Gå til innhold

Pleier gutter å ha homsesex når de blir fulle?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har lagt merke til at mange gutter blir ekstremt amorøse når har fått seg litt innabords. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier jenter å ha jentesex når de blir fulle da?

Tipper det er like ofte av begge. Jeg har ikke jentesex når jeg er full

Gjest MANBEARPIG
Skrevet

LOLZ. Hva faen? Dette må være ønsketenkning fra en homo.

Skrevet

Kommer slike tråder jevnt og trutt.

• Liker 1
Gjest gjesten
Skrevet

Kommer slike tråder jevnt og trutt.

Virker sånn, ja.

Skrevet

Nei.

Det har aldri falt meg inn.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det hender at jeg og kompisene mine homser oss litt. Ikke farlig, bare godt!

Skrevet

Jeg har lagt merke til at mange gutter blir ekstremt amorøse når har fått seg litt innabords. :P

Ja hvis det er to homofile gutter som finner hverandre på et utested i fylla, og begge er intressert i litt action med den andre, så er vel ikke det så usannsynlig... :gjeiper:

Skrevet

Pleier jenter å prompe offentlig?

Samme svar som på ditt spørsmål. Ja det skjer noen ganger. Ikke alle gjør det, men noen.

AnonymBruker
Skrevet

Pleier jenter å prompe offentlig?

Samme svar som på ditt spørsmål. Ja det skjer noen ganger. Ikke alle gjør det, men noen.

Spørsmålet er vel egentlig om det er like vanlig som for jenter. Jeg ser for meg at det ikke er det. Det skal mer til for en som ikke er homo å ha sex med en mann enn det skal til for at en kvinne som ikke er lesbisk å ha sex med en kvinne.

Skrevet

Spørsmålet er vel egentlig om det er like vanlig som for jenter. Jeg ser for meg at det ikke er det. Det skal mer til for en som ikke er homo å ha sex med en mann enn det skal til for at en kvinne som ikke er lesbisk å ha sex med en kvinne.

Hæ?? :klo:

Skrevet

Ikke som jeg vet. Blir litt bromance, men ikke noe mer enn det.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er noe gutter "pleier" akkurat. Men at mang en mann har blitt dratt hjem med en homse eller sjekket inn på homsesider for å finne seg noe er det ikke tvil om.

Gjest moroklompen
Skrevet

selvsagt....hva annet tror du vi gjør når vi blir fulle? jakter damer?....nei det gjør vi i edru tilstand....ler

Gjest Nysgjerrig 25
Skrevet

Pikk i munnen er vel noe alle gutter "dagdrømmer" litt om.

De fleste har vel sett ørten DVD-er med sprut i munnen, og er vel litt gira selv også.

I fylla kan det vel kanskje skje?

En homse på jobben, sier til meg:

Hvorfor kan du være så mot homosex, hvis du ikke har prøvet?

Traff han ute en kveld. Han sier: "Finner du noen fine damer?".

"Nei, men det står da en dritlekker gutt foran meg akkurat nå" spøker jeg.

Det ene tar det sandre, og plutselig er vi hjemme hos han nakne.

Gjør det meste.

Overnatter hos han. Våkner. Så flau. Så kommer han inn med DEN frokosten, og sier avvæpnende: "Endelig fikk jeg forført deg", og ler. Flauheten borte, og det ble nok litt suging og massering. Hadde litt vondt i nakken, men det er helt borte nå, når han satt rett over meg og masserte meg i en halvtime, med stiv pikk i rumpegropen min hele tiden.

Og må da holde nakken i orden, så vi treffes da av og til.

Skrevet

Pikk i munnen er vel noe alle gutter "dagdrømmer" litt om.

De fleste har vel sett ørten DVD-er med sprut i munnen, og er vel litt gira selv også.

I fylla kan det vel kanskje skje?

En homse på jobben, sier til meg:

Hvorfor kan du være så mot homosex, hvis du ikke har prøvet?

Traff han ute en kveld. Han sier: "Finner du noen fine damer?".

"Nei, men det står da en dritlekker gutt foran meg akkurat nå" spøker jeg.

Det ene tar det sandre, og plutselig er vi hjemme hos han nakne.

Gjør det meste.

Overnatter hos han. Våkner. Så flau. Så kommer han inn med DEN frokosten, og sier avvæpnende: "Endelig fikk jeg forført deg", og ler. Flauheten borte, og det ble nok litt suging og massering. Hadde litt vondt i nakken, men det er helt borte nå, når han satt rett over meg og masserte meg i en halvtime, med stiv pikk i rumpegropen min hele tiden.

Og må da holde nakken i orden, så vi treffes da av og til.

Tror ikke alle dagdrømmer om dette nei, ikke engang flertallet.

På tide å komme ut av skapet kanskje?

• Liker 1
Skrevet

har gjort det et par ganger jeg. Første gangen ble jeg tilnærmet av en venn av en venn etter en lang kveld på byen. han prøvde seg fram på meg litt forsiktig og jeg ga ikke tegn til at jeg ikke likte det, jeg hadde litt lyst til å prøve dette. Før jeg vet ordet av det har han dratt ned buksa mi og tatt pikken min i munnen sin......herregud hvor godt det var! Han hadde en ekstremt god sugemunn, ikke første gang han gjorde dette tydeligvis. Jeg kom etter en bitteliten stund....

Gjest Gjest
Skrevet

Om de er homser så ja

Om de er heterofile så nei

AnonymBruker
Skrevet

Homser har homsesex når de blir fulle...

AnonymBruker
Skrevet

Pleier jenter å ha lesbesex når de blir fulle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...