AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Jeg klarer fint å jogge i 30 min uten noe særlig stopp i normalt tempo, hvis det ikke bare er oppover. Begynte å jogge for ca 1 mnd siden. Begynte med to ganger pr uke, nå er det tre ganger. Gikk mye før jeg begynte så formen var ikke helt på bunn. Hvor lang tid tok det før dere så resultater av joggingen? Selv spiser jeg som før, vanlig sunt med godis et par ganger pr uke, ikke så mye pr gang. Håper på svar fra dere joggere jeg alltid har vært misunnelig på, og som jeg nå er en av
Gjest *Maja* Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 Jeg klarer fint å jogge i 30 min uten noe særlig stopp i normalt tempo, hvis det ikke bare er oppover. Begynte å jogge for ca 1 mnd siden. Begynte med to ganger pr uke, nå er det tre ganger. Gikk mye før jeg begynte så formen var ikke helt på bunn. Hvor lang tid tok det før dere så resultater av joggingen? Selv spiser jeg som før, vanlig sunt med godis et par ganger pr uke, ikke så mye pr gang. Håper på svar fra dere joggere jeg alltid har vært misunnelig på, og som jeg nå er en av Jeg bruker ca 30 min på 5 km... Jeg så fantastiske resultater da jeg hadde jogget ca. 1 mnd, men kombinerte med sunt kosthold med en god blanding av proteiner, godt fett og karbs...da raste fettprosenten temmelig fort Jeg løper 5 km 6 dager i uka
Veronica W Skrevet 27. juli 2011 #3 Skrevet 27. juli 2011 jeg er vel sånn ca som deg.. Begynte å jogge for ca 2 mnd siden. Håpet er å løpe halvmaraton i Oslo til høsten:) Jeg syns jeg merket forskjell allerede etter 3-4 uker. Nå løper jeg fint tre kvarter uten at jeg må ta meg skikkelig ut. 5 km bruker jeg ca 1/2 time på... Kanskje litt i underkant..! Jeg følger et program som ligger ute på nettsidene deres, hvor det er løping 4 ganger i uken! Morsomt å se hvor fort formen kommer:)
Supraspinatus Skrevet 27. juli 2011 #4 Skrevet 27. juli 2011 Jeg klarer fint å jogge i 30 min uten noe særlig stopp i normalt tempo, hvis det ikke bare er oppover. Begynte å jogge for ca 1 mnd siden. Begynte med to ganger pr uke, nå er det tre ganger. Gikk mye før jeg begynte så formen var ikke helt på bunn. Hvor lang tid tok det før dere så resultater av joggingen? Selv spiser jeg som før, vanlig sunt med godis et par ganger pr uke, ikke så mye pr gang. Håper på svar fra dere joggere jeg alltid har vært misunnelig på, og som jeg nå er en av Det kommer an på hastigheten. Jogger du 10 km/t tar det 30 min å jogge 5 km. Om du har telefon med gps kan du finne ut hvor fort du jogger.
Petronella1 Skrevet 27. juli 2011 #5 Skrevet 27. juli 2011 Jeg bruker i gjennomsnitt 30 min. Noen ganger litt mer.Noen ganger litt mindre. Det kommer som sagt an på farten. Min blogg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå