BritElin Skrevet 21. november 2003 #1 Skrevet 21. november 2003 Har noen smakt denne nye tranen?? Den er bare helt totalt grusom, fatter ikke at de kan lage noe som smaker så vondt. Nå har jeg en hel flaske stående, vi er 5 stykker her og ingen av oss likte denne. Skrev en e-post til Peter Møller og spurte om jeg kunne få bytte barnetranen i en flaske med sitrontran, men fikk aldri noe svar. Tran med fruktsmak minnet mest om pencilinkur mot ørebetennelse. Frarådes på det sterkeste!!!
Charmina Skrevet 23. november 2003 #3 Skrevet 23. november 2003 ENIG!!!! Denne tranen smaker værre en noen av de andre Gutten min på 5 år nekter å ta den...men drikker gjerne en annen! Og dette reklamerer de som barnetran!!!!! Føler oss helt lurt :fy: Charmina
manji Skrevet 23. november 2003 #4 Skrevet 23. november 2003 Tror jeg må ha en eller annen gen feil. Jeg har aldri mislikt tran smaken. Synes faktisk trans smaker godt. Og da snakker jeg selvfølgelig om ekte tran, og ikke de med masse smakstilsetninger.
Rannva Skrevet 23. november 2003 #5 Skrevet 23. november 2003 Tror jeg må ha en eller annen gen feil. Jeg har aldri mislikt tran smaken. Tran er grusomt.
murmeldyret Skrevet 23. november 2003 #6 Skrevet 23. november 2003 Jeg smakte denne frukt-tranen i tyggekapsel form (prøvepakning). Syntes den var helt grei jeg
Redhead Skrevet 23. november 2003 #7 Skrevet 23. november 2003 Tror jeg må ha en eller annen gen feil. Jeg har aldri mislikt tran smaken. Synes faktisk trans smaker godt. Og da snakker jeg selvfølgelig om ekte tran' date=' og ikke de med masse smakstilsetninger. [/quote'] Har heller ingen problemer med tran, ikke ungene heller. Da broren min var liten ba han om å få ei skje tran i belønning dersom han måtte gjøre noe :o Tydeligvis genfeil her ja...
Iset Skrevet 23. november 2003 #8 Skrevet 23. november 2003 har dere prøvd ESKIMO 3 KIDS? selges i helsekosten og enkelte apotek og dagligvarer. smaker tutti frutti, og glir rett ned hos min 6 uker gamle datter. myye bedre, og uten disse skumle miljøgiftene som kan være i vanlig tran:)
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #9 Skrevet 23. november 2003 Da må jeg og ha alvorlige gen-feil, jeg drakk ikke melk da jeg var liten hvis det ikke lå tran og fløt på toppen. Ungene mine har alltid tatt tran - det har ikke vær snakk om usmak eller noe. Tror det hele har litt med foreldrenes innstilling å gjøre ...
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #10 Skrevet 23. november 2003 Da må jeg og ha alvorlige gen-feil, jeg drakk ikke melk da jeg var liten hvis det ikke lå tran og fløt på toppen. Ungene mine har alltid tatt tran - det har ikke vær snakk om usmak eller noe. Tror det hele har litt med foreldrenes innstilling å gjøre ...
Gjest Gjest_Ingeborg_* Skrevet 24. oktober 2007 #11 Skrevet 24. oktober 2007 Hei, Gutten min på to spytter ut Peter Møllers nye tyggekapsel og sier æsj. Ærligere svar enn det finner man neppe. Jeg skjønner det faktisk godt, for kapslene er harde som bare det og smaken minner mest om kunstig saftkonsentrat. Han sluker lett Triomega Kids og flytende Omega 3 som Efalex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå