Gå til innhold

Hjelp , hvem har holdt herrenes tale før ?

marre

Anbefalte innlegg

Jeg har fått i oppdrag å holde Herrenes tale på julebordet , noe jeg ALDRI har gjort før.... håper inderlig det er noen av dere som har noen knall gode tips til meg som er garantert suksess !

Hva skal man ha med ? Hvor begynner man og hvor slutter man ?

Takker og bukker for alle som har det minste lille tips :roll:

Hilsen lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herrenes tale? Hva er det?? :oops:

Det er en tale som skal holdes "til ære" for mannen ... samtidig vil det være en mann som holder damenes tale .

som sagt jeg har aldri gjort det før og er litt usikker på hvordan man bygger den opp.... så alle tips blir varmt mottat :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vennine av meg holdt en fantastisk herrens tale en gang. Ideen hennes var å sammenligne menn med sjokolade - forskjellige sjokoladesorter med de forskjellige herrene. Dermed fikk hun frem at hun var veldig glad i sjokolade - og at flere typer kunne falle i smak. Hemligheten hennes lå i at ingen visste når hun snakket om sjokolade og når hun snakket om menn. Resultatet var en fantastisk tale - og samtaleemne i flere uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt en tale til herrene der taleren sammenlignet herrene med poteter.. det var kjempegøy! Tror det kan være artig å dra slike sammenligninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...