Gjest HunterLady Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Synes dere det er fint? Jeg må ærlig innrømme at jeg har store problemer med å finne noen pupper som jeg synes er fine, når de er store og naturlige. Små pupper er derimot mye finere. Er det jeg som er skada?? 3
Miki Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 Neida, men må si at jeg er helt omvendt. Vil ikke beskrive hva jeg synes er fint på folk fordi noen kan finne på å ta det til seg.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #3 Skrevet 27. juli 2011 Jeg irriterer meg over at du hele tiden skal jage på overvektige. Slutt opp med det der. 19
Hector Skrevet 27. juli 2011 #4 Skrevet 27. juli 2011 Det er fåtallet som har store, naturlige pupper som ser fine ut. Det finnes, men det er ikke så ofte du ser det. Men jeg synes også små, faste pupper er finere. 1
Gjest Kathpus Skrevet 27. juli 2011 #5 Skrevet 27. juli 2011 (endret) Hm, at du er skadet vil jeg ikke si. Jeg har store og naturlige pupper, noe jeg ikke er fornøyd med, ettersom det gjør det vanskeligere å finne undertøy og klær. Derfor skulle jeg gjerne ha hatt mine mindre. Må si meg enig med at små pupper er finere, så lenge det er noe der. EDIT: Jeg har store pupper, men er langt i fra overvektig. (Kommentar over). Endret 27. juli 2011 av Kathpus
Lykkelitenen Skrevet 27. juli 2011 #6 Skrevet 27. juli 2011 Jeg irriterer meg over at du hele tiden skal jage på overvektige. Slutt opp med det der. Så man må være overvektig for å ha store naturlige pupper? 2
Gjest HunterLady Skrevet 27. juli 2011 #7 Skrevet 27. juli 2011 Jeg irriterer meg over at du hele tiden skal jage på overvektige. Slutt opp med det der. At hva for noe?? Går fint an å ha store pupper uten å være overvektig. Ikke min feil at du tar ting ekstremt personlig. 4
Niennas Skrevet 27. juli 2011 #8 Skrevet 27. juli 2011 Jeg har store pupper, og er overvektig. Jeg vil påstå at mine pupper ser smashing ut når jeg har BH på, ikke fullt så smashing uten.... De henger, og niplene henger nedover (Jeg har "alltid" hatt alt for store pupper, selv når jeg var normaltvektig, og likevel så var de sånn. Hadde en drøm om å bruke konfirmasjonspengene mine på brystløft, men det ble Vespa istedet for )
Miki Skrevet 27. juli 2011 #9 Skrevet 27. juli 2011 (endret) At hva for noe?? Går fint an å ha store pupper uten å være overvektig. Ikke min feil at du tar ting ekstremt personlig. Det var akkurat noe sånt jeg tenkte på når jeg skrev. De tynne vil tenke at jeg synes de er stygg osv osv osv. Går jo ikke an å ha meninger lenger. Edit: jeg synes ikke at noen er stygg altså. Endret 27. juli 2011 av Miki 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #10 Skrevet 27. juli 2011 Synes dere det er fint? Jeg må ærlig innrømme at jeg har store problemer med å finne noen pupper som jeg synes er fine, når de er store og naturlige. Små pupper er derimot mye finere. Er det jeg som er skada?? Er ikke du en heterofil kvinne? Da er det jo ingen grunn til å lete rundt etter kvinner med fine pupper. 2
Gjest Rebekka Skrevet 27. juli 2011 #11 Skrevet 27. juli 2011 Jeg har store, naturlige pupper og er veldig fornøyd med de Og det har kjærestene mine også vært 1
Gjest Jytte Skrevet 27. juli 2011 #12 Skrevet 27. juli 2011 Om det er fint? Jeg har store naturlige pupper og er fornøyd med hele meg. Man er sånn man er født, og store naturlige pupper er kjempefint synes jeg. Det kan være slitsomt til tider og krever skikkelige BH`er som koster flesk. Men jeg føler meg flott og sexy med puppene mine. Og det er da langt flottere med naturlige bryster enn silikonpupper ... etter min mening. Små pupper kan være fint så lenge de er faste, litt mindre pent når de må gi etter for tyngdekraften - som alle gjør før eller senere uansett størrelse. Store eller små pupper er like fint - så lenge de er naturlige. 6
Gjest HunterLady Skrevet 27. juli 2011 #13 Skrevet 27. juli 2011 Er ikke du en heterofil kvinne? Da er det jo ingen grunn til å lete rundt etter kvinner med fine pupper. Joda, men jeg liker pupper. Legger alltid merke til pupper.. Jeg kan ha en mening om kvinnekropper selv om jeg ikke tenner på de vettu. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #14 Skrevet 27. juli 2011 At hva for noe?? Går fint an å ha store pupper uten å være overvektig. Ikke min feil at du tar ting ekstremt personlig. Stor jente - store pupper tynn jente - små (ekte) pupper Sånn er det ofte. Personlig og personlig, men jeg er lei av du skal rakke ned på slik jeg ser ut. Og så begynner du å syte når folk tar igjen. Du ber jo faen meg om det. 5
Gjest HunterLady Skrevet 27. juli 2011 #15 Skrevet 27. juli 2011 Det var akkurat noe sånt jeg tenkte på når jeg skrev. De tynne vil tenke at jeg synes de er stygg osv osv osv. Går jo ikke an å ha meninger lenger. Edit: jeg synes ikke at noen er stygg altså. Ja, ikke sant. Folk har litt lett for å la seg krenke.
Gjest HunterLady Skrevet 27. juli 2011 #16 Skrevet 27. juli 2011 Stor jente - store pupper tynn jente - små (ekte) pupper Sånn er det ofte. Personlig og personlig, men jeg er lei av du skal rakke ned på slik jeg ser ut. Og så begynner du å syte når folk tar igjen. Du ber jo faen meg om det. Ok.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #17 Skrevet 27. juli 2011 Hva kvalifiserer som store naturlige pupper da? Jeg har 80E, er normalvektig, og er fornøyd med mine, de er ikke spesielt hengete (selv etter graviditet og amming ). Brystvortene peker ikke nedover, sånn som det ofte kan ha en tendens til når man har store pupper.
Miki Skrevet 27. juli 2011 #18 Skrevet 27. juli 2011 Om det er fint? Jeg har store naturlige pupper og er fornøyd med hele meg. Man er sånn man er født, og store naturlige pupper er kjempefint synes jeg. Det kan være slitsomt til tider og krever skikkelige BH`er som koster flesk. Men jeg føler meg flott og sexy med puppene mine. Og det er da langt flottere med naturlige bryster enn silikonpupper ... etter min mening. Små pupper kan være fint så lenge de er faste, litt mindre pent når de må gi etter for tyngdekraften - som alle gjør før eller senere uansett størrelse. Store eller små pupper er like fint - så lenge de er naturlige. Ja, en naturlig (veldig) slank jente med falske pupper synes jeg blir for tydelig. Da er de finest "uten".
Tears.of.the.Sun Skrevet 27. juli 2011 #19 Skrevet 27. juli 2011 Jeg har store, naturlige pupper. Jeg får bare positive tilbakemeldinger :gjeiper: Jeg er absolutt ikke overvektig, 65 kg. Ikke henger de heller. Jeg syns at store pupper er pent hvis de er naturlige og faste.
Gjest Kathpus Skrevet 27. juli 2011 #20 Skrevet 27. juli 2011 Joda, men jeg liker pupper. Legger alltid merke til pupper.. Jeg kan ha en mening om kvinnekropper selv om jeg ikke tenner på de vettu. Der er vi like. Kan helt fint se på en kvinnekropp å ha meninger om den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå