Gjest Daenerys Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Har jogget et års tid, og vurderer å melde meg på et løp i høst. Jeg har noen Asics sko jeg har brukt dette året, men de er ganske tunge. Er det lurt å allerede nå kjøpe lettere joggesko? Distansen er 10 km, og skoene må vel jogges inn? Lurer også på om det er lurt å veksle mellom disse to skoene, eller i hovedsak bruke de tunge til trening. Merker at beina trenger litt variasjon snart, har hatt litt vondt i det siste. Går til Löplabbet og gjør dette uansett, siden jeg overpronerer og må ha god støtte, men tenke å forhøre meg her først så jeg har litt peiling på hva jeg trenger... Er det kanskje lurt å ha et andre par vanlige joggesko å veksle mellom?
altflyter Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 for beina dine sin del, bør du ha i hvert fall to ulike par joggesko om du løper mye, men de bør være brukt før løpet... Jeg er veldig glad i kayano joggesko:)
Frk. Belle Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Jeg veksler mellom en forholdsvis tung Asics sko (Gel Nimbus) og en letter sko fra Nike. Synes det er veldig godt å variere Har også en terengsko som jeg bruker når det er veldig vått og jeg stort sett løper i skogen.. Ellers så er det lurt å bytte ut joggeskoene med jevne mellomrom. Har hørt 1 gang i året eller etter 60-90 mil (6-900 km) så mulig du uansett bør bytte ut skoene du har..? Joggesko er jo på tilbud rett som det er så jeg kjøper ofte nye før jeg egentlig trenger og så bytter jeg når det er tid for det
Gjest M0ntriark Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 (endret) Jeg selv overpronere litt og jeg elsker mine Asics Kayano joggesko. De er for meg Rolls Roycen i joggesko verden. Ellers veldig fornøyd med Saccouny sine sko.. Endret 2. august 2011 av M0ntriark
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå