Gå til innhold

Hva er "verst"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det verste dere vet/har sett når det kommer til brudekjoler?

Og har sett en del korte kjoler og kjoler med høy splitt de siste årene.

Hva synes dere er "verst"? Å vise skuldrene (noe man tradisjonelt ikke skal i kirken), eller beina ved vielsen?

(Tanken er nok først og fremst kirkevielse, men alt gjelder av tanker) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå i 2011 kan jeg ikke se for meg at det er ille hverken å vise skuldrene eller beina.

Skrevet

Da syns jeg beina er "verst"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

for min del føles det mest nakent å vise skuldre...

Skrevet

Ingen av delene plager meg nevneverdig.

MEN når det er sagt så er det ikke mye pent med en brud i stroppeløs/smal kjole som ser ut som den er en str eller 2 for liten der alt "velter ut".

Har dessverre sett en del av de ja...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Verst var vel hu dame som giftet seg med Stordalen. Grøss og gru.

Og ellers bør alle vordene bruder gå i seg selv og spørre en ekstra gang - er virkelig stroppløs, a-fasong den riktige kjolefasongen for min kroppstype.

Skrevet

Verst var vel hu dame som giftet seg med Stordalen. Grøss og gru.

Gud bedre,den var faktisk grusom!

Mârta Louise sin var jeg heller ikke noen fan av...om vi skal diskutere kjendiskjoler da :P

Skrevet

Bare skuldre og nakne LEGGER er helt ok, uansett om man er syltynn eller i "godt hold". Det er bare smak og behag.

Men lårkort og enkelte at disse Phnina Tornei-kjolene (eller hva de nå heter) som er så utringede at puppene bare har en trekant forran, de er trashy!

AnonymBruker
Skrevet

Synes kjolen til kona til Petter Stordalen var like smakfull som Donatella Versace :)

Og svaret på spørsmålet sier seg vel selv her...

Skrevet

Eller Lene Nystrøm Rasted sin..

Skrevet

Må bli beina. Men det kommer jo veldig an på kjolen da. F.eks syntes jeg ikke noe om den som hu første i 3 bryllup hadde. Knelang kan jo være kjempestilig :)

AnonymBruker
Skrevet

Verste jeg veit er når bruden har sett seg blind på skinnmagre, pur unge modeller og dermed velger feil kjolemodell ut fra kroppen ho har. Et eksempel på det er "fettvalk-over-kjole"-tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...