Gjest Charlie Brown Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Har truffet ei søt jente på nettet som jeg har fått veldig god kontatkt med. Vi har avtalt å møtes om en 14 dagers tid, se om ting stemmer og kanskje ta en liten tur sammen. Har veldig lyst å sende henne noen roser før vi møtes, men er litt usikker på om det er "riktig" å gjøre dette, er det "overkill" eller? Vi er begge i 30 årene så jeg mener det viser litt ekstra å gjøre dette, men er litt usikker. Hvordan hadde dere jenter reagert om dere hadde fått noen roser før et avtalt møte? Hadde vært glad om noen kunne gi en tilbakemelding på dette. Mvh Charlie.
Bernardette Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 Hei! Jeg personlig ville blitt litt småskremt dersom jeg skulle fått en bukett med roser av en som ikke kjenner meg og som ikke engang har sett meg. Jeg hadde tolket det som et litt desperat forsøk på å overbevise meg om at dette er noe helt spesielt, men uten grunnlag for å kunne si at det er spesielt. Jeg ville heller blitt mye mere glad hvis jeg fikk en bukett hjem etter første møte, dersom dette møtet gikk kjempefint og vi begge hadde veldig godt inntrykk. Merk deg at dette kun er min mening og at det sikkert finnes damer der ute som tenker helt annerledes. 1
momo Skrevet 27. juli 2011 #3 Skrevet 27. juli 2011 Jeg ville nok også blitt litt skremt, av en bukett før vi i det hele tatt møttes. Mye bedre å få det etter første møte, hvis det går bra.
Gjest shani Skrevet 27. juli 2011 #4 Skrevet 27. juli 2011 Jeg fikk tilsendt en blomsterbukett på bursdagen min med hvite og røde roser. Dette var fire dager etter at jeg snakket med gutten første gang og hadde enda ikke møtt han da jeg fikk blomstene (bare tekstet og snakket i tlf). Jeg synes det var kjempesøtt! Og det viste at han virkelig var interessert i meg, så jeg synes du skal gjøre det. Er dere begge over 30, så synes jeg ikke noen blomster skal skremme henne altså. Go fo it
Henkie Skrevet 27. juli 2011 #6 Skrevet 27. juli 2011 Har truffet ei søt jente på nettet som jeg har fått veldig god kontatkt med. Vi har avtalt å møtes om en 14 dagers tid, se om ting stemmer og kanskje ta en liten tur sammen. Har veldig lyst å sende henne noen roser før vi møtes, men er litt usikker på om det er "riktig" å gjøre dette, er det "overkill" eller? Vi er begge i 30 årene så jeg mener det viser litt ekstra å gjøre dette, men er litt usikker. Hvordan hadde dere jenter reagert om dere hadde fått noen roser før et avtalt møte? Hadde vært glad om noen kunne gi en tilbakemelding på dette. Mvh Charlie. Ikke jente, men det må da være kjempepositivt at du sender en enkel bukett (ikke for dyr) og skriver på kortet at du gleder deg til å treffes. Kan ikke skjønne annet. Damer er rare. De maser om at vi skal gi dem blomster og være romantiske. Når en stakkar prøver seg, blir de skremt!!!??? Forstå det den som kan :-)
Neket Skrevet 27. juli 2011 #7 Skrevet 27. juli 2011 Jeg er ikke typen som ønsker hverken blomster eller konfekt, i tillegg er jeg til dels lettskremt når det kommer til erklæringer om hvor fantastisk jeg er, men jeg må si jeg ble imponert da en bekjent av meg hadde sendt meg en rose med kort. Har du lyst, har du lov!
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #8 Skrevet 27. juli 2011 Skremt? Gi dere a! Hvor lettskremte er dere egentlig? Er jo bare koslig med blomster, synes nå jeg da Som sagt over her, er hun 30 så synes jeg det er fryktelig rart om hun lar seg skremme av noe slikt. Synes du skal gjøre det, jeg hadde iallefall sett ENDA mer fram til møtet da
Gjest mann Skrevet 27. juli 2011 #9 Skrevet 27. juli 2011 Jeg ville ventet med blomster. Første møte bør være litt mer "casual", og en bør ikke ha bygget opp all verdens spenning. Joda, noen kvinner finner sikkert dette romantisk, men de fleste kvinner vil nok finne det en smule i overkant til å begynne med. Problemet er at blomster lett kan forveksles med desperasjon, og kvinner hater svakhet eller at man oppfører seg desperat. Husk også at kvinner stort sett kan velge og vrake når det gjelder potensielle partnere på slike sjekkesteder. Gjør du noe feil i begynnelsen, så ryker du derfor raskt ut av "konkurransen". Ta det derfor litt rolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå