Livets datter Skrevet 21. november 2003 #1 Del Skrevet 21. november 2003 "Selv om forskerne strides, slår RFSU fast at G-punktet i kvinnens underliv finnes. Nå presenteres Norges første bildegalleri av kvinnekjønn. Samtidig kommer også «Kukkunnskap» for menn, begge bøkene er populærvitenskaplige, detaljerte skrifter med alt om kjønn og seksualitet. De er illustrert med 16-20 kjønnsbilder fra alle vinkler, med og uten hår og piercing. " Kanskje nok et julegavetips? Les saken her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 21. november 2003 #2 Del Skrevet 21. november 2003 Noe for 13-åringen kanskje??? Syns jeg ser fjeset hennes julaften, pakke ut boka 'Fittfakta' foran mamma, pappa, bestemor, bestefar og onkel........Daaaakar liten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 21. november 2003 #3 Del Skrevet 21. november 2003 Lover jo virkelig godt ut i fra titlene på bøkene da :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 21. november 2003 #4 Del Skrevet 21. november 2003 Kommer den ikke først i januar ? Mange som går glipp av årets julegave nå ....... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. november 2003 #5 Del Skrevet 21. november 2003 Jaja, Norge har blitt et fritt land i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. november 2003 #6 Del Skrevet 21. november 2003 Noe for 13-åringen kanskje??? Syns jeg ser fjeset hennes julaften' date=' pakke ut boka 'Fittfakta' foran mamma, pappa, bestemor, bestefar og onkel........Daaaakar liten!!! [/quote'] *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 21. november 2003 #7 Del Skrevet 21. november 2003 Den ultimate julegaven for min mor det tenker jeg... Syns jeg ser ansiktsuttrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jen. Skrevet 22. november 2003 #8 Del Skrevet 22. november 2003 Eller til svigermor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå