addict Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Saaaatan! kjøpte med en epilator fra panasonic i dag, og det kjennes ut som om noen skjærer i leggene mine med barberblad!!!!! :-P blir det bedre, og er det bedre i dusjen, kan bruke den der og. 1
spinnwild Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 (endret) Ja - hårene vil bli tynnere/finere ved bruk, og kroppen/huden blir vant til det. Om det blir bedre i dusj, vet jeg ikke. Man har også ulik smerteterskel gjennom syklus (ikke at jeg husker hvordan dette var)... Jeg tror vi "tåler mer" enten før eller etter menstruasjon. Endret 27. juli 2011 av spinnwild 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #3 Skrevet 27. juli 2011 Hihi, om du synes det er grusomt på leggene bør du prøve armhulene. 2
Sugerøret Skrevet 27. juli 2011 #4 Skrevet 27. juli 2011 Hihi, om du synes det er grusomt på leggene bør du prøve armhulene. å hjelpes ,IKKE prøv hahah . Det var så vondt at jeg nesten gråt. at folk for til å bruke slikt under armene eller bikinilinja!!!!!!!?? Leggene var ikke aller værst ille synes jeg da.
addict Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2011 å huff, får kaste hele dritten ut vinduet da!!! :-P trodde liksom dette var bit av kake siden jeg tross alt har født et barn uten smertestillende.. hahah.. helle føde enn epilator! neida :-P får prøve i dusjen tror jeg.. :-P
Gjest Fable Skrevet 27. juli 2011 #6 Skrevet 27. juli 2011 Synes det er litt digg jeg...som å bli pjuska på leggene.. Armhulen var rimelig vondt første gangen ja, måtte ta det i to omganger. Men nå kjenner jeg så og si ingenting, gjør hvertfall ikke vondt =) Bit tenna sammen, andre gangen er mye mindre smertefull, så blir det lettere og lettere =)
Athene Skrevet 27. juli 2011 #7 Skrevet 27. juli 2011 Anbefaler to paracett og tre glass vin Neida, det blir bedre etterhvert. Nå har jeg epilert i mange år, og tar både legger, lår, bikinilinje og armhuler uten problemer. Første gang jeg brukte epilator var på legene, det tok tre dager med flere forsøk før jeg var hårfri. Jeg trur man blir vant med det etter noen gangers bruk, i tillegg er det ikke så mye hår på en gang om man er flink å ta det jevnlig. Ellers kan det hjelpe å barbere, og deretter epilere når hårene er 2-4 millimeter. Det er vondere å epilere lengre hår.
Sugerøret Skrevet 27. juli 2011 #8 Skrevet 27. juli 2011 (endret) dæven, dere som klarte armhulene : blødde dere etterpå ? Jeg blødde litt etterpå,det lille jeg fikk vekk av hår. Har barbert i eh åh ca 28år så jeg burde jo vært litt mer herda! tror jeg trenger bedøvelseskrem og plaster Endret 27. juli 2011 av Kårky
Fantomina Skrevet 27. juli 2011 #10 Skrevet 27. juli 2011 (endret) . Endret 23. februar 2015 av Fantomina 2
Gjest M0ntriark Skrevet 28. juli 2011 #11 Skrevet 28. juli 2011 Urk, jeg vil ha, men jeg har ikke lyst til å betale så mye for smeeeeerte. Er egentlig ikke noe jeg har prøvd så mye. Dette fungerer altså? Hårveksten blir og mindre? Det er jo et stort pluss... Men auuuch!?
Kløftfrid Skrevet 28. juli 2011 #12 Skrevet 28. juli 2011 Er det nokon som har greid å unngå inngrodde hår?
Athene Skrevet 28. juli 2011 #13 Skrevet 28. juli 2011 Er det nokon som har greid å unngå inngrodde hår? Rensing av epilator med klorhexidin etter hver bruk, og peeling 2-3 ganger i uka samt god fuktighetskrem = ingen inngrodde hår eller nupper for meg. 1
tuva92 Skrevet 28. juli 2011 #14 Skrevet 28. juli 2011 Jeg syntes det gjorde mer vondt på leggene enn i armhulene første gangen. Nå syns jeg ikke det gjør vondt i hele tatt 1
Fantomina Skrevet 28. juli 2011 #15 Skrevet 28. juli 2011 (endret) . Endret 23. februar 2015 av Fantomina 1
-Englefjes- Skrevet 29. juli 2011 #16 Skrevet 29. juli 2011 Jeg blødde de første gangene jeg epilerte under armene. Neida, det blir bedre etterhvert. Nå har jeg epilert i mange år, og tar både legger, lår, bikinilinje og armhuler uten problemer. Første gang jeg brukte epilator var på legene, det tok tre dager med flere forsøk før jeg var hårfri. Jeg trur man blir vant med det etter noen gangers bruk, i tillegg er det ikke så mye hår på en gang om man er flink å ta det jevnlig. Samme erfaring her.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #17 Skrevet 29. juli 2011 Kan jeg epilere ALT nedentil? Tenker det er spinnvondt. Har ikke epileringsmaskin, men tenkte å få tak i en. Går det ikke an å kjøpe en eller annen behøvelseskrem, i så fall, vet dere om en?
Judge Judy Skrevet 1. august 2011 #18 Skrevet 1. august 2011 Jeg epilerer legger, armhuler og underarmene (fra tid til annen). Overlater høvelen til bikiniområdet, det finnes ikke sjans i helvete for at jeg skal klare å epilere der. Ikke nok med at det er sinnssykt vondt, men jeg vil fjerne alt, og har vanskeligheter nok med å strekke ut huden i armhulene så pass at epilatoren ikke kjører seg fast i huden. Kan bare forestille meg hva som kan skje der nede... Tenker jeg må til profesjonelle og få vokset hårene nedentil om jeg skal ha sjans til å vedlikeholdsepilere der. Til å begynne med var epilering det vondeste i hele verden. Leggene var forferdelige, og armhulen var helt usannsynlig vondt. Men etterhvert som jeg ble vant til det, så er det ikke så ille. Det verste er fremdeles armhulene. Der må jeg gjerne kjøre på lav hastighet med hodet som har færrest pinsetter om jeg ikke har gjort det på en stund (altså brukt høvel i flere uker/måneder - jeg blir lat på vinteren). Når ca. halvparten er tatt kan jeg bytte til hodet med flest pinsetter og høyest hastighet. Leggene synes jeg egentlig bare er kos nå. Kjenner såvidt at det pjusker litt, og av og til får jeg demonstrert de morsomme nervegangene vi har i kroppen. På et bestemt sted på leggen begynner det å smerte-kile i sideflesket Om du epilerer jevnlig, og tar det før alt har fått vokse ut igjen, så skal du se at du blir verdensmester innen kort tid 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå