Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger gummistøvler, og lurer på hvilke jeg skal kjøpe. Har ikke lyst på Hunter, da alle har disse, og jeg er lei av å se dem. Hva tenker dere om Viking?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kathpus
Skrevet

Sjekket på nettet nå, og synes det var mange fine Viking støvler. Likte spesielt støvlene med mønster. :)

Skrevet

Viking er fint det, så lenge du tenker på den lange, enkle modellen.

Skrevet

Jeg elsker Ilse Jacobsen støvlene mine, men mulig du synes de er litt overalt også slik som hunter. Jeg hadde trehorn før, var veldig fornøyd med de også. Synes det er viktig at støvler passer til leggene, ser ikke bra ut med altfor trange eller for vide støvler.

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg har støvler fra viking, denne her: viking

Jeg synes at de er pene for støvler å være, og det virker som om de er av god kvalitet. Av en eller annen grunn så er de ikke så fine på bildet i linken :P

Skrevet

Viking er et fint alternativ, jeg er veldig fornøyd med mine!

Skrevet

Jeg så noen kule støvler på Eurosko her om dagen. Jeg så bare på utseende, og aner ikke hvordan kvalitet det er på sko fra Eurosko?

Skrevet (endret)

Jeg har et par Viking støvler - de er grei kvalitet. Ellers vil jeg anbefale disse fra Ilse Jacobsen. Veldig fornøyd med de :)

Endret av ninuska_
Skrevet

Jeg leter etter Moods of Norway støvler! Jeg har sett på nettbutikken deres, men finner ikke? Er jeg helt blind eller? :gjeiper: Dessverre er butikken for langt unna meg så kan ikke dra i butikken å kjøpe dem.

Gjest henriett3
Skrevet

Jeg leter etter Moods of Norway støvler! Jeg har sett på nettbutikken deres, men finner ikke? Er jeg helt blind eller? :gjeiper: Dessverre er butikken for langt unna meg så kan ikke dra i butikken å kjøpe dem.

Ja jeg så det jeg også. Jeg har ett par som jeg kjøpte i fjor, men de kjøpte jeg da jeg var i Stryn.. Kanskje de begynner å selge dem til høsten igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...