marre Skrevet 21. november 2003 #1 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har fått i oppdrag å holde Herrenes tale på julebordet , noe jeg ALDRI har gjort før.... håper inderlig det er noen av dere som har noen knall gode tips til meg som er garantert suksess ! Hva skal man ha med ? Hvor begynner man og hvor slutter man ? Takker og bukker for alle som har det minste lille tips Hilsen lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #2 Del Skrevet 21. november 2003 Kjøp deg et bryllupsmagasin. Der står det alltid masse gode råd til vordende talere. Eller lån deg en bok på biblioteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 21. november 2003 #3 Del Skrevet 21. november 2003 Her er en: http://home.c2i.net/ccb/taler/herrenestale/index.html søk etter herrenes tale på Kvasir så får du opp masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 21. november 2003 #4 Del Skrevet 21. november 2003 Herrenes tale? Hva er det?? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marre Skrevet 21. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 21. november 2003 Herrenes tale? Hva er det?? :oops: Det er en tale som skal holdes "til ære" for mannen ... samtidig vil det være en mann som holder damenes tale . som sagt jeg har aldri gjort det før og er litt usikker på hvordan man bygger den opp.... så alle tips blir varmt mottat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 21. november 2003 #6 Del Skrevet 21. november 2003 En vennine av meg holdt en fantastisk herrens tale en gang. Ideen hennes var å sammenligne menn med sjokolade - forskjellige sjokoladesorter med de forskjellige herrene. Dermed fikk hun frem at hun var veldig glad i sjokolade - og at flere typer kunne falle i smak. Hemligheten hennes lå i at ingen visste når hun snakket om sjokolade og når hun snakket om menn. Resultatet var en fantastisk tale - og samtaleemne i flere uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marre Skrevet 21. november 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 21. november 2003 Tuuuuusen takk R.E det var jo en kjempe ide.... flere slike gode ideer mottas med kjempe takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 21. november 2003 #8 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har hørt en tale til herrene der taleren sammenlignet herrene med poteter.. det var kjempegøy! Tror det kan være artig å dra slike sammenligninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå