PepsiMax Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Skjønner ingenting her nå. Har gått en endel cm nå, merker det veldig godt på klæra. Kun fordi jeg har lagt om kostholdet. Ingen trening. Hvordan har det seg da at det ikke er noe særlig nedgang på vekta? For jeg har jo ikke trent så jeg har fått noen muskler eller noe... noen som har noen svar?
Gjest Nanne70 Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Kanskje du har mindre vann i kroppen fordi du spiser sunnere? Merker godt at jeg "eser" litt ut en dag hvis jeg får i meg for mye salt og sukker/raske karbohydrater, uten at det nødvendigvis merkes særlig på vekta.
Gjest *Maja* Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Jupp...det er mye vannvekt og salter som forvinner når en legger om kostholdet....du vil nok gå ned en del uten trening om du har noe særlig å gå ned bare ved å legge om kosten, men vær forsiktig så du ikke bli "slapp i fisken" om du ikke trener ved siden av....
Eilertsen Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Dette er ikke et ukjent fenomen i starten av en fase med sunnere kosthold (og mer fysisk aktivitet og/eller trening). Når man spiser sunnere, vil du både kunne se en bedre fordeling av fett på kroppen. Med et moderat underskudd i energiinntak (0.5kg i uka) i kombinasjon med styrketrening, så kan man faktisk forbrenne fett og bygge muskler samtidig.
PepsiMax Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2011 ja,det kan jo hende det har med vann og sånn å gjøre. Syns bare det var så rart, for jeg har gått ned ganske mye først (både kg og cm), før jeg kom på dette platået. Og plutselig står vekta omtrent stille samtidig som jeg merker at klærene blir romsligere. Startet med å legge om kostholdet for 7-8 mnd siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå