Gå til innhold

Grunnen til at jeg aldri kommer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 21 med et problem. Hver gang jeg blir fingret på/ i klitoris får jeg en krampeliknende følelse i magen. Det er uutholdelig, og jeg må be han slutte. jeg prøver å slappe av, men jeg begynner nesten å riste. Det samme skjer de gangen jeg har prøvd selv. Jeg har aldri fått orgasme og er grusomt flau over det. har godtatt at det aldri kommer til å skje heller, av mange grunner. Vil likevel høre om noen vet hvordan dette kan unngås.

MEd vennlig hilsen Jola

Videoannonse
Annonse
Gjest Kathpus
Skrevet (endret)

Slik er det med meg også, men jeg klarer å stimulere frem en orgasme ved å ta like over/rundt klitoris. Selve klitoris blir overfølsomt, for min del.

Endret av Kathpus
Skrevet

Jeg husker jeg fikk en sånn krampefølelse i kroppen når min gamle kjæreste gikk ned på meg for noen år siden. Jeg var vanvittig følsom nedentil, prøvde å slappe av, begynte å riste i hele kroppen. Dette gikk vekk etterhvert, hvordan veit jeg ikke. Men plagsomt var det, det kan jeg si meg enig i!

AnonymBruker
Skrevet

Men gjør det vondt da? Om det ikke gjør vondt er det jo bare å kjøre på og se om du når toppen :) Kanskje det går vekk etter en stund :)

Gjest Katten.
Skrevet

Du trenger ikke stimulere rett på klitoris - dessuten finnes det en god del andre punkter du kan utforske :)

Gå til innkjøp av en g-punkts dildo, og eksperimenter! G-punktet ditt er 1-5 cm inn i skjeden og opp mot magen. Det har som regel en annerledes hardere/ru konsistens enn resten, litt som inne i ganen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...