Gjest lulu Skrevet 28. juli 2011 #81 Skrevet 28. juli 2011 Jeg har 65h i bh størrelse, så har store faste naturlige pupper og ganske slank. For og være helt ærlig synes jeg ikke noe om kvinner som har veldig små pupper, ser jo veldig manndig ut. Men synes absolutt små pupper er mye finere enn silikon pupper da.
Gjest HunterLady Skrevet 28. juli 2011 #82 Skrevet 28. juli 2011 Hva er det med kvinner som må rakke ned på kvinner? Hvorfor står ikke kvinner samlet mot det kjønns- og skjønnetshysteriet som forskjellige branskjer preser på kvinner? Når ble det glat å være gjennomført naturlig kvinne og til og med være stolt av det? Hvordan kan en være en stolt og frigjort kvinne når en lar kroppshysteriet styre sin hverdag? Er ikke rakket ned på så mye i denne tråden, utenom de som rakker ned på meg. Om jeg sier at jeg synes blondt hår er penere enn mørkt, så betyr det ikke at jeg rakker ned på brunetter.
hulaboer Skrevet 28. juli 2011 #83 Skrevet 28. juli 2011 En må skille mellom medisink grunnlag og meningsløs forfengelighet. Bruker du sminke og hårprodukter?
hulaboer Skrevet 28. juli 2011 #84 Skrevet 28. juli 2011 Jeg skjønner forresten fortsatt ikke hva HunterLady snakker om. Store bryster kan da være så mangt.
Niennas Skrevet 28. juli 2011 #85 Skrevet 28. juli 2011 Jeg har ganske store pupper bruker 85D, jeg synes at de er kjempe vakre selvom de henger litt, er de fyldige og pene, og har alltid fått skryt for dm;) men det som irriterer meg er at alle tror det er silikon! men jeg er ganske slank også, veier 52 kg og er 163 cm, så jeg ser på meg som heldig egentlig, alle misunner meg for de puppene jeg har! Jeg ser at flere har kommentert at du bør sjekke størrelsen profesjonelt, og jeg må si meg enig. Jeg er 160 cm høy og veier rundt 100 kg, og jeg har hatt 75 i en evighet. Har nylig gått opp til 80, men det er fordi jeg er gravid. Jeg er nok slankere rundt midjen enn de fleste i min "situasjon", men du høres veldig petit ut, og 85 høres bare sinnsykt ut. Det hadde jo slengt på MEG.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2011 #86 Skrevet 28. juli 2011 Jeg har 65h i bh størrelse, så har store faste naturlige pupper og ganske slank. For og være helt ærlig synes jeg ikke noe om kvinner som har veldig små pupper, ser jo veldig manndig ut. Men synes absolutt små pupper er mye finere enn silikon pupper da. Hell yeah.
Gjest HunterLady Skrevet 28. juli 2011 #87 Skrevet 28. juli 2011 Jeg skjønner forresten fortsatt ikke hva HunterLady snakker om. Store bryster kan da være så mangt. Du trenger ikke å skjønne hva jeg snakker om. Var overhodet ikke derfor jeg lagde tråden. Jeg var egentlig bare ute etter å se om noen har samme mening som meg.
Gjest Jytte Skrevet 28. juli 2011 #88 Skrevet 28. juli 2011 Du trenger ikke å skjønne hva jeg snakker om. Var overhodet ikke derfor jeg lagde tråden. Jeg var egentlig bare ute etter å se om noen har samme mening som meg. Men Hulaboer har da veldig rett, synes du virkelig at alle som har store, naturlige pupper har stygge pupper? Eller mindre pene, for å si det på en penere måte? 1
Gjest HunterLady Skrevet 28. juli 2011 #89 Skrevet 28. juli 2011 Men Hulaboer har da veldig rett, synes du virkelig at alle som har store, naturlige pupper har stygge pupper? Eller mindre pene, for å si det på en penere måte? Mindre pene. Ja, det synes jeg. Gidder ikke å si noe annet, siden det vil være ren løgn. Men jeg utelukker ikke at det sikkert finnes store, naturlige og fine bryster. Jeg har bare ikke sett de ennå.
Gjest Setareh Skrevet 28. juli 2011 #90 Skrevet 28. juli 2011 Da bør du vurdere å sjekke størrelsen hos profesjonelle. 85 er tallet rundt brystet mens puppene er koppen, 85 høres digert ut på en liten jente som deg. jeg kan ikke bruke mindre enn 85, jeg bruker 85 og de hopper ut iblandt. Og ja, alle synes at de er svære. Men de er kjempe fine =) ser ikke skummel store ut. Veldig fornøyd, det eneste er at jeg sliter når jeg trener, selvom jeg bruker sports bh. i hele mitt liv har jeg kanskje sett 3-4 jenter her i Norge med naturlige like store pupper som mine, og lik størrelse som meg (slanke)
Lykkelitenen Skrevet 28. juli 2011 #91 Skrevet 28. juli 2011 (endret) 85 høres jævlig stort ut på en jente på 52 kg og 163 cm ja! Egentlig ikke, siden størrelsen rundt avgjøres av skjelettet og ikke vekten. Mange tynne jenter er brede i brystkassen og bruker stor størrelse, mens mange store jenter (meg selv f.eks) har mye fett, men smalere benbygning og bruker overaskende små bhtørrelser i omkrets. Jeg er f.eks 70 rundt, men har alt for mye på kroppen. Man skal legge på seg/miste mye i kroppsvekt før det merkes i omkrets på bhen, man merker det mye raskere på selve cupen Men mange bruker jo for stor størrelse i omkrets og for liten cup, så anbefaler å måle deg. En bh skal sitte stramt og ikke krype oppover ryggen! Endret 28. juli 2011 av Lykkelitenen
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #92 Skrevet 28. juli 2011 Med bh-størrelse 70D er jeg vel programforpliktet til å stå frem som en forkjemper for store, naturlige pupper. Men helt ærlig så har jeg aldri vært så opptatt av pupper, hverken mine egne eller andres. Men enkelte ganger i prøverommet da jeg atter en gang ikke får en pen kjole over brystet blir jeg litt oppgitt...Akurat der og da kunne jeg tenkt meg litt mindre pupper. Men jeg registrerer at menn er veldig fasinert av dem, så beholder dem nok en stund fremover
Lykkelitenen Skrevet 28. juli 2011 #93 Skrevet 28. juli 2011 jeg kan ikke bruke mindre enn 85, jeg bruker 85 og de hopper ut iblandt. Og ja, alle synes at de er svære. Men de er kjempe fine =) ser ikke skummel store ut. Veldig fornøyd, det eneste er at jeg sliter når jeg trener, selvom jeg bruker sports bh. i hele mitt liv har jeg kanskje sett 3-4 jenter her i Norge med naturlige like store pupper som mine, og lik størrelse som meg (slanke) Om de hopper ut har det ikke noe med omkretsen å gjøre, men skålstørrelsen! Kjøp en større cup
Gjest MorAase Skrevet 28. juli 2011 #94 Skrevet 28. juli 2011 Er ikke rakket ned på så mye i denne tråden, utenom de som rakker ned på meg. Om jeg sier at jeg synes blondt hår er penere enn mørkt, så betyr det ikke at jeg rakker ned på brunetter. Ikke? Mindre pene. Ja, det synes jeg. Gidder ikke å si noe annet, siden det vil være ren løgn. Men jeg utelukker ikke at det sikkert finnes store, naturlige og fine bryster. Jeg har bare ikke sett de ennå. Akuratt ja... 1
Gjest Setareh Skrevet 28. juli 2011 #95 Skrevet 28. juli 2011 Om de hopper ut har det ikke noe med omkretsen å gjøre, men skålstørrelsen! Kjøp en større cup Haha! ja, det må jeg nok gjøre;) vurderer å operer dem når jeg blir eldre, og begynner å ammer, tror ikke det blir så sexy når jeg er i 30/40 årene..
Gjest HunterLady Skrevet 28. juli 2011 #96 Skrevet 28. juli 2011 Ikke? Akuratt ja... Joda, har sett noen, men de kommer ikke fra meg. Om de gjør det, så vil jeg gjerne at du refererer til hvorhen jeg rakket ned på noen. Akkurat, ja.
Gjest MorAase Skrevet 28. juli 2011 #97 Skrevet 28. juli 2011 Joda, har sett noen, men de kommer ikke fra meg. Om de gjør det, så vil jeg gjerne at du refererer til hvorhen jeg rakket ned på noen. Akkurat, ja. Det var vel strengt tatt det en gjorde... 2
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2011 #98 Skrevet 28. juli 2011 Mindre pene. Ja, det synes jeg. Gidder ikke å si noe annet, siden det vil være ren løgn. Men jeg utelukker ikke at det sikkert finnes store, naturlige og fine bryster. Jeg har bare ikke sett de ennå. Kanskje du er misunnelig? Du har jo silikonpupper, så jeg antar at du liker relativt store bryster. Men siden du ikke har dem fra naturens side, så rakker du ned på dem som er naturlig storbrystet. Kanskje det å kritisere store og naturlige pupper er en slags forsvarsmekanisme? Ikke vet jeg... Du har uansett et forvridd skjønnhetsideal. De fleste synes at silikonpupper er mye styggere enn naturlige pupper. 3
Gjest HunterLady Skrevet 28. juli 2011 #99 Skrevet 28. juli 2011 Kanskje du er misunnelig? Du har jo silikonpupper, så jeg antar at du liker relativt store bryster. Men siden du ikke har dem fra naturens side, så rakker du ned på dem som er naturlig storbrystet. Kanskje det å kritisere store og naturlige pupper er en slags forsvarsmekanisme? Ikke vet jeg... Du har uansett et forvridd skjønnhetsideal. De fleste synes at silikonpupper er mye styggere enn naturlige pupper. Det er mye mulig. Jeg skulle gjerne ønske jeg hadde store pupper fra naturens side. Men jeg mener fortsatt at jeg ikke har rakket ned på en sjel. Jeg syntes fra før at silikonbryster så bedre ut enn andre store bryster. Om noen sier at de ikke liker silikonpupper, så synes jeg ikke at de rakker ned på meg. Men det mener altså du? Så raskt man har en preferanse, så rakker man ned på de som ikke er i preferansen??
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2011 #100 Skrevet 28. juli 2011 Det er mye mulig. Jeg skulle gjerne ønske jeg hadde store pupper fra naturens side. Men jeg mener fortsatt at jeg ikke har rakket ned på en sjel. Jeg syntes fra før at silikonbryster så bedre ut enn andre store bryster. Om noen sier at de ikke liker silikonpupper, så synes jeg ikke at de rakker ned på meg. Men det mener altså du? Så raskt man har en preferanse, så rakker man ned på de som ikke er i preferansen?? Jeg synes i hvert fall at naturlig er best. Det kan godt hende at du har en silikonfetisj, men jeg synes ekte og store bryster er mer fascinerende. Silikonpupper er jo ren juks. Dessuten ser de ofte like ut og det er jo kjempekjedelig. Jeg synes jenter burde slutte å skamme seg for sine ekte pupper. Men hvis du synes at den falske looken er et ideal - og at operasjoner er den eneste veien å gå hvis man skal ha så fine pupper som mulig, så skal du selvsagt få lov til å mene det. Heller deg enn meg. Det er forresten bare tull at du ikke rakker ned på andre. Hva ellers er meningen med denne tråden? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå