Pepperbrud12 Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Hei. Grenlandsbrud i denne enden. Gifter oss 4/8. Hadde vært koselig å møte på andre bruder fra Grenland for å diskutere lokaler, frisører, blomsterhandlere osv. Hiv dere på tråden. Skriv gjerne erfaringer med lokale, kirke, kokker, frisører, blomsterhandlere og så videre.. Gleder meg til å høre fra dere. P.B.12
rosa badeand Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 Dette var en intr tråd, jeg er ei nyforlovet grenlandsfrøken som drømmer om et (11)august bryllup neste år men datoen er ikke satt da vi ikke helt klarer bli enige om enkelte ting så derfor er ikke noen verdens ting planlagt heller. blir spennende å følge med her.
Pepperbrud12 Skrevet 3. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2011 Rosa Badeand- har du tenkt noe på lokale/ kirke? Gratulerer så masse med forlovelsen btw:)
rosa badeand Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Rosa Badeand- har du tenkt noe på lokale/ kirke? Gratulerer så masse med forlovelsen btw:) Hei Nei jeg har ikke tenkt så mye på det, samboeren min vil gjerne ha det så tradisjonelt som mulig. i den kirken omtrent alle i familien hans har giftet seg i og vil ha stor fest med alt av slekt og venner.. Jeg kunne godt tenkt meg og giftet meg i hjembyen min, men siden det ser ut til å bli vanskelig så har jeg ikke lyst på et kirkebryllup heller.. drømmen var egentlig et vinter bryllup med fest og selskap på luksefjell villmarksleir, og føler jeg ga opp den drømmen for å gi etter på hans ønske om sommerbryllup.. så nå står jeg rett og slett litt fast.. og klarer ikke helt bli enig med han om ting, Men jarseng er jo et fint sted da.. ikke veldig fancy kanskje men..
Gjest grenlandstuppa Skrevet 5. august 2011 #5 Skrevet 5. august 2011 Da er jeg og en fremtidig grenlandsbrud=) Jeg drømmer om bryllup i sept neste år eller muligens juni/juli i 2013 om vi ikke klarer å spare nok=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå