Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når får butikkene inn høstklær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett det har begynt å komme nå.

• Liker 1
Gjest *smak*
Skrevet

Jeg var på en butikk på Manglerud-senteret og fikk mange høst-GODBITER der iallefall. Så det er ikke umulig at du finner høst-nyheter om du tar deg en KOOOS shoppingtur allerede nå. :shoppe:

Skrevet

Hei, snakket med noe i butikker og det er ca 15 august.

Skrevet

Har sett en god del fall 2011 i butikkene i Tyskland nå. Er sikkert rett rundt hjørnet i Norge også, om det ikke allerede har kommet?

Gjest Kathpus
Skrevet

Har sett en god del fall 2011 i butikkene i Tyskland nå. Er sikkert rett rundt hjørnet i Norge også, om det ikke allerede har kommet?

Det har kommet en del. Ser blant annet at Vero Moda har lagt frem boblejakker og Bik Bok luer. Dette kaller jeg vintertøy, noe som er litt tidlig enda, etter min mening.

Skrevet

Det har kommet en del. Ser blant annet at Vero Moda har lagt frem boblejakker og Bik Bok luer. Dette kaller jeg vintertøy, noe som er litt tidlig enda, etter min mening.

Ah, det er litt tidlig, ja! Har ikke sett noe til boblejakker eller luer så vidt jeg kan huske - mer nye moter, jakker, klær for litt kaldere dager og grovere sko. Liker det jeg ser i butikkene forresten! Fall 2011 ser veldig fin ut! :)

Skrevet

Bik Bok og H&M har begynt å få inn mye høstklær. Bik Bok har jo nesten tømt butikkene sine for alt av sommerklær også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...