AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Er ikke up to date for tida, men skal handle en gave til min bror. Hva slags jeans er kule for tida? Lee? Sleng gjerne med en link eller to? Thanks.
Gjest idakaroline Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 Levi's jeans er alltid en klassiker!
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #3 Skrevet 27. juli 2011 Levi's jeans er alltid en klassiker! Han ønsket seg noe annet enn Levi's siden han har en del av dem allerede. Nudie?
Gjest Kathpus Skrevet 27. juli 2011 #4 Skrevet 27. juli 2011 (endret) Han ønsket seg noe annet enn Levi's siden han har en del av dem allerede. Nudie? Nudie er stilige! Det kunne jeg helt fint ha kjøpt til kjæresten/broren min. Endret 27. juli 2011 av Kathpus
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #5 Skrevet 27. juli 2011 Nudie er stilige! Det kunne jeg helt fint ha kjøpt til kjæresten/broren min. Takker. Da skal se om jeg finner noen fine bukser.
Marikke Skrevet 28. juli 2011 #6 Skrevet 28. juli 2011 Det viktigste er at buksene sitter bra, særlig over rompa, så du bør ta med deg broren din ut på shopping.
Gjest gutt92 Skrevet 3. august 2011 #8 Skrevet 3. august 2011 Spørs på stilen hans da. Jeg går mye i jeans selv... Ripped jeans, skinny jeans (lilla og sånt), og vanlig skatejeans som er litt baggy. Alle de er vel ganske så inn i de forskjellige miljøene, mens jeg har en blanding av flere stiler! Men han er kanskje ikke så ung?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå