Myrthel Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Leter på nettet etter et sted hvor jeg kan bestille personlige merkelapper, som jeg kan sy på klær jeg selv har sydd. Kommer kun inn på slike lapper man bestiller til å klistre og lime på klær til f. eks. skole bruk. Dette er ikke det jeg leter etter. Jeg ønsker tøylapper. Slike man skriver f.eks. sitt navn eller logo på... Er det noe som kan hjelpe meg?
PenaLena Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Hei hei Jeg har bestilt mine HERFRA Og jeg er superfornøyd
Myrthel Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2011 Hei hei Jeg har bestilt mine HERFRA Og jeg er superfornøyd Tusen, tusen takk.... akkurat slike var jeg ute etter.....
PenaLena Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 Tusen, tusen takk.... akkurat slike var jeg ute etter..... Så bra :D
Myrthel Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2011 Så bra :D Har bestilt allerede, og gleder meg veldig til de kommer....;-)
PenaLena Skrevet 29. juli 2011 #6 Skrevet 29. juli 2011 Har bestilt allerede, og gleder meg veldig til de kommer....;-) Du kommer ikke til å angre Jeg er super fornøyd med mine, og får mange kommentarer på de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå