AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Da jeg logget meg på facebook idag tidligere, var det en som jeg ikke aner hvem er som hadde poket meg. Han var ganske kjekk da, og jeg poket tilbake Hva mener egentlig folk med å poke vilt fremmede på facebook? er det et slags skjekketriks? venter spent på om han skriver noe til meg
Pippi92 Skrevet 26. juli 2011 #3 Skrevet 26. juli 2011 Ja, jeg tror nok det brukes mest som et sjekketriks
lys Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 Er vel den mest forsiktige måten å oppnå en form for kontakt med en fremmed på facebook.
Foley Skrevet 27. juli 2011 #5 Skrevet 27. juli 2011 Du venter jo spent på om han skriver noe. Så da har han vel (kanskje) uvitende klart det han sikkert prøvde på?
Erotisk Flukt Skrevet 27. juli 2011 #6 Skrevet 27. juli 2011 Du venter jo spent på om han skriver noe. Så da har han vel (kanskje) uvitende klart det han sikkert prøvde på? Stemmer nok bra det vil jeg tro ;-) -Domino
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #7 Skrevet 28. juli 2011 Han poket tilbake, men har ikke hørt noe mere enda hmm
Snipa Skrevet 8. august 2011 #9 Skrevet 8. august 2011 Herlighet, skal man bare poke fram og tilbake? Hvor mange ganger skal man gjøre det før noen skriver noe? Eller gir opp? :uvitende: 1
kelevra Skrevet 9. august 2011 #10 Skrevet 9. august 2011 Haha, jeg husker jeg drev med det der på noen venninner for et par-tre år siden, og når vi hadde poka hverandre minst 10 ganger frem og tilbake så skrev jeg PM til de og sa "Du vet vel at når man har poket hverandre ti ganger så har man automagisk sagt at man vil ha sex med vedkommende?".. Såeh, du kan jo prøve å skrive det til han om dere poker hverandre 10 ganger uten at noe mer skjer.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå