AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #1 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg har lagt merke til at noen jenter går med linjal og/eller målebånd i veska. Hvorfor det? Er det for å måle peniser? Og hvor vanlig er dette egentlig? Jeg har sett en del så skulle nesten tro det var vanligere enn jeg først trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #2 Del Skrevet 27. juli 2011 De er vel snekker eller student. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #3 Del Skrevet 27. juli 2011 har aldri målt en penis med linjalen og målebåndet jeg har i veska. jeg bruker det til å måle intereør av forskjellige slag som jeg vil skal passe bra hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rights Skrevet 27. juli 2011 #4 Del Skrevet 27. juli 2011 Det er jo selvfølgelig for å måle penisen på kjærester/ONS o.l, slik at de kan skryte av dem på KG, eller disse dem Kanskje noen få bruker dem til lukeparkeringer også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 2. august 2011 #5 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har alltid målebånd i veska, bruker det i både jobb- og hobbysammenheng. Og da er det for å måle til interiør, stoffbiter, klær og annet småtteri. Veldig få peniser som måles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 2. august 2011 #6 Del Skrevet 2. august 2011 Vært formye på IKEA og har tatt med meg målbånd hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #7 Del Skrevet 3. august 2011 Ingen annen grunn enn for å måle potensielle sengekamerater. Målebånd for å finne hans høyde, og linjal for å måle penis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå