Rights Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Når jeg tar en smugtitt ned i mitt skritt, så ser jeg en snabellignende sak, med 2 danglebær. Jeg har også litt hår her og der, der de fleste kvinner (helst) ikke vil ha hår. Fysisk sett tilsier nok det meste at jeg altså er en mann. Liker selv å tro at jeg har en ganske så sunn livsstil, der jeg har trent styrke & kondisjon aktivt i årevis. Spiser egentlig ganske så greit også, selv om jeg er en verdensmester i å skeie ut engang iblant. Det ligger desverre i mine gener å sluke alt godteri/chips som finnes innen 20 meters radius. Ingen i verden føler seg trygg når jeg er på besøk, fordi jeg kan lukte meg frem til godsakene. Heldigvis aksepterer alle mine venner at jeg er slik. Men nok om det. Saken er nemlig det at jeg var ute på tur for 1 måneds tid siden. Da fikk jeg øye på en boks som fløt i sjøen. Nysjerrig som jeg var, måtte jeg jo se hva det var. Det var en hvit boks, uten etikett. Når jeg åpner den, ser jeg at det er noen små rosa tabletter oppi, som det står "D" på. Det var vel ca. 100stk oppi boksen. Faen, tenker jeg.. kan ikke kaste slikt fra meg! Så jeg tok det med meg hjem.. og begynte å ta en til dagen. Det har nå gått ca. 30 dager, og jeg har merket at ting begynner å skje med kroppen min. Jeg tror jeg kanskje begynner å få pupper. De er iallefall blitt større, og nipplene mine er "stive" hele tiden. Ser jeg en trist film på TV, begynner jeg å gråte også. Hoftene virker større... Der jeg tidligere hadde hår (f.eks på bryst og i fjeset), så har jeg blitt "flekkete".. skallette flekker om dere skjønner. Jeg skjønner ikke hvordan jeg ikke klarte å legge sammen 1+1... Det er jo uten tvil de rosa tablettene som gjør noe med meg. De er ROSA, og det står "D" på dem. "D" for "DAME". JEG HAR TATT DAME TABLETTER I 30 DAGER, OG JEG LURER PÅ OM DET FINNES NOEN MÅTE FOR MEG Å REVERSERE DETTE ? HJELP!!! Er det noen som har funnet noen blå tabletter det står "M" på ? PLEEEEEEEASE ta kontakt med meg!
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #3 Skrevet 27. juli 2011 Hahahaha Dame tabletter....... Det var dagens;)
^KinderMaxi^ Skrevet 27. juli 2011 #4 Skrevet 27. juli 2011 Hvorfor teste ut noe du finner sånn? SÅNT ER SKUMMELT, om man ikke vet hva det er.
smack Skrevet 27. juli 2011 #5 Skrevet 27. juli 2011 (endret) Dra til legen å høre med han. Du skulle kanskje gjort litt lesing før du hev dem i deg. Det er kanskje det dummeste du kan gjøre, hive i deg tabeletter uten å vite virkningen. Kan hende du har fått østrogen. Men tviler egentlig, er hvertfall ikke skikkelig kvalitets østrogen om jeg kan kalle det det. At den ikke hadde etikket ser jeg på som den kom fra "undergrunnen". Kan være steroider. Slutt å ta de! Endret 27. juli 2011 av smack
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2011 #6 Skrevet 27. juli 2011 De blå tablettene står for mus. Velkommen til kvinnenes verden. Fra i dag av kommer du til å bli baksnakket, bitchet med og sett ned på som den luremusen du er. 1
Personlig12 Skrevet 27. juli 2011 #7 Skrevet 27. juli 2011 Du, D står for DUM. Du er rett og slett bare blitt dum. Lykke til med tilværelsen 3
Næjøss Skrevet 27. juli 2011 #8 Skrevet 27. juli 2011 Du tuller nå? Jeg vil nesten si at du får som fortjent når du spiser piller som du finner flytende i havet, spesielt når du ikke engang vet hva det er.. Men, jeg har mine aller sterkeste tvil på at "D" står for dame. Men hvis du virkelig tror at der hormonpiller du har fått i deg, så bør du ta pillene med til apoteket å spørre om dem kjenner igjenn pillene, og forhåpentligvis fortelle deg hvordan du kan reversere et eventuelt kjønns-skifte før tissen din ramler av :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #9 Skrevet 27. juli 2011 Jeg tror nok du tuller med oss, Rights. 2
Gjest idakaroline Skrevet 27. juli 2011 #10 Skrevet 27. juli 2011 Hvem er det som tar tabletter som man ikke vet hvor kommer fra? Er du en voksen mann, burde du skjønt at det ikke er bra! Som Personlig12 sier - D står for DUM.
Lykkelitenen Skrevet 29. juli 2011 #15 Skrevet 29. juli 2011 Faen, jeg viste jeg hadde den boksen med meg sist jeg var ved nøstet, men fant den ikke igjen :S Nå begynner hullet å gro igjen, brystene blir stadig mindre (de er nede i en F !!) og rygghårene kommer tilbake. Veldig fint om du sender meg boksen, så kan jeg prøve å redusere skadeomfanget mitt. Om du sender meg boksen kan jeg gi deg nummeret til forskerspiren som fikset pillene til meg, kanskje han har noen til deg også? Han er veldig billig, han vil bare ha noen få tusen pr boks, så han kan spe litt på studielånet. Du vet, medisinfolk og utdannelse, lånet hoper seg fort opp da. 1
Gjest Koseklumpen Skrevet 30. juli 2011 #16 Skrevet 30. juli 2011 Kan noen stenge denne tulletråden? Må da tåle en liten spøk innimellom vell?
Lykkelitenen Skrevet 30. juli 2011 #17 Skrevet 30. juli 2011 Den står nok på snikk-snakk med en grunn, men mange får ikke med seg at det underforumet finnes
Gjest Uglefot Skrevet 30. juli 2011 #18 Skrevet 30. juli 2011 Her prøver en stakkar mann å være morsom og så tar folk det helt seriøst,haha,vet ikke hvem jeg ler mest av Uansett, Ts, det finnes ikke håp. Du må bare lære deg å leve som en kvinne 3
sophiaM Skrevet 31. juli 2011 #20 Skrevet 31. juli 2011 Du er allerede kommet til et trygt sted for din begynnende tilværelse som kvinne; KG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå