Gjest Katten. Skrevet 29. juli 2011 #141 Skrevet 29. juli 2011 Haha Skulle gjerne lagt ut bilder for jeg er overhode ikke flau over brystene mine, men profilbildet mitt er av meg og det er ikke så passende for en som snart skal bli småbarnsmor Det går bra - barnet vil ikke kunne vite det var deg før om ihvertfall 10 år, og da har vi nok alle glemt puppene dine.
Stefan Skrevet 29. juli 2011 #142 Skrevet 29. juli 2011 Dette er jo kun smak og behag. Selv liker jeg pupper uansett størrelse. 2
Gjest HunterLady Skrevet 29. juli 2011 #143 Skrevet 29. juli 2011 Du HL, har ikke du silikon ? Da må du vell ha hatt ganske små pupper i utgangspunktet ? Var du ikke fornøyd med dem da, siden du syns det er penere enn store ? * nyskjerrig * Jeg orker ikke å begynne på dette igjen. Det er grunn til at moddene ryddet flere sider i denne tråden. Kort sagt så var jeg ikke fornøyd nei. Har alltid likt store pupper. Med silikon.
Flanør Skrevet 29. juli 2011 #144 Skrevet 29. juli 2011 Det er rådeilig med store, naturlige pupper. Det er noe med skvulpingen når eierinnen beveger seg som virker som en magnet på meg. At de henger uten bh er naturlig, spesielt med alderen. Det affiserer meg ikke det minste. Men av en eller annen grunn synes jeg også jenter som er så godt som flatbrystede også er attraktivt. Vanskelig å forklare, men det er noe litt "androgynt" over det. Eller kontrasten rettere sagt, spesielt når dama er ultrafeminin. Samme effekten blir det dersom dama har kort hår, med et svært feminint ansikt. Den kontrasten er deilig.
Gjest Eurodice Skrevet 29. juli 2011 #145 Skrevet 29. juli 2011 Det er rådeilig med store, naturlige pupper. Det er noe med skvulpingen når eierinnen beveger seg som virker som en magnet på meg. At de henger uten bh er naturlig, spesielt med alderen. Det affiserer meg ikke det minste. Men av en eller annen grunn synes jeg også jenter som er så godt som flatbrystede også er attraktivt. Vanskelig å forklare, men det er noe litt "androgynt" over det. Eller kontrasten rettere sagt, spesielt når dama er ultrafeminin. Samme effekten blir det dersom dama har kort hår, med et svært feminint ansikt. Den kontrasten er deilig. Puppeskvulping???
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 29. juli 2011 #146 Skrevet 29. juli 2011 Jeg synes det finnes fine eksemplarer i alle kategorier når det gjelder pupper. 1
Flanør Skrevet 29. juli 2011 #147 Skrevet 29. juli 2011 Puppeskvulping??? Ja, de gir meg sånne vannsengassosiasjoner. Mmmmmmmmmmmm :gjeiper:
Stefan Skrevet 29. juli 2011 #148 Skrevet 29. juli 2011 Man behøver ikke mye for motorbåtkjøring. Det har jeg allerede testet. 1
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2011 #149 Skrevet 29. juli 2011 Jeg orker ikke å begynne på dette igjen. Det er grunn til at moddene ryddet flere sider i denne tråden. Kort sagt så var jeg ikke fornøyd nei. Har alltid likt store pupper. Med silikon. Jeg liker ikke silikon, uansett hvor store eller små implantatene er. Det ser bare så falskt og billig ut. Ekte pupper, uansett størrelse, er det som er mest tennende. Pupper skal være bevegelige og myke, og de skal være en del av jenta. For min del så kan jenter med silikon like gjerne forbli helt flatbrysta, for i mitt hode så har de fremdeles ikke store pupper, bare plastikk. 3
Gjest HunterLady Skrevet 29. juli 2011 #150 Skrevet 29. juli 2011 Jeg liker ikke silikon, uansett hvor store eller små implantatene er. Det ser bare så falskt og billig ut. Ekte pupper, uansett størrelse, er det som er mest tennende. Pupper skal være bevegelige og myke, og de skal være en del av jenta. For min del så kan jenter med silikon like gjerne forbli helt flatbrysta, for i mitt hode så har de fremdeles ikke store pupper, bare plastikk. Du og hodet ditt får kose dere videre uten plastikk da. Er nok koseligst slik.
Cathrine88 Skrevet 29. juli 2011 #151 Skrevet 29. juli 2011 Jeg liker ikke silikon, uansett hvor store eller små implantatene er. Det ser bare så falskt og billig ut. Ekte pupper, uansett størrelse, er det som er mest tennende. Pupper skal være bevegelige og myke, og de skal være en del av jenta. For min del så kan jenter med silikon like gjerne forbli helt flatbrysta, for i mitt hode så har de fremdeles ikke store pupper, bare plastikk. Pupper "skal" ikke være hverken det ene eller det andre. Men det er nok de færreste som legger inn silikon for å tiltrekke seg menn heldigvis. Viktigst at dama er fornøyd selv. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå