Gå til innhold

Store, naturlige pupper

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde store, naturlige pupper - og det at jeg hadde sier vel det meste om min mening.

De var langt i fra fine, brystvortene pekte ned, hadde pupper til langt nedpå magen, innovervendte brystvorter, stort areola-område - min største skam på kroppen.

Jeg var ikke overvektig, en høyde på 168 og en vekt på 65 kg, de passet ikke til kroppen overhodet.

Det skal sies at jeg i tillegg til komplekser, så hadde jeg også helseproblemer av tyngden (synk i skuldre, smerter i nakke og rygg, kronisk hodepine m.m)

Så mine er operert, og jeg har ikke angret en dag på mitt valg! Ble lagt i narkose med en størrelse 75G, og våknet igjen 2 kg lettere og med en D-cup - tok jo litt tid for å se resultatet. Men endelig resultat var en 75DD, kunne gjerne sett at jeg hadde endt opp på C evt en liten D. Men alt er bedre enn hva det var, har bilder fra før operasjon og det er skremmende og se den dag i dag.

Nå er det faste og "små", ser helt naturlige ut i fasong med mindre man ser veldig nøye etter - da ser man selvsagt noen bleike arr.

Men klart, store bryster som har en fin fasong er pent. Men i de fleste tilfeller er stort og naturlig nemlig; Naturlig. Altså tyngdekraften gjør sin jobb, plassering av areola og brystvorter kan være nedover nettopp pga den nevnte tyngdekraften og på en slank person kan ting fort se feil ut..

Ikke alle storbrystede jenter har helseproblemer. Naturlige og store pupper vakre, men vi har dessverre blitt så vant med å se retusjerte bilder av enten små pupper eller silikonpupper, at vi rett og slett ikke klarer å akseptere store og ekte pupper. Mange storbrystede jenter hater puppene sine først og fremst på grunn av det mediaskapte idealet, ikke på grunn av helsemessige årsaker.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje du burde lese innlegget mitt en gang til?

Vi snakker først og fremst om pupper her, og ja - jeg er lei av at det ofte blir tatt for gitt at store pupper alltid ser mer hengete og "gamle" ut enn små pupper. Det er jo helt feil! Ja, jeg synes personlig at naturlige, store og fyldige bryster er vakrest, men jeg har uansett mer respekt for dem som lar puppene sine være i fred (uansett hvor små og hengete de er) enn dem som fyller puppene sine med silikon. Jeg har ikke noe imot små pupper, men folk bør ha kunnskap nok til å forstå at også små bryster kan være hengete.

Jeg kan ikke se noe sted i tråden at TS har problemer med fyldige kvinner, hun fortalte bare hva som er hennes preferanse.

Jeg har slett ikke noe problem med at du foretrekker store, naturlige bryster, men det blir kanskje litt merkelig når du påstår at dere (?) som har dem er vakrere enn andre samtidig som du kritiserer TS og samfunnet forøvrig for å ha en annen mening.

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Jeg har store naturlige bryster (65 F/G) og jeg er IKKE overvektig. De er faste og henger ikke overhodet! Digger derimot puppene mine og generelt store bryster. Min kjære elsker dem og :jepp:

Endret av Gitte89
Skrevet
Jeg må ærlig innrømme at jeg har store problemer med å finne noen pupper som jeg synes er fine, når de er store og naturlige.

Eh, hva slags pupper tenker du på da? Kona til Petter Hegre f.eks.?

Skrevet (endret)

Jeg kan ikke se noe sted i tråden at TS har problemer med fyldige kvinner, hun fortalte bare hva som er hennes preferanse.

Jeg har slett ikke noe problem med at du foretrekker store, naturlige bryster, men det blir kanskje litt merkelig når du påstår at dere (?) som har dem er vakrere enn andre samtidig som du kritiserer TS og samfunnet forøvrig for å ha en annen mening.

Jeg kritiserer ikke jenter med små pupper, men jeg har selvsagt mine preferanser, akkurat som TS. Har jeg ikke lov til det? Hvorfor klager du bare på meg? Det er jo helt tydelig hva hennes agenda er.

Forøvrig så sikter jeg først og fremst til media når jeg sier at vi ikke takler kvinner med naturlige kropper. Samfunnet i sin helhet har nok ikke de samme idealene som TS. Silikon er vel, som jeg har forstått, ganske ut?

Endret av Bond
Gjest MorAase
Skrevet

Synes dere det er fint?

Jeg må ærlig innrømme at jeg har store problemer med å finne noen pupper som jeg synes er fine, når de er store og naturlige.

Små pupper er derimot mye finere.

Er det jeg som er skada?? :lur:

Ja...

• Liker 5
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg synes det er så uendelig trist når folk har sett så mye plastpupper at store struttepupper som trosser naturen er idealet for dem, imens den naturlige formen ses på som mindre attraktiv.

Observerte en diskusjon på nettet om dette bildet hvor det nærmest var sjokk og vantro over hvor hengete puppene til Scarlett var. Dette var flest jenter og av den yngre garde.

Jeg synes store naturlige bryster som henger akkurat slik naturlige store bryster skal gjøre er det vakreste, imens silikonpupper fort kan se ut som et lite fremmedelement på kroppen som forstyrrer. Men det finnes gode boob jobs også som ikke har den typiske silikonboob-looken og kunne lurt meg, eller iallefall ser fine ut selv om de egentlig ikke lurer noen. Men de større silikonbrystene pleier ikke å inngå i denne kategorien, da må man ned til B/C.

• Liker 4
Gjest MorAase
Skrevet

Bare det ikke er kunsstoffer i brystene så er alt greit. En kvinne med ryggrad nedlater seg ikke til kunstige bryst på det viset.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg synes det er så uendelig trist når folk har sett så mye plastpupper at store struttepupper som trosser naturen er idealet for dem, imens den naturlige formen ses på som mindre attraktiv.

Observerte en diskusjon på nettet om dette bildet hvor det nærmest var sjokk og vantro over hvor hengete puppene til Scarlett var. Dette var flest jenter og av den yngre garde.

Jeg synes store naturlige bryster som henger akkurat slik naturlige store bryster skal gjøre er det vakreste, imens silikonpupper fort kan se ut som et lite fremmedelement på kroppen som forstyrrer. Men det finnes gode boob jobs også som ikke har den typiske silikonboob-looken og kunne lurt meg, eller iallefall ser fine ut selv om de egentlig ikke lurer noen. Men de større silikonbrystene pleier ikke å inngå i denne kategorien, da må man ned til B/C.

Jeg synes brystene på det siste bildet så unaturlige ut. Brystvortene sitter altfor høyt, så jeg tror at damen må ha hatt en operasjon. Det kan også kanskje skyldes måten hun står på.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kritiserer ikke jenter med små pupper, men jeg har selvsagt mine preferanser, akkurat som TS. Har jeg ikke lov til det? Hvorfor klager du bare på meg? Det er jo helt tydelig hva hennes agenda er.

Forøvrig så sikter jeg først og fremst til media når jeg sier at vi ikke takler kvinner med naturlige kropper. Samfunnet i sin helhet har nok ikke de samme idealene som TS. Silikon er vel, som jeg har forstått, ganske ut?

Jo, du har selvsagt lov til å ha dine preferanser, men det har vel også TS uten å nødvendigvis ha en agenda?

Selv syns jeg forresten bryster i alle størrelser er fine. Og jeg var riktig så fornøyd med puppene mine inntil jeg skulle fjerne en kul i den ene og kirurgen like godt fjernet masse ekstra brystvev. Jeg fikk dekket operasjon, så nå har jeg altså silikon og gir ærlig talt blanke i om det er "ut".

Gjør det meg mindre naturlig? Ja. Mer nærtagende? Tydeligvis. Mindre vakker? Ikke etter min mening ihvertfall.

Gjest MorAase
Skrevet

Jo, du har selvsagt lov til å ha dine preferanser, men det har vel også TS uten å nødvendigvis ha en agenda?

Selv syns jeg forresten bryster i alle størrelser er fine. Og jeg var riktig så fornøyd med puppene mine inntil jeg skulle fjerne en kul i den ene og kirurgen like godt fjernet masse ekstra brystvev. Jeg fikk dekket operasjon, så nå har jeg altså silikon og gir ærlig talt blanke i om det er "ut".

Gjør det meg mindre naturlig? Ja. Mer nærtagende? Tydeligvis. Mindre vakker? Ikke etter min mening ihvertfall.

En må skille mellom medisink grunnlag og meningsløs forfengelighet.

• Liker 5
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg synes brystene på det siste bildet så unaturlige ut. Brystvortene sitter altfor høyt, så jeg tror at damen må ha hatt en operasjon. Det kan også kanskje skyldes måten hun står på.

Hmm ja, kanskje. Isåfall går de under boobjobs (kanskje det er en reduksjon, ikke silikon?) som lurte meg og som jeg liker!

Jeg syntes de så naturlige ut da, men nå er mitt fremste sammenligningsgrunnlag mine egne uopererte og da har vel jeg også "for høye" brystvorter. Det forklarer hvorfor de alltid prøver å titte ut over BH-kanten :fnise:

Gjest Katten.
Skrevet

Er ganske sikker på at hun er helt naturlig, da jeg har sett hvordan de puppene beveger seg i levende bilder :D

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Er ganske sikker på at hun er helt naturlig, da jeg har sett hvordan de puppene beveger seg i levende bilder :D

Et av dine ONS? Hehe.

Så piken har et navn og en karriere?

Jeg prøvde å finne igjen hvor jeg hadde bildet fra for nærmere puppestudier, men uten hell.

Gjest Katten.
Skrevet

I så fall et av de tilfellene hvor jeg husker nada.

Ganske sikker på at det er "Ariel".

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes slik "heng" er fantastisk nydelig! :jepp:

Gjest Cuntzilla
Skrevet (endret)

Tror du har rett, Kittycat!

Det manglet ikke akkurat bilder eller levende film av puppene til denne Ariel, skulle nesten tro hun tjente penger på dette her. Synes fremdeles de ser naturlige ut, de er også flere steder lansert som "natural tits" dog så er jeg noe kritisk til kildene.

Det var nok litt med vinkelen på bildet Belladonna, også det at de på det bildet jeg linket til ser helt enormt mye større ut enn de ser ut på andre bilder. Jeg vet ikke om de går under "store" lenger engang, dette må vi spørre Hunterlady om.

Synes slik "heng" er fantastisk nydelig! :jepp:

Enig!

Men noen folk er jo nesten ikke vant med å se det, de tror et mellomrom mellom bryster skal se sånn ut. Ikke at det er noe stygt, men man mister jo litt perspektivet om idealet skal bli det unaturlige slik at alle med naturlige pupper per definisjon ikke har perfekte.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 2
Gjest KateW
Skrevet

Jeg kommer fra en familie med pene pupper. Lite heng, symmetriske og runde. Selv om jeg har de desidert største puppene, har jeg vært heldig genetisk tror jeg. I allefall i følge fastlegen min.

Jeg elsker pupper, og har enormt god pupperadar, jeg legger merke til flotte bryster, men det har aldri med størrelsen å gjøre, det har med hvordan kvinnen bærer dem, at hun har god bh og at hun ser ut som om hun er fornøyd med seg selv.

Jeg mener altså at store naturlige pupper kan være superfine, og jeg digger mine. Jeg får orgasmer av dem, de oppfører seg pent, menn tenner på dem og sånn er det med den saken.

• Liker 1
Gjest Emo Fisk
Skrevet

Jeg har relativt store pupper. De er faste nok, har aldri opplevd de som særlig hengende, men syns de er finest når jeg har på bh. Liker best å ha de litt løftet, får ikke kløft ellers. Og så liker jeg ikke om brystvortene synes.

Mannen har alltid vært veldig fornøyd da ;)

Gjest Belle
Skrevet

Jeg synes små/medium FASTE pupper som ikke henger er det peneste. De fleste store pupper sitter på store jenter. Og på små jenter ser store pupper veldig u-proporsjonalt ut, og det er ikke så pent. Og store pupper er de som henger mest når jenten blir litt eldre.

Har også sett mange store pupper som har nippler/aerola på størrelse med en 1,5 liters brus-bunn, synes det blir litt too much.

Det er min mening. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...