Gjest Jola Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Jeg er en jente på 21 med et problem. Hver gang jeg blir fingret på/ i klitoris får jeg en krampeliknende følelse i magen. Det er uutholdelig, og jeg må be han slutte. jeg prøver å slappe av, men jeg begynner nesten å riste. Det samme skjer de gangen jeg har prøvd selv. Jeg har aldri fått orgasme og er grusomt flau over det. har godtatt at det aldri kommer til å skje heller, av mange grunner. Vil likevel høre om noen vet hvordan dette kan unngås. MEd vennlig hilsen Jola
Gjest Kathpus Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 (endret) Slik er det med meg også, men jeg klarer å stimulere frem en orgasme ved å ta like over/rundt klitoris. Selve klitoris blir overfølsomt, for min del. Endret 26. juli 2011 av Kathpus
louise1 Skrevet 26. juli 2011 #3 Skrevet 26. juli 2011 Jeg husker jeg fikk en sånn krampefølelse i kroppen når min gamle kjæreste gikk ned på meg for noen år siden. Jeg var vanvittig følsom nedentil, prøvde å slappe av, begynte å riste i hele kroppen. Dette gikk vekk etterhvert, hvordan veit jeg ikke. Men plagsomt var det, det kan jeg si meg enig i!
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 Men gjør det vondt da? Om det ikke gjør vondt er det jo bare å kjøre på og se om du når toppen Kanskje det går vekk etter en stund
Gjest Katten. Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 Du trenger ikke stimulere rett på klitoris - dessuten finnes det en god del andre punkter du kan utforske Gå til innkjøp av en g-punkts dildo, og eksperimenter! G-punktet ditt er 1-5 cm inn i skjeden og opp mot magen. Det har som regel en annerledes hardere/ru konsistens enn resten, litt som inne i ganen din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå