Gå til innhold

Dans og ereksjon

Gjest anonym

Hva synes dere om at dansepartner får ereksjon?  

1 stemme

1. 1. Hva synes dere om at dansepartner får ereksjon?

• Helst ikke
      5
    • Gjør meg ingenting
      5
    • Blir tent av det
      6

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei

Hva syntes dere jenter/kvinner om å kjenne at en mann får ereksjon når han danser(tett) med dere?

Dette er ikke akkurat noe vi styrer selv, men det er interessant å vite hva dere synes om det..

Hilsen

Danse-mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Du, det kommer helt an på hvem og ikke minst settingen! Hadde det vært kjæresten, en flørt, el. potensiell kjæreste, osv , er det helt ok. Hadde det vært en venn, eller en fremmed, ville jeg synes det var noe ukomfortabelt... Men det er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danser ikke så tett med fremmede menn jeg, tette klinedanser danses kun med kjærsten, og det gjør absolutt ingenting om han får ereksjon mens vi danser!! :sjarmor:

Danser gjerne med andre også, men da danser jeg ikke så tett at underlivet trykkes mot hverandre. Gjerne fordi jeg ofte prater samtidig som jeg danser dersom jeg danser med andre en kjærsten.

Danser jeg med en ukjent som jeg ikke har lyst på (om jeg hadde vært singel), så hadde det vært uffent om han presset sin harding mot meg, da hadde jeg enten krevd min danseplass eller avsluttet dansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer helt an på dansepartneren!

:kul:

Nettopp - og dansen... om en fyr hadde fått stå av å danse swing hadde jeg nok blitt litt urolig... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Det kommer an på danskepartneren hvordan jeg reagerer....

En gang fikk en jeg likte veldig godt ereksjon da vi danset sammen så jeg gikk bort til dama hans og sa: Æ dainsa på typen din ståkuk;hvorpå hun fløy på meg og ble hevet ut av vaktene.

Da fikk jeg plutselig fritt spillerom mht fyren hennes.... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene behøver ikke kline den inntil jenta han danser med heller da, og da merker man det ikke. Jeg synes det er smakløst å få en hard en presset mot låret. Ex'en min har innrømmet å ha fått det da han danset med meg før vi ble sammen, men jeg merket det ikke fordi han ikke prøvde å fremheve det heller.

Nei, ståtiss er kun sjarmerende på kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvem jeg danser med.

Er det gubben, så er det greit med en harding.

Hvis det var en fremmed, så hadde jeg blitt "skræmt"! :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...