Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg logget meg på facebook idag tidligere, var det en som jeg ikke aner hvem er som hadde poket meg. Han var ganske kjekk da, og jeg poket tilbake :) Hva mener egentlig folk med å poke vilt fremmede på facebook? ;) er det et slags skjekketriks? venter spent på om han skriver noe til meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, er det noe jeg også kan gjøre da?

Skrevet

Ja, jeg tror nok det brukes mest som et sjekketriks :)

Skrevet

Er vel den mest forsiktige måten å oppnå en form for kontakt med en fremmed på facebook.

Skrevet

Du venter jo spent på om han skriver noe. Så da har han vel (kanskje) uvitende klart det han sikkert prøvde på?

Skrevet

Du venter jo spent på om han skriver noe. Så da har han vel (kanskje) uvitende klart det han sikkert prøvde på?

Stemmer nok bra det vil jeg tro ;-)

-Domino

AnonymBruker
Skrevet

Han poket tilbake, men har ikke hørt noe mere enda :) hmm

AnonymBruker
Skrevet

Han viser interesse...

• 2 uker senere...
Skrevet

Herlighet, skal man bare poke fram og tilbake? Hvor mange ganger skal man gjøre det før noen skriver noe? Eller gir opp?

:uvitende:

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg husker jeg drev med det der på noen venninner for et par-tre år siden, og når vi hadde poka hverandre minst 10 ganger frem og tilbake så skrev jeg PM til de og sa "Du vet vel at når man har poket hverandre ti ganger så har man automagisk sagt at man vil ha sex med vedkommende?"..

Såeh, du kan jo prøve å skrive det til han om dere poker hverandre 10 ganger uten at noe mer skjer.. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...