Gå til innhold

Kan noen anbefale meg en god frisør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...i Oslo?

Jeg er en eks-frisør, og har aldri vært hos en frisør som kunde. Vet også av erfaring at det er mange middelmådige frisører der ute.

Skal stripe og klippe meg ganske mye, og trenger derfor en som vet hva h*n gjør. Prisen er litt viktig, men ikke så veldig. Vil bare bli fin, jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Adam og Eva? De skal være suverene på klipp, ifølge min frisør (hun jobbet der tidligere). Men prisen er nok også suveren :roll:

Skrevet

Can Cam i Markveien - be om Kenneth :heiajente:

Skrevet

Jeg har aldri vært så fornøyd som da jeg stripet og klippet håret på Klare Hoder i Uranienborgvn 9 rett bak slottet (i På håret-kjeden). Frisøren heter Lill og prisen er stiv, men resutlatet var veldig bra.

Skrevet

Beste frisør i Oslo er Julia hos Kan frisører ved Vikasenteret. Jeg er superfornøy hver gang!!! og jeg er kresen, prisen er også bra.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bernt hos Magic på Oslo City synes jeg klipper skikkelig bra!

Hilsen Lille meg

Skrevet

Toril på Adam og Eva tvers over for Steen og Strøm. Nøyaktig og flink! Prisen er ikke den laveste, men ikke altfor ille til å være fancy salong heller.

Catzy

Skrevet
Can Cam i Markveien - be om Kenneth :heiajente:

:enig:

Kenneth er kjempeflink!!! :D ( men han er borte i litt over en uke framover)

Skrevet

Tusen takk alle sammen for gode råd!

Har ikke bestemt meg enda, men så langt er det jo to stemmer til Kenneth. Skal ikke klippe meg før etter nyttår, så det passer bra.

Takk og takk!

:D

Skrevet

Jeg stemmer også på Kenneth. Lenge siden jeg klipper meg hos han, men jeg husker at jeg likte han godt da, og var fornøyd....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...