Nessy Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Sitter hjemme på PCen og føler meg plutselig så ensom og tom innvendig. Som om ingenting jeg gjør egentlig betyr noe. Føler det vanligvis ikke slik men av og til så får jeg en følelse som dette her. Savner å ha en kjæreste og tror ikke akkurat at jeg kommer til å få en ny en med det første. Noen andre som opplever/føler det samme?
ludo Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 Jeg har det akkurat sånn,,,, føler meg singel,kjip og ferdig. Alt jeg trenger er en klem. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #3 Skrevet 27. juli 2011 Jepp! Du er absolutt ikke alene. Veldig kjedelig å våkne opp hver dag alene, dra på jobb, komme hjem til tomt hus, spise middag alene, legge seg, og gjenta dag etter dag..
Nessy Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2011 Hadde ikke vært feil med en klem nei =/ Du kan få den ihvertfall
ludo Skrevet 27. juli 2011 #7 Skrevet 27. juli 2011 (endret) klem fra meg ! jeg er 29.... Endret 27. juli 2011 av ludo
Erotisk Flukt Skrevet 27. juli 2011 #9 Skrevet 27. juli 2011 Er dere nære og uskyldig intime med venner da? Åpne og dype i samtalen med noen? Ofte er det slik at mange bare er intime med sin kjæreste, og dype med sine kjæreste. Nå når bruddet oppstår, er det et enormt tomrom som man innbiller seg at en ny kjæreste bare kan fylle. Jeg lever mottoet at en kjæresten skal ikke være nødvendig i ens liv, som vil si at man har en god, åpen og dyp dialog med andre mennesker, og at man øser av varme og kjærlighet til andre. Det enten være venner eller medmennesker. -Domino
Nessy Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2011 Har ingen å være noe fysisk nære som er veldig kjipt, det jeg savner mest med å ha en kjæreste er å ha noen å kose med :/ Har forsåvidt noen jeg kan snakke med men hjelper lite.
ludo Skrevet 28. juli 2011 #11 Skrevet 28. juli 2011 Har mange gode venner,jeg kan prate med. Men savner kosen og at noen sier jeg er fin.. Bare vanskelig å takle avvisning gang på gang med gutter når en tar kontakt. men men.. ordner seg helt sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå