Gå til innhold

Hvor ofte er det vanlig å treffe hverandre når en dater

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer på hvor ofte det er vanlig å treffe hverandre når en dater? Hver dag? Noen ganger i uken? En gang i uken? Hvor ofte må en gi/ få respons for at en fremdeles skal vite at den andre er interessert?

Jeg har truffet en veldig kjekk mann for ca 2 mnd siden. Vi treffer hverandre noen ganger i uken. Har hatt endel fysisk kontakt..... Jeg vil jo helst se ham ofte, men vil ikke mase, så derfor lar jeg det ofte være litt opp til ham hvor ofte vi treffest. Men blir litt "utålmodig" hvis jeg ikke hører fra ham på 2-3 dager, tenker at nå er han sikkert gått lei.....

Traff ham sist nå på tirsdag. Jeg var opptatt på onsdag og torsdag, og han får besøk av broren sin nå i helgen, så da blir nok han opptatt hele helgen. Så regner vel ikke med å høre fra ham før på søndag kanskje.

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Ikke hørt fra han på to - tre dager? :o

Jeg dater en fyr som jeg treffer en gang i mnd, ca. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er vel opp til hver enkelt det. :lol: Noen liker å treffes hver eneste dag, mens andre sees kun en gang i året.

Men jeg syns vel du skulle være fornøyd med et par ganger i uken! :P

F,ex: Lørdager og tirsdager...........Han har jo andre venner, forpliktelser og fornøyelser også. (Mannlige venner.) Slik du sikkert nok har også. Venner Av Samme Kjønn.

Hvis du er forelsket i denne mannen, så vær forsiktig med å mase, eller kreve noe mer på dette tidspunktet. :-?

Vær glad for at han viser vilje og glede til fortsatt å ville treffe deg, det alene tyder jo på at interessen er på topp!

Husk at det er kvaliteten på daten som er viktig i øyeblikket, og ikke kvantiteten. God fornøyelse! :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis det ikke skjer noe innen den 3dje daten blir det ingenting av.

Gjest GreenSky
Skrevet
Hvis det ikke skjer noe innen den 3dje daten blir det ingenting av.

Hvorfor i all verden sier du det? :klø: Det er ikke min erfaring. Av og til tar ting litt tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...