Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lyst til å farge brynene mine selv hjemme, men vet ikke hvilket merke jeg skal kjøpe, og hvor?

Kom gjerne med egne erfaringer om et produkt, og pris/butikk :jepp::)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg bruker Refectocil

Skrevet

Kjøper hos Cubus, rosa eske.. Husker ikke navnet, men det er sånn hurtigtørkende som skal vaskes av etter 30 sekunder

Skrevet

Depends som du får kjøpt hos Cubus, Vita, HM osv. Bruker den brunsorte, den er veldig veldig bra.

Skrevet

Noen tips til farge på bryn da? Har blondt hår se, og vil ikke få for mørke bryn.

Er det lett å farge vippene selv?

Skrevet

Noen tips til farge på bryn da? Har blondt hår se, og vil ikke få for mørke bryn.

Er det lett å farge vippene selv?

Har blondt hår, jeg bruker brunsort. Jeg liker å ha mørke bryn, så jeg sitter 15-20 minutter. Hvis du ikke vil ha de så mørke kan du sitte i 5 minutter.

AnonymBruker
Skrevet

Tipper det ikke er så lett eller er ideelt å farge vipper selv- allier deg med ei venninne eller løp til frisør!=)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Bruker kolocreme som jeg kjøper på Spar, er superenkelt å regulere fargen selv og etter noen ganger finner du ut hvor lenge og hvor mye fremkallingsmiddel som passer for deg. Jeg er blond og bruker lysebrun farge.

Farger vippene selv også.

Skrevet

Jeg kjøper en fra Cubus. Husker ikke navn og pris i farten, kanskje rundt 70-80 kr. Fungerer kjempe bra for meg :) Jo lengre jeg har fargen på, jo 'skarpere' blir fargen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...