tessa Skrevet 17. mai 2002 #21 Del Skrevet 17. mai 2002 Vel.. min mr. loverboy uttalte sist vi var sammen at jeg faktisk hadde gitt ham den beste orgasmen han noen gang hadde hatt.. Ble litt stolt da Spesielt fordi han er en mann av få ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kris123 Skrevet 15. oktober 2002 #22 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg lurer litt på dette. Når jeg har sex med kjæresten min så får jeg alltid orgasme. Jeg tror ikke hun har fått det en eneste gang, men hun liker ikke å snakke om hva jeg kan gjøre for henne. noen som har noen gode tips her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 15. oktober 2002 #23 Del Skrevet 15. oktober 2002 Har det samme problemet selv... Jeg klarer ikke å slappe Heeelt av, og da går det ikke. Vi har begynnt å snakke om det, og etterhvert så er det ikke så skummelt. Del en flaske vin og ha dempet belysning. Dette er noe man må øve på! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. oktober 2002 #24 Del Skrevet 15. oktober 2002 D er 4 slags mannelige orgasmer, D er den positive: Åh ja!!!!, Den negative: Åhhh neiiii!!!! Den religiøse Åhhh GUD!!! og den beste: Ååååhhhhhhhh SEXY SADIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. oktober 2002 #25 Del Skrevet 15. oktober 2002 Sexysadie! Du er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freddy Skrevet 15. oktober 2002 #26 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg syns denne sexy sadie er ganske slitsom i sin barnslighet. Jeg er neppe alene om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. oktober 2002 #27 Del Skrevet 15. oktober 2002 Sexysadie barnslig??? Ja, ja, hver sin smak... morsom jente det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. oktober 2002 #28 Del Skrevet 15. oktober 2002 Den der var desidert en av dine beste SexyS :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. oktober 2002 #29 Del Skrevet 15. oktober 2002 Ja, jeg har det noen ganger 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2002 #30 Del Skrevet 16. oktober 2002 http://www.femme.no/sex/0109202017.cfm Denne her setter kvinnelig orgasme litt i perspektiv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. oktober 2002 #31 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg pusher denne litt opp jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå