AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Skal til utlandet, og flyet går tidlig på morgenen 5 tia. Må sjekke inn 2 timer før. Men det går ikke tog da. Så da må vi være der 2,5 timer før innsjekking også. Hvordan går det å sove på Gardemoen? Er det noe billig overnatting i umiddelbar nærhet?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 Det er jo bare fire-fem timer. Kan du ikke bare ta en pute og slå deg ned på en benk?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #3 Skrevet 27. juli 2011 Du kan ta en titt på denne oversikten over hotell som ligger nært Gardermoen, men personlig synes jeg ingen av dem var særlig billige. Jeg hadde heller dratt dit 2,5 time før innsjekking og lagt meg til å sove et stille og passende sted inne på selve flyplassen, med bagasjen tett inntil meg.
Gjest Silvermist Skrevet 27. juli 2011 #4 Skrevet 27. juli 2011 Null stress å legge seg på en benk og sove litt. Kan anbefale skinnbenkene på Peppes
MissStiles Skrevet 27. juli 2011 #6 Skrevet 27. juli 2011 På Comfort Hotel Runway kan man få overnatting fra 299kr pr natt. Da må du bestille overnatting via hjemmesiden til Choice. På lavpriskalenderen.
Mixelite Skrevet 27. juli 2011 #7 Skrevet 27. juli 2011 Det er også liggestoler på flyplassen. De fungerer helt fint, selv om det var litt trekk fra nedgangen til jernbanene da jeg brukte dem, så ta med et pledd/teppe og evt. sov-i-ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå