Gå til innhold

Store, naturlige pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

De du viste bildet til er jo gutteaktige og altfor små. GLAD jeg ikke har sånne, da hadde jeg følt meg mindre kvinnelig. :gjeiper:

Gutteaktige de der? Jeg har fortsatt til gode å se gutter med slike pupper i hvert fall. Kate Moss har et par nydelige og dritsexy pupper!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Cuntzilla
Skrevet

De du viste bildet til er jo gutteaktige og altfor små. GLAD jeg ikke har sånne, da hadde jeg følt meg mindre kvinnelig. :gjeiper:

Hvis de er gutteaktige så kjenner du jammenmeg mange menn med flotte pupper

• Liker 1
Skrevet

Gutteaktige fordi de var så SMÅ. Ikke formen ol. Synes dessuten ikke frøken Moss har så fine pupper. Angelina derimot <3

Nei, pupper skal være store, deiligst å ta på, kysse på og kose med :sjenert:

• Liker 2
Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Jeg synes det finnes flere fine små pupper enn store naturlige pupper.

Endret av Bond
  • Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Jeg synes det finnes flere flotte bryst en det finnes flotte kvinner.

Skrevet

Men de to andre er midt i blinken? :fnise:

Hehe, nei, ikke akkurat... :P Men viser jo at man kan gå for langt med innlegg...

Stemmer heller for naturlige pupper enn silikon! :) (Og tråden går jo på naturlige fordeler, gjør den ikke?)

• Liker 2
Gjest KateW
Skrevet

Samtidig så er jeg fleksibel av legning og seksuelt sett liker jeg store - kanskje fordi det er akkurat det jeg ikke har?

:vinke:

:nigo:

Gjest KateW
Skrevet

HL syns vel store silikonpupper er fint og store naturlige pupper er stygt.

Hun om det. Smak er liksom ikke så lett og diskutere....

Selv har jeg svært store pupper, rett og slett. Jeg er glad i dem, men jeg er generelt fryktelig glad i pupper og ville vel ikke kalle andre pupper for mindre pene, men vi er forskjellige der og, tenker jeg.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nei, du er ikke skadet, men du har en smak som er veldig forskjellig fra min. Jeg elsker pupper i alle størrelser og om de er store og hengete, så er det ikke noe jeg reagerer på eller har noe i mot. Jeg synes alle puppene som er linket til her inne er vakre med untak av det ene paret som var silikon, siden de hadde en veldig rar form og kløft. Alle har ulike smak, jeg har gigapupper, men jeg blir ikke fornermet av at folk ikke liker store pupper, selv om jeg ofte har fått høre det.

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Tråden ryddet for krenkende utsagn, avsporinger, spekulasjoner.

Bond, mod

Endret av Bond
Gjest Marja
Skrevet

Du har nok rett i at store pupper ofte mister poeng på formskalaen.

Det er vel fordi de ofte henger mer pga tyngden. Det er nok mange som har tenkt den tanken. Brystene må være veldig faste og unge for å ha fin form når de er store så her får de med C og oppover fort problemer.

Skrevet

Om det er fint?

Jeg har store naturlige pupper og er fornøyd med hele meg. Man er sånn man er født, og store naturlige pupper er kjempefint synes jeg. Det kan være slitsomt til tider og krever skikkelige BH`er som koster flesk. Men jeg føler meg flott og sexy med puppene mine. Og det er da langt flottere med naturlige bryster enn silikonpupper ... etter min mening.

Små pupper kan være fint så lenge de er faste, litt mindre pent når de må gi etter for tyngdekraften - som alle gjør før eller senere uansett størrelse.

Store eller små pupper er like fint - så lenge de er naturlige.

Nettopp!

Fatter ikke poenget med å henge ut en kroppsdel som du tross alt ikke kan noe for. Det som angripes her er DNA som dermed får passet sitt påskrevet alt etter som noen har bestemt seg for å rakke ned på andres bryst og følgelig merkelappe dem stygge/kledelige/for stort/hengende/upassende/for slapsete.

Jeg får litt noia av kvinner som absoultt må gjøre dette mot andre kvinner, for det får spesielt unge jenter som nå har flotte, naturlige, friske bryst til å føle seg elendige ved at de blir stemplet som lite kvnnelige med for små, eller usexy, slappe og dvaske med for store.

Silikoninnlegg er for de som har behov for rekonstruksjon etter skade, arr eller sykdom. Jeg er glad mine fungerer, jeg er foreløpig frisk og ingen størrelse, bestemt av andre, skal få lov til å diktere hvorvidt jeg er hunkjønn "nok" eller ikke. De som er flottest, er de om bærer eg med stolthet, en god dæsj selvironi og trygghet nok til å ikke la seg fordumme og sykeliggjøre av en råtten kosmetisk industri.

• Liker 6
Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Nettopp!

Fatter ikke poenget med å henge ut en kroppsdel som du tross alt ikke kan noe for. Det som angripes her er DNA som dermed får passet sitt påskrevet alt etter som noen har bestemt seg for å rakke ned på andres bryst og følgelig merkelappe dem stygge/kledelige/for stort/hengende/upassende/for slapsete.

Jeg får litt noia av kvinner som absoultt må gjøre dette mot andre kvinner, for det får spesielt unge jenter som nå har flotte, naturlige, friske bryst til å føle seg elendige ved at de blir stemplet som lite kvnnelige med for små, eller usexy, slappe og dvaske med for store.

Silikoninnlegg er for de som har behov for rekonstruksjon etter skade, arr eller sykdom. Jeg er glad mine fungerer, jeg er foreløpig frisk og ingen størrelse, bestemt av andre, skal få lov til å diktere hvorvidt jeg er hunkjønn "nok" eller ikke. De som er flottest, er de om bærer eg med stolthet, en god dæsj selvironi og trygghet nok til å ikke la seg fordumme og sykeliggjøre av en råtten kosmetisk industri.

Det er vel ikke du som bestemmer hvem silikon er for og hvem som skal få lov til å ta silikon.

Jeg har ikke noe imot de som vil ha større pupper og lar folk gjøre som de vil med de sine egne kropper. Synes silikon er helt greit så lenge man ikke får seg Pamela Anderson pupper.

Endret av Linda sofie
AnonymBruker
Skrevet

Du HL, har ikke du silikon ? Da må du vell ha hatt ganske små pupper i utgangspunktet ? Var du ikke fornøyd med dem da, siden du syns det er penere enn store ? * nyskjerrig *

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

syns det er fint med sånn mellomting :P

selv har jeg bittesmå og syns ikke det er så pent. syns heller ikke svære pupper er pent.. silikon eller ekte...

Skrevet

Før var jeg veldig for små pupper, nå synes jeg det er pent med store. Synes mine egne pupper er veldig fin :sjenert: Har naturlig store bryster og brystene er faktisk det jeg har fått mest komplimenter for på kroppen min både av kvinner og menn (og venninner).

Gjest Katten.
Skrevet

Før var jeg veldig for små pupper, nå synes jeg det er pent med store. Synes mine egne pupper er veldig fin :sjenert: Har naturlig store bryster og brystene er faktisk det jeg har fått mest komplimenter for på kroppen min både av kvinner og menn (og venninner).

Pix or it didnt happen!

Skrevet

Pix or it didnt happen!

Haha :fnise: Skulle gjerne lagt ut bilder for jeg er overhode ikke flau over brystene mine, men profilbildet mitt er av meg og det er ikke så passende for en som snart skal bli småbarnsmor :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...