Gjest HunterLady Skrevet 28. juli 2011 #101 Skrevet 28. juli 2011 Jeg synes i hvert fall at naturlig er best. Det kan godt hende at du har en silikonfetisj, men jeg synes ekte og store bryster er mer fascinerende. Silikonpupper er jo ren juks. Dessuten ser de ofte like ut og det er jo kjempekjedelig. Jeg synes jenter burde slutte å skamme seg for sine ekte pupper. Men hvis du synes at den falske looken er et ideal - og at operasjoner er den eneste veien å gå hvis man skal ha så fine pupper som mulig, så skal du selvsagt få lov til å mene det. Heller deg enn meg. Det er forresten bare tull at du ikke rakker ned på andre. Hva ellers er meningen med denne tråden? Meninga var å høre om dette er et fenomen som berører flere enn meg. Tror ikke jeg orker å si det så mange flere ganger. Jeg har flere venninner som er storbrysta og naturlig, og jeg er utrolig glad i de selv om ikke jeg ønsker meg puppene deres. Jeg har også flere venner som er silikonmotstandere, uten at de rakker ned på meg.
smalls Skrevet 28. juli 2011 #102 Skrevet 28. juli 2011 Synes dere det er fint? Jeg må ærlig innrømme at jeg har store problemer med å finne noen pupper som jeg synes er fine, når de er store og naturlige. Små pupper er derimot mye finere. Er det jeg som er skada?? Jeg er enig med deg. Jeg har ikke sett så mange fine naturlige store pupper for å si det slik.
Cathrine88 Skrevet 28. juli 2011 #103 Skrevet 28. juli 2011 Det er tydeligvis helt greit for de fleste her inne å rakke ned på damer med silikon og legge ut om hvor stygt det er. Da burde det vel strengt tatt ikke være nødvendig å gå til angrep på noen for å si at andre typer pupper er lite tiltrekkende?
Lillemeg25 Skrevet 28. juli 2011 #104 Skrevet 28. juli 2011 (endret) Det er tydeligvis helt greit for de fleste her inne å rakke ned på damer med silikon og legge ut om hvor stygt det er. Da burde det vel strengt tatt ikke være nødvendig å gå til angrep på noen for å si at andre typer pupper er lite tiltrekkende? Det er ikke greit å rakke ned på noens pupper! Spiller ingen rolle om de er naturlige eller om det er silikon. Sånt er lavmål uansett. Å selv om man har silikon, så betyr ikke det at det er helt greit å rakke ned på dem som har silikon. Det er som sagt ikke greit uansett åssen pupper man har. Derfor blir det litt for dumt når de som rakker ned på de med silikon, blir sure når noen rakker ned på naturlige pupper. Endret 28. juli 2011 av Lillemeg22 1
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2011 #105 Skrevet 28. juli 2011 Meninga var å høre om dette er et fenomen som berører flere enn meg. Tror ikke jeg orker å si det så mange flere ganger. Jeg har flere venninner som er storbrysta og naturlig, og jeg er utrolig glad i de selv om ikke jeg ønsker meg puppene deres. Jeg har også flere venner som er silikonmotstandere, uten at de rakker ned på meg. Nei, det er selvsagt helt greit at du foretrekker silikonpupper framfor ekte pupper (store, ekte pupper vel å merke). Uansett, silikonpupper er jo noe ALLE kan skaffe seg, og puppene i seg selv blir jo ikke mer perfekte. Kun "silikonperfekte". Ekte skjønnhet kan aldri kjøpes. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #106 Skrevet 28. juli 2011 Jeg synes store, naturlig pupper er det fineste. Såklart, det kan bli for stort, da ser det bare tungt og slitsomt ut. Er en 75D selv, og er veldig fornøyd med mine. De er runde og fine, og henger ikke. Samtidig misunner jeg noen gang jenter med veldig små pupper, de kan ta på seg hva som helst uten å måtte tenke på om det strammer på feil plass, er for utringa, ser vulgært ut etc. De slipper også å bruke 600 kr på ordentlig sports-bh, og de slipper å få vondt i ryggen hvis de har på en BH som ikke gir nok støtte. Samtidig tror jeg at _jeg_ hadde følt meg mindre kvinnelig med små pupper. Jeg mener ikke at andre ikke skal føle seg kvinnelig, men slik som noen av de modellene som ble posta her med små pupper - noen av de kunne like gjerne vært menn. Kate Moss sine er derimot fine til å være små
Facepainter Skrevet 28. juli 2011 #107 Skrevet 28. juli 2011 Hvor store må de være for at du klassifiserer dem som det? Er dette store pupper? Er de fine?
Gjest HunterLady Skrevet 28. juli 2011 #108 Skrevet 28. juli 2011 (endret) Hvor store må de være for at du klassifiserer dem som det? Er dette store pupper? Er de fine? De var store, og ikke så verst. Men disse er penere: Boobs Endret 28. juli 2011 av HunterLady
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #109 Skrevet 28. juli 2011 (endret) Vel jeg synes små pupper er mye finere enn store pupper Endret 29. juli 2011 av Bond 1
Gjest Jytte Skrevet 28. juli 2011 #110 Skrevet 28. juli 2011 (endret) hva i all verden slags interesse er det å diskutere små kontra store pupper? Jeg har jo fått med meg at du synes små pupper (og silikonpupper) er flottere enn store pupper. Hva mener du vi med store pupper skal gjøre da? Være misfornøyde med oss selv?Være fornøyde med våre naturlig store pupper?Minske dem ved operasjon?Opere inn silikon for å få dem hardere og fastere? Hadde vært interessant å lese hva du mener og hva hensikten med tråden er. Det er nemlig så mange anonyme brukere her at den "avstemmingen" du tydeligvis er ute etter er helt ubrukelig. Endret 29. juli 2011 av Bond 2
Gjest Linda sofie Skrevet 28. juli 2011 #111 Skrevet 28. juli 2011 (endret) hva i all verden slags interesse er det å diskutere små kontra store pupper? Jeg har jo fått med meg at du synes små pupper (og silikonpupper) er flottere enn store pupper. Hva mener du vi med store pupper skal gjøre da [*]Være misfornøyde med oss selv? [*]Være fornøyde med våre naturlig store pupper? [*]Minske dem ved operasjon? [*]Opere inn silikon for å få dem hardere og fastere? Hadde vært interessant å lese hva du mener og hva hensikten med tråden er. Det er nemlig så mange anonyme brukere her at den "avstemmingen" du tydeligvis er ute etter er helt ubrukelig. Det kanskje noen som synes det er intressant å diskutere små vs store pupper selv om ikke du synes det. Endret 29. juli 2011 av Bond
Gjest Jytte Skrevet 28. juli 2011 #112 Skrevet 28. juli 2011 Ikke bry deg? Alle har forskjellig smak. Noen liker små mens andre liker store. Sånn er det bare. Selv om noen ikke liker store naturlige pupper, så behøver da ikke du å operere inn silikon eller få de mindre. Det viktigste er at DU er fornøyd. Å det kanskje noen som synes det er intressant å diskutere små vs store pupper selv om ikke du synes det. Ja, jeg er faktisk veldig fornøyd med brystene mine og kunne aldri tenkt meg å operere. Var bare interessert i å vite hva som er spenningen ved å diskutere hva som er finest av store eller små pupper? Kan forstå at man diskuterer hva som er finest av kort eller langt hår, eller mørkt eller lyst, rød eller blå sykkel osv .. dette er noe man faktisk kan gjøre noe med .. Men små eller store pupper??? Og jeg blir rimelig sjokka av de mennene som skriver at de liker det ene bedre enn det andre .. Det er som om jeg skal si at jeg liker menn med store pikker bedre enn menn med små, eller menn med hår bedre enn menn uten hår. Man faller for en person og da spiller faktisk det ingen rolle om han er skallet eller har litt mindre pikk enn gjennomsnittet. 1
Gjest HunterLady Skrevet 28. juli 2011 #113 Skrevet 28. juli 2011 (endret) hva i all verden slags interesse er det å diskutere små kontra store pupper? Jeg har jo fått med meg at du synes små pupper (og silikonpupper) er flottere enn store pupper. Hva mener du vi med store pupper skal gjøre da? Være misfornøyde med oss selv?Være fornøyde med våre naturlig store pupper?Minske dem ved operasjon?Opere inn silikon for å få dem hardere og fastere? Hadde vært interessant å lese hva du mener og hva hensikten med tråden er. Det er nemlig så mange anonyme brukere her at den "avstemmingen" du tydeligvis er ute etter er helt ubrukelig. Om du ikke tåler tråder som handler om utseende og preferanser, så foreslår jeg at du går inn på andre forum enn dette. Jeg har ikke tall på hvor mange tråder det har vært om folks syn på silikonpupper, store kjønnslepper kontra små, hvilken farge som er penest på musa, om kroppshår er pent eller ikke, om muskler er pent eller ikke osv osv. Noen synes faktisk det er gøy å diskutere det. Du trenger ikke å mene det samme, men selv om noen lager slike tråder, så trenger det ikke å bety at man mener alle andre som ikke er slik eller ser sånn ut bør endre seg. Man er den man er, og så lenge man trives så er vel alt godt? Endret 29. juli 2011 av Bond
Facepainter Skrevet 28. juli 2011 #114 Skrevet 28. juli 2011 Jeg synes det er en grei tråd, så lenge ikke folk setter seg helt på bakbeina med polvotter i ørene.
Gjest Jytte Skrevet 28. juli 2011 #115 Skrevet 28. juli 2011 (endret) Store naturlige pupper er like forskjellige som små pupper. Det er faktisk ikke slik at store pupper henger mer enn små pupper. De er like forskjellige som kvinnene de hører til. Eller tror du alle med små pupper har like faste pupper som Kate Moss? Små pupper mister lettere fylden enn store pupper. Store pupper kan henger ofte litt mer enn små pupper, men de vil allikevel som regel beholde fylden og tyngden. Endret 29. juli 2011 av Bond 1
Gjest HunterLady Skrevet 28. juli 2011 #116 Skrevet 28. juli 2011 (endret) Store naturlige pupper er like forskjellige som små pupper. Det er faktisk ikke slik at store pupper henger mer enn små pupper. De er like forskjellige som kvinnene de hører til. Eller tror du alle med små pupper har like faste pupper som Kate Moss? Små pupper mister lettere fylden enn store pupper. Store pupper kan henger ofte litt mer enn små pupper, men de vil allikevel som regel beholde fylden og tyngden. Nei, jeg tror ikke at alle har pupper som Kate Moss. Hva er det du egentlig prøver å få fram? Jeg vet ekstremt godt at pupper er like variable som neser, men tråden handlet om at jeg har fått inntrykk av at små pupper er finere enn større. Fra mitt syn. Hva andre mener er interessant, men jeg kan jo ikke noe for at jeg synes det er slik jeg sier. Virker som du gjør ditt ytterste for å sette små pupper i dårlig lys, så det du sier om meg, stemmer jo like mye om deg. Endret 29. juli 2011 av Bond
Gjest HunterLady Skrevet 28. juli 2011 #118 Skrevet 28. juli 2011 Hva menes med store og små pupper her da? Det må nesten folk tenke seg til selv. Jeg gidder ikke å legge ut masse bilder og cupstørrelsesmål. En c-cup kan f.eks være så mangt. Men jeg kan slenge inn to bilder: Små pupper Min lenke Store pupper: Min lenke
Facepainter Skrevet 28. juli 2011 #119 Skrevet 28. juli 2011 Små fine Store fine Dere kan være trygge på at det er veldig få menn som foretrekker det ene eller det andre. Så lenge helheten er bra og proporsjonene er på plass så spiller det ingen rolle om de er stor eller små.
Jolene Skrevet 29. juli 2011 #120 Skrevet 29. juli 2011 De var store, og ikke så verst. Men disse er penere: Boobs De du viste bildet til er jo gutteaktige og altfor små. GLAD jeg ikke har sånne, da hadde jeg følt meg mindre kvinnelig. :gjeiper: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå