AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Jeg skal ned i vekt ca. 10 kg. Kommer jeg til å miste mye av puppene da? Puppene er naturlige , ikke store pga. fettet. Hadde puppa før jeg gikk opp i vekt... Hvordan bør jeg trene for å minke sjansen for at puppa krymper?
Djungelvrål Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 Det har ingenting å si hvordan man trener da man mister fett der fettet er lagret. Man kan IKKE punktslanke kroppen. Går du ned 10 kg vil puppene garantert bli mindre og mulig slappere.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #3 Skrevet 27. juli 2011 Hvis jeg går ned i vekt så er puppene og rumpa det første som forsvinner.......... Har slitt litt (pga div matintoleranser) med å holde vekta på et normalt nivå, og når jeg sløver og blir tynn så trengs det en sokk i bhen for å fylle den ut...... Normalvekt har jeg en 75B..
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #4 Skrevet 27. juli 2011 Hvis jeg går ned i vekt så er puppene og rumpa det første som forsvinner.......... Har slitt litt (pga div matintoleranser) med å holde vekta på et normalt nivå, og når jeg sløver og blir tynn så trengs det en sokk i bhen for å fylle den ut...... Normalvekt har jeg en 75B.. Da har vi samme bh størrelse 1
inlovewith Skrevet 27. juli 2011 #5 Skrevet 27. juli 2011 Jeg har slanket meg en del, og har gått fra B-cup til A-cup.. Det synes jeg jo er litt trist, men man må nok regne med det skjer.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #6 Skrevet 27. juli 2011 Da har vi samme bh størrelse Jeg som skrev innlegget du svarte på; 75B er en perfekt størrelse synes jeg:-D Fastlegen min kødder med at han synes jeg ser bedre ut når jeg slipper å putte mannen min sine sokker i BHen for å fylle den ut :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #7 Skrevet 27. juli 2011 Du kan, som nevnt, ikke punktslanke. Pupper består hovedsaklig av fett. De med store pupper har rett og slett mer fett lagret i puppene enn vi flatbrystede. Det er ikke kjertlene som er større. Hvor man mister fett fortest varierer fra person til person. Når jeg går ned i vekt er det puppene som ryker først. Når jeg legger på meg er det på innsiden av lårene og på ræven... Yey...
Periwinkle Skrevet 27. juli 2011 #8 Skrevet 27. juli 2011 har gått ned omtrent 20kg og bruker fremdeles samme BH-størrelse i cupen, men puppene har blitt "soggy" og jævlig. sånn type, lufta-ut-av-ballongenaktig. Cupen virker stor, men om jeg prøver mindre føler jeg at puppene faller ut...
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #9 Skrevet 31. juli 2011 Jeg skal ned i vekt ca. 10 kg. Kommer jeg til å miste mye av puppene da? Puppene er naturlige , ikke store pga. fettet. Hadde puppa før jeg gikk opp i vekt... Hvordan bør jeg trene for å minke sjansen for at puppa krymper? Jeg har mistet omtrent 2 cup-størrelser etter å ha gått ned ca 4 kg.
Gjest Skrevet 31. juli 2011 #10 Skrevet 31. juli 2011 Det varierer nok fra person til person,puppene er det siste som ryker når jeg går ned i vekt og det første stedet jeg kan merke det om jeg har gått opp i vekt! Men for andre er det kanskje omvendt,men det er jo vanlig at de blir litt mindre og slappere om man går ned endel i vekt.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #11 Skrevet 31. juli 2011 Puppene forsvant først hos meg. Jeg gikk ned 15 kilo og 2 cup-størrelser, nå er de slappe og "tomme". Men jeg er i mye bedre form og er kvitt masse fysiske plager, så da går det helt greit med sæggepatter
Rainbow Skrevet 31. juli 2011 #12 Skrevet 31. juli 2011 ÅH, jeg er også så redd for at det der skal skje! Har alltid hatt 75B-pupper, (i alle fall i H&M-størrelser, "ordentlige" undertøysbutikker opererer jo med helt andre str), men nå er alle BHene mine for små, fordi jeg har gått opp fem-seks kilo. Aldri hatt så store pupper før! Men jeg vil jo ned i vekt, og helst ned sju-åtte kilo, hvertfall. Hadde jo vært så fint å få beholde store pupper! De har aldri hengt før, og har virkelig ikke lyst til å få hengepupper. Er det ikke noen brystøvelser man kan gjøre for å unngå det? Argh, sånne problemer hadde jeg da aldri da jeg var 20.
PepsiMax Skrevet 31. juli 2011 #13 Skrevet 31. juli 2011 Jeg har gått ned ca 3-4 kg siste mnd, og 6 CM over puppa!!
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #14 Skrevet 31. juli 2011 Puppene mine ble mindre da jeg gikk mye ned i vekt (spiseforstyrrelser/anorexia). Gikk fra 70C til 70A. De ble ikke noe slappere, men det kan kanskje være fordi de i utgangspunktet ikke var veldig store. Nå bruker jeg 70C igjen, men merker at puppene blir mindre hvis jeg har en litt dårlig matperiode.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #15 Skrevet 31. juli 2011 ÅH, jeg er også så redd for at det der skal skje! Har alltid hatt 75B-pupper, (i alle fall i H&M-størrelser, "ordentlige" undertøysbutikker opererer jo med helt andre str), men nå er alle BHene mine for små, fordi jeg har gått opp fem-seks kilo. Aldri hatt så store pupper før! Men jeg vil jo ned i vekt, og helst ned sju-åtte kilo, hvertfall. Hadde jo vært så fint å få beholde store pupper! De har aldri hengt før, og har virkelig ikke lyst til å få hengepupper. Er det ikke noen brystøvelser man kan gjøre for å unngå det? Argh, sånne problemer hadde jeg da aldri da jeg var 20. Du kan ikke trene puppene større, nei. Pupper består hovedsaklig av fett. Det er ikke muskler i puppene. Når du trener brystmusklene vil ikke dette ha noen som helst innvirkning på bh-størrelsen din. Det du derimot -kan- oppleve er at når brystmusklene blir mer definerte vil du få en "stripe" på brystet som kan gi illusjon av kløft. Jeg bruker bh-størrelse 70A (hurra...), men sett forfra gir kløften mellom brystmusklene illusjonen av at det ikke er så galt likevel. Når jeg har utringning, vel og merke, med klær eller sett fra siden er jeg flat som en skjærefjøl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå