a_fly_guy Skrevet 21. november 2003 #21 Skrevet 21. november 2003 Helt utrolig at noen klarer å bli sjokkert over at folk onanerer i solariumer. VesleBråka:"Skjønner dere offentlige onanister at dere oppmuntrer til en type adferd som faktisk går utover mange andre?" offentlige onanister?? hehe... Det er en forferdelig verden vi lever i:)
Gjest Poirot Skrevet 21. november 2003 #22 Skrevet 21. november 2003 Jeg hadde syntes det var brekkekkelt om jeg hadde lagt meg ned og så oppdaget gråhvite stivnede gummilignende klumper hengende i taket på solariet.. Om det er sæd su mener, så tviler jeg på at det vil treffe i taket. Penis står jo ikke vinkelrett på kroppen når mannen ligger og har ereksjon. Den peker jo rett opp på hans eget fjes. Forøvrig vasker jeg alltid sengen godt før bruk, så det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av.
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2003 #23 Skrevet 21. november 2003 :o Æsjæ, de få gangene som jeg hittil har vært der, kommer til å opphøre NÅ Har ligget på hotell Care?? :blunke: Forøvrig så soler jeg med truse på. Føler liksom ikke at det passer seg å sole seg naken, men når jeg tenker på det så er det jo egentlig ikke så farlig da.
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2003 #24 Skrevet 21. november 2003 Skjønner dere offentlige onanister at dere oppmuntrer til en type adferd som faktisk går utover mange andre? sorry asså.. syns dette tar litt av! fatter ikke hvordan oppførselen til en som onanerer i solariet kan gå utover mange andre. Er solariet møkkete er det ihvertfall ikke pga folks "safter" fra onani.. Jeg for min del tar ikke sol lengre!! (Ikke fordi jeg er redd for at peronen før meg har onanert..) Fører til RYNKER og økt fare for hudkreft. Selvbruningskrem er supert! Så til dere som er bekymra... Fysjamei. Sats på krem
Suzy Skrevet 24. november 2003 #25 Skrevet 24. november 2003 Jeg for min del tar ikke sol lengre!! (Ikke fordi jeg er redd for at peronen før meg har onanert..) Fører til RYNKER og økt fare for hudkreft. Selvbruningskrem er supert! Så til dere som er bekymra... Fysjamei. Sats på krem Kjempegodt poeng!
chimp Skrevet 24. november 2003 #26 Skrevet 24. november 2003 Selvfølgelig!!! Litt av poenget er jo å få bort skillet etter bikinibuksa jo... :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå