Gå til innhold

Orddelingsfeil:)

altflyter

Anbefalte innlegg

Jeg var på butikken i dag:) De kunne informere meg om at ananas biter (trodde ikke den kunne det) og at de hadde lamme lår (kan de ikke gå altså?) Noen som har andre morsomme orddelingsfeil? Skjønner meg ikke på norges befolkning og rettskriving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, orddelingsfeil kan bli utrolig morsomme. :P

-"PC pult i glass" (Auuu...!)

-"Hoste saft" (Slikt kan bli grisete.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg går rundt og gleder meg til "ananas ringer", lurer fælt på hva den har på hjertet.

Og så tør jeg ikke bade mer, ettersom "tunfisk biter i vann".

Her om dagen leste jeg at en "grillet okse lever". Mirakel, forsidestoff!

(Ringte sporenstreks VGs tipstelefon, men da hadde ananas kommet meg i forkjøpet.)

Sjokket var også stort da Nille informerte om at "sminke koster" og at de har "dyre tøfler", da har jeg altså ikke råd til å handle der.

Hva hjelper det forresten at "kamera overvåket område", hvis det har sluttet med det?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at Obs stormarked reklamerte for "Rådyr stek" forleden. Noen bør få tak i ny pr-rådgiver. Omgående! ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen leste jeg at en "grillet okse lever". Mirakel, forsidestoff!

(Ringte sporenstreks VGs tipstelefon, men da hadde ananas kommet meg i forkjøpet.)

HAHAH! Jeg ler så jeg kreperer her! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg går rundt og gleder meg til "ananas ringer", l

Sjokket var også stort da Nille informerte om at "sminke koster" og at de har "dyre tøfler", da har jeg altså ikke råd til å handle der.

Hva hjelper det forresten at "kamera overvåket område", hvis det har sluttet med det?

Her var det glimrende eksempler i fleng :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som lurer på om det er noen "flise butikker" i nærheten. Og jeg tenker kun på litt lugubre butikklokaler som er litt "flisete i kantene" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg bestilte meg pizza her om dagen, og heldigvis var den verken gammel eller rå. På esken sto det nemlig "Ny stekt pizza".

På sykehuset i Drammen har de folk i alle slags rare stillinger. På ei dør så jeg et stort skilt med "ansatt toalett". Jeg ville nok ikke hatt den jobben, men godt at toalettet var ansatt, og ikke bare jobbet som frivillig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Herr Drue

Å mase angående orddelingsfeil er veldig 2009. Det er andre temaer som er hippe i år. Har hørt at og/å er tilbake, faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Oppfordrer til å trykke på den blå linken i signaturen min!

Endret av loffen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at det er særskriving man mener, og ikke orddeling (hvis man skal være pirkete). Nåvel, jeg sier orddeling selv jeg, må jeg innrømme. :)

Uansett, noen som har lagt merke til logoen til utdanningsforbundet? Ikke bra. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...