AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Jeg har lagt merke til at noen jenter går med linjal og/eller målebånd i veska. Hvorfor det? Er det for å måle peniser? Og hvor vanlig er dette egentlig? Jeg har sett en del så skulle nesten tro det var vanligere enn jeg først trodde.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #3 Skrevet 27. juli 2011 har aldri målt en penis med linjalen og målebåndet jeg har i veska. jeg bruker det til å måle intereør av forskjellige slag som jeg vil skal passe bra hjemme.
Rights Skrevet 27. juli 2011 #4 Skrevet 27. juli 2011 Det er jo selvfølgelig for å måle penisen på kjærester/ONS o.l, slik at de kan skryte av dem på KG, eller disse dem Kanskje noen få bruker dem til lukeparkeringer også 2
Bex Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 Jeg har alltid målebånd i veska, bruker det i både jobb- og hobbysammenheng. Og da er det for å måle til interiør, stoffbiter, klær og annet småtteri. Veldig få peniser som måles
Fluffe Skrevet 2. august 2011 #6 Skrevet 2. august 2011 Vært formye på IKEA og har tatt med meg målbånd hver gang
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #7 Skrevet 3. august 2011 Ingen annen grunn enn for å måle potensielle sengekamerater. Målebånd for å finne hans høyde, og linjal for å måle penis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå