Gå til innhold

Store, naturlige pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stor jente - store pupper

tynn jente - små (ekte) pupper

Sånn er det ofte. Personlig og personlig, men jeg er lei av du skal rakke ned på slik jeg ser ut. Og så begynner du å syte når folk tar igjen. Du ber jo faen meg om det.

Unnskyld meg, men hvordan kan hun vite hvordan du ser ut?

• Liker 1
Gjest Kathpus
Skrevet

Stor jente - store pupper

tynn jente - små (ekte) pupper

Sånn er det ofte. Personlig og personlig, men jeg er lei av du skal rakke ned på slik jeg ser ut. Og så begynner du å syte når folk tar igjen. Du ber jo faen meg om det.

Jeg er en liten jente med store, naturlige pupper.

Skrevet

Jeg har store, naturlige pupper og jeg forguder dem! ;)

Selvfølgelig finest med BH, men de kara som har sett dem og tatt på dem har vært storfornøyd! :wow::sjarmor:

Og ja, jeg har litt ekstra rundt magen, men de var like store før de kiloene kom snikende....

Gjest HunterLady
Skrevet

Håper denne tråden klarer å holde seg til pupper og ikke overvekt.

Gjest Jytte
Skrevet

Synes dere det er fint?

Jeg må ærlig innrømme at jeg har store problemer med å finne noen pupper som jeg synes er fine, når de er store og naturlige.

Små pupper er derimot mye finere.

Er det jeg som er skada?? :lur:

Hvor er det du ser disse kvinnene med store, naturlige og mindre pene bryster?

Mener du med klær på eller uten klær?

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Hvor er det du ser disse kvinnene med store, naturlige og mindre pene bryster?

Mener du med klær på eller uten klær?

Mener uten klær. Har sett MANGE. Både på film, på nettet, venninner, nudiststrender, vanlige strender osv.

Endret av HunterLady
Gjest Jytte
Skrevet

Mener uten klær. Har sett MANGE. Både på film, på nettet, venninner, nudiststrender, vanlige strender osv.

Ok - så har du til gode å se noen fine store naturlige pupper?

Kanskje jeg som er rar, men jeg synes jo de fleste pupper er flotte jeg ... så lenge de er naturlige.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Ok - så har du til gode å se noen fine store naturlige pupper?

Kanskje jeg som er rar, men jeg synes jo de fleste pupper er flotte jeg ... så lenge de er naturlige.

Jeg må nok ha det til gode ja.

Du er ikke rar i det hele tatt, men har nok et totalt annet syn enn meg. Jeg synes jo opererte pupper kan være kjempeflotte, men det vil ikke si at jeg synes alle plastpupper er fine. Noen har rett og slett gjort dårlige jobber.

Skrevet

Jeg legger også merke til pupper, selv om jeg er 100 % hetero. Selv synes jeg at små pupper er masse finere enn store! (Er kanskje ikke så veldig objektiv dog, siden jeg har små tits selv.)

Men små pupper har ofte veldig fin, rund form, henger ikke og har generelt penere brystvorter synes jeg, da. De med store, naturlige pupper får ofte "bestemorspupper" veldig tidlig.

• Liker 2
Gjest Jytte
Skrevet

Jeg legger også merke til pupper, selv om jeg er 100 % hetero. Selv synes jeg at små pupper er masse finere enn store! (Er kanskje ikke så veldig objektiv dog, siden jeg har små tits selv.)

Men små pupper har ofte veldig fin, rund form, henger ikke og har generelt penere brystvorter synes jeg, da. De med store, naturlige pupper får ofte "bestemorspupper" veldig tidlig.

Alle pupper henger før eller siden. Klart at større, tyngre pupper henger tidligere - men jeg synes faktisk bare det er mer sexy at de henger litt.

Har en jevngammel venninne med små pupper og hun har virkelig store komplekser for puppene sine. Etter at hun var ferdig å amme barna så ser det ut som om luften er på vei utav en ballong, liksom (hennes egne ord) :fnise:

Hvordan andre sine pupper ser ut er ikke noe jeg har tenkt over .. annet enn at jeg innrømmer å kanskje kikke litt ekstra på kvinner med store pupper ..

Skrevet

Helt enig med trådstarter, eller TS som man så fint sier.

Petite pupper er jeg svak for. Men når det kommer til store naturlige bryst, så er de vakre på unge mennesker, men for mange kvinner når de eldes, blir de ikke like sensuelle for øyet mitt.

Men folk er forskjellige, takk og pris ;-)

-Domino

• Liker 1
Gjest Jytte
Skrevet

Petite pupper er jeg svak for. Men når det kommer til store naturlige bryst, så er de vakre på unge mennesker, men for mange kvinner når de eldes, blir de ikke like sensuelle for øyet mitt.

-Domino

Du får passe på å finne deg en ny ung kvinne etterhvert som de blir mindre faste - for det skjer uansett før eller senere enten de er små eller store.

• Liker 2
Skrevet

Som mann må jeg si at det er en del "store" som ser bra ut både med og uten klær, men det er selvfølgelig større variasjon enn på små. Det sier seg selv.

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hvis jeg skal være helt ærlig så synes jeg det er litt trist at du HL, som har vært litt av en foregangskvinne på seksualforumet, fronter en slik tråd.

----

Jeg synes store, naturlige pupper er pent jeg. Skulle gjerne hatt noen selv :)

Endret av Bond
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det var akkurat noe sånt jeg tenkte på når jeg skrev. De tynne vil tenke at jeg synes de er stygg osv osv osv.

Går jo ikke an å ha meninger lenger.

Edit: jeg synes ikke at noen er stygg altså.

Hvis du alltid skal ta hensyn til hva andre eventuelt måtte tenke og hvordan de vil reagere...så kan du aldri si noenting.

Skrevet (endret)

-Domino

Hehe Jeg synes det er motsatt, jeg. Små pupper kan jo være minst like hengete som store... Store pupper har jo fyldigheten sin, og mange eldre, formfulle kvinner beholder både fastheten, fyldigheten og ungdommeligheten i puppene sine. Det er faktisk de små puppene som ofte ser slitne, tomme og hengete ut når de blir eldre.

Jeg synes store og naturlige pupper er det vakreste som finnes, spesielt når de har en litt naturlig heng.

Moteindustrien er jo også helt imot store og fyldige bryster, så det er helt klart at det er moten som gjør at små bryster er mer in. Vi er alle (både menn og kvinner) blitt så hjernevasket at naturlige kvinnekropper blir sett på med avsky. Trist verden vi lever i.

Endret av Bond
  • Liker 6
Gjest Katten.
Skrevet (endret)

Faste pupper uansett størrelse <3

En håndfull er ca. perfekt.

Endret av Katten.
Skrevet (endret)

Hehe Jeg synes det er motsatt, jeg. Små pupper kan jo være minst like hengete som store... Store pupper har jo fyldigheten sin, og mange eldre, formfulle kvinner beholder både fastheten, fyldigheten og ungdommeligheten i puppene sine. Det er faktisk de små puppene som ofte ser slitne, tomme og hengete ut når de blir eldre.

Jeg synes store og naturlige pupper er det vakreste som finnes, spesielt når de har en litt naturlig heng.

Moteindustrien er jo også helt imot store og fyldige bryster, så det er helt klart at det er moten som gjør at små bryster er mer in. Vi er alle (både menn og kvinner) blitt så hjernevasket at naturlige kvinnekropper blir sett på med avsky. Trist verden vi lever i.

Så du påstår altså at "fyldige kvinner som har naturlige og store bryster" er "vakrere og mer naturlig" enn damer som har "slitne, tomme og hengete" pupper? Og om de, gud forby, skulle gjøre noe med de såkalt tomme og hengete puppene sine så er det også galt?

Og til alt overmål ender du det hele med å klage over at naturlige kvinnekropper blir sett på med avsky...

Endret av Bond
  • Liker 2
Skrevet

Så du påstår altså at "fyldige kvinner som har naturlige og store bryster" er "vakrere og mer naturlig" enn damer som har "slitne, tomme og hengete" pupper? Og om de, gud forby, skulle gjøre noe med de såkalt tomme og hengete puppene sine så er det også galt?

Og til alt overmål ender du det hele med å klage over at naturlige kvinnekropper blir sett på med avsky...

Kanskje du burde lese innlegget mitt en gang til?

Vi snakker først og fremst om pupper her, og ja - jeg er lei av at det ofte blir tatt for gitt at store pupper alltid ser mer hengete og "gamle" ut enn små pupper. Det er jo helt feil! Ja, jeg synes personlig at naturlige, store og fyldige bryster er vakrest, men jeg har uansett mer respekt for dem som lar puppene sine være i fred (uansett hvor små og hengete de er) enn dem som fyller puppene sine med silikon. Jeg har ikke noe imot små pupper, men folk bør ha kunnskap nok til å forstå at også små bryster kan være hengete.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde store, naturlige pupper - og det at jeg hadde sier vel det meste om min mening.

De var langt i fra fine, brystvortene pekte ned, hadde pupper til langt nedpå magen, innovervendte brystvorter, stort areola-område - min største skam på kroppen.

Jeg var ikke overvektig, en høyde på 168 og en vekt på 65 kg, de passet ikke til kroppen overhodet.

Det skal sies at jeg i tillegg til komplekser, så hadde jeg også helseproblemer av tyngden (synk i skuldre, smerter i nakke og rygg, kronisk hodepine m.m)

Så mine er operert, og jeg har ikke angret en dag på mitt valg! Ble lagt i narkose med en størrelse 75G, og våknet igjen 2 kg lettere og med en D-cup - tok jo litt tid for å se resultatet. Men endelig resultat var en 75DD, kunne gjerne sett at jeg hadde endt opp på C evt en liten D. Men alt er bedre enn hva det var, har bilder fra før operasjon og det er skremmende og se den dag i dag.

Nå er det faste og "små", ser helt naturlige ut i fasong med mindre man ser veldig nøye etter - da ser man selvsagt noen bleike arr.

Men klart, store bryster som har en fin fasong er pent. Men i de fleste tilfeller er stort og naturlig nemlig; Naturlig. Altså tyngdekraften gjør sin jobb, plassering av areola og brystvorter kan være nedover nettopp pga den nevnte tyngdekraften og på en slank person kan ting fort se feil ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...