokuke av noe slag. Jeg tror dette var noe som skjedde over hele landet, men er ikke sikker. Vi fikk velge mellom noen forskjellige bøker, og jeg valgte ei bok (med sort cover tror jeg) som jeg mener å huske handla om ei ung jente og noen (en?) drage, eventuelt noe annet mytisk. Husker dessverre lite om denne boka, bortsett fra at jeg likte den kjempegodt. Selvfølgelig fikk jeg rota den bort før jeg fikk lest den ferdig, og nå har jeg lyst til å lese den igjen! Den var nok en barne/tenåringsbok, men jeg likte den veldig godt. Det var ingen stor/tjukk bok. Er det noen som har peiling på hvilken bok jeg snakker om? Har prøvd å google forskjellige ting, men ikke funnet noe relevant dessverre.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Forresten, tror kaaanskje at tittelen inneholdt ordet datter (eventuelt -datteren).
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Forresten nr.2, tror også kaaanskje at det etter hvert ble til en bokserie, med flere bøker.
Thought-Fox Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Kan høres litt ut som Skammarens dotter av Lene Kaaberbøl, selv om den ikke inneholder noen drager. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #5 Skrevet 28. juli 2011 Kan høres litt ut som Skammarens dotter av Lene Kaaberbøl, selv om den ikke inneholder noen drager. TAKK!!! Helt riktig, Skammarens dotter. Skjønner ikke helt hvor jeg fikk drager ifra Men hjertelig takk, du har spart meg for mye frustrasjon nå :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå