AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Jeg har så lyst til å farge brynene mine selv hjemme, men vet ikke hvilket merke jeg skal kjøpe, og hvor? Kom gjerne med egne erfaringer om et produkt, og pris/butikk
Cookiemonster Skrevet 27. juli 2011 #3 Skrevet 27. juli 2011 Kjøper hos Cubus, rosa eske.. Husker ikke navnet, men det er sånn hurtigtørkende som skal vaskes av etter 30 sekunder
2shy Skrevet 27. juli 2011 #4 Skrevet 27. juli 2011 Depends som du får kjøpt hos Cubus, Vita, HM osv. Bruker den brunsorte, den er veldig veldig bra.
^KinderMaxi^ Skrevet 27. juli 2011 #5 Skrevet 27. juli 2011 Noen tips til farge på bryn da? Har blondt hår se, og vil ikke få for mørke bryn. Er det lett å farge vippene selv?
2shy Skrevet 27. juli 2011 #6 Skrevet 27. juli 2011 Noen tips til farge på bryn da? Har blondt hår se, og vil ikke få for mørke bryn. Er det lett å farge vippene selv? Har blondt hår, jeg bruker brunsort. Jeg liker å ha mørke bryn, så jeg sitter 15-20 minutter. Hvis du ikke vil ha de så mørke kan du sitte i 5 minutter.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #7 Skrevet 29. juli 2011 Tipper det ikke er så lett eller er ideelt å farge vipper selv- allier deg med ei venninne eller løp til frisør!=)
Gjest uAnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #8 Skrevet 30. juli 2011 Bruker kolocreme som jeg kjøper på Spar, er superenkelt å regulere fargen selv og etter noen ganger finner du ut hvor lenge og hvor mye fremkallingsmiddel som passer for deg. Jeg er blond og bruker lysebrun farge. Farger vippene selv også.
Barbie94 Skrevet 30. juli 2011 #9 Skrevet 30. juli 2011 Jeg kjøper en fra Cubus. Husker ikke navn og pris i farten, kanskje rundt 70-80 kr. Fungerer kjempe bra for meg Jo lengre jeg har fargen på, jo 'skarpere' blir fargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå