Gjest Hulderjenta Skrevet 15. november 2004 #981 Del Skrevet 15. november 2004 Lister meg fort ut igjen så jeg ikke blir smittet, jeg HATER omgangssyke.... ...men legger igjen en liten klem til deg før jeg går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 16. november 2004 #982 Del Skrevet 16. november 2004 Så bra at dere bare fikk lightversjonen...det er skikkelig guffent med omgangssyke! Glad du er tilbake igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 16. november 2004 #983 Del Skrevet 16. november 2004 Bare innom med en stooor jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 16. november 2004 #984 Del Skrevet 16. november 2004 Så dere har snø dere da, Murmel. Her i sør var det 15 varmegrader i helga.. :o Håper på litt snø til jul, da. ( ). Det var bra du slapp unna den verste . Det holder å være gravid med de "plager" som følger med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. november 2004 Forfatter #985 Del Skrevet 18. november 2004 For en start på dagen! Lillepia mi som normalt sett ikke sover lengere enn til 7-7.30 om morgenen, kom listende inn til meg kl. 06.40. La seg pent i senga, og "borte" ble vi begge to Plutselig våknet jeg kl. 08.30. Hjølp, skulle til linsekontroll kl. 09.10 :o Lillepia sov fortsatt, ute hadde det snødd minst en halvmeter. Så sent ute må også Lillepia spise hjemme før hun drar i barnehagen. Gravid frue i nød ringte fortvilet til sin kjære ektemann, som pent måtte komme hjem å ta seg av sin datter Vel ute fant jeg knapt bilen min i snøhaugen. Ikke fikk jeg opp en eneste dør heller Mannen greide det til slutt, og jeg rakk timen med nød og neppe Koselig at du stakk innom Huldra! Jeg er ikke smittefarlig nå Takk for hilsen, Madden! Jeg har desverre ikke vært så aktiv her i det siste :-? Takk for god klem Capricorn! :klem2: Dere kan godt få masse snø fra oss i Nord, Sirka Her er det nå litt for mye etter min smak (og mer er det meldt ) :klem2: Har ikke vært så aktiv i det siste... Jeg ønsker å være lykkelig gravid, og bare øse ut av meg positivisme og lykke Jeg er veldig glad for at Lille-Brum er mer aktiv (selv om han lurer seg unna mannens hånd ). Jeg er veldig glad (og stolt) for at jeg har en gravid mage å vise fram :rosasmil: Bortsett fra det er bekkenet værre, sliter med søvnproblemer for tida, økende halsbrann, og i det hele tatt... På dagtid ligger jeg bare på sofaen og slumrer, trøtt, dørge lat og giddalaus. Også er jeg litt mer bekymret nå med tanke på fare for HELLP-syndrom. Gidder ikke klage hele tiden, så da skriver jeg heller mindre istedet for bare å klage :oops: Det blir nok bedre igjen! 22+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 18. november 2004 #986 Del Skrevet 18. november 2004 Heisann. godt du slapp unna den værste spysjuka da, for den er jo ikke noe å hige etter. ellers så syns jeg at du bare kan klage så masse du trenger her inne jeg. for det hender det hjelper og bare få det ut. du har jo kommet langt nå da. men jeg håper du får gå tiden ut denne gangen da. du får bare sove så mye du kan for plutselig så er det slutt på den morroa. og jeg håper ikke du skal ha problemer med å få nok søvn i resten av svangerskapet for det er slitsomt og hjelper ikke på noe det heller. det er synd det med bekkenet da,. er vel ikke sikkert det blir noe bedre fremover når du blir større. men jeg håper du klarer og holde deg på beina gjennom resten for det er så innmari kjedelig og bli liggende. ha en fin dag og en flott helg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 18. november 2004 #987 Del Skrevet 18. november 2004 Det er lov å klage i dagboken! Kan være deilig å få det ut, og da er dagboken et sted hvor alt kan komme til syne, både gleder, sorger og bekymringer Håper du får slappet av nok, og at formen blir bedre! Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 18. november 2004 #988 Del Skrevet 18. november 2004 Takk for hilsenen i dagboken min. Jeg har også kommet inn i halsbrann fasen. Men har heldigvis sluppet unna bekkenløsning så langt. Håper det holder seg unna også. Du får bare slappe av og ta en dag av gangen. Ikke overanstrenge deg selv eller bekkenet ditt. Og håper du holder deg HELLP fri denne gangen. Det er kjempe koselig når den lille romsterer rundt i magen. Mannen min har bare fått kjent det en gang, for ofte så stopper den lille å bevege seg når det kommer en annen hånd å legger seg på magen. Dessuten er min mann av det utålmodige slaget - har det ikke skjedd noe innen 5 min så gir han opp. Håper du får en fin helg Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 18. november 2004 #989 Del Skrevet 18. november 2004 Si meg en ting, Murmel - er du virkelig 23 fullgåtte uker i dag???? Er du helt sikker på at det ikke er feil??? :klø: Du testet jo nettopp positivt?! Takk for medfølende hilsen og omtanke i boka mi, det varmer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. november 2004 #990 Del Skrevet 18. november 2004 Kjære vennen...dette er dagboka di..her har du jo lov til å øse ut med både rasjonelle og irrasjonelle utbrudd...! Du trenger ikke holde maska for vår del altså! Jeg har iallefall ikke spart på superlativene hverken når det gjelder godt eller vondt!!! Kom med det!! Vi er er for å oppmuntre deg når du trenger det! Håper du koser deg littegrann i winter wonderland...selv om det medfører ganske mye ekstraarbeid.... Stort og en kjempe- til godjenta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. november 2004 Forfatter #991 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg sa det ville bli bedre, og jammen fikk jeg rett :-D Kan ikke huske sist jeg har sovet så godt etter ei nattevakt (ikke om natta heller i det siste, for den saks skyld). Våkna uthvilt kl. 14.30, og forsto egentlig ingen ting Når jeg har sovet godt, så er også bekkenet bedre med en gang jeg står opp. Hovedgrunnen til at jeg har vært litt deppa er jo at bekkenet er blitt værre. Dårlig søvn igjen har ført til at alt er vondt hele tiden. Verken jeg eller bekkenet har fått slappet av, og alt blir liksom dobbelt så ille Men i dag var det altså litt bedre igjen, ihvertfall de første timene. Hurra! Da ble jeg så glad så! For tiden går det også bedre med trassen til Lillepia. Noen fighter må vi jo ha, men ikke så ille som det var en periode Og i helga blir det masse feiring av bursdagen hennes (hun blir 3 år på mandag :hjerter2: ). Og jeg har nå fri nesten ei hel uke igjen! Dobbelt hurra! Linemor: Ja, du vet vel alt om hvor slitsomt det er å sove dårlig. Godt vi har muligheten til å legge oss litt nedpå på dagen også :klem2: Bizzy: Får dårlig samvittighet av å klage :oops: .Jeg er jo tross alt så heldig å være gravid. Og da bør jeg jo ta med på kjøpet alle plager som følger med Takk for god klem! Zianta: Takk for koselig hilsen! Tyttebæret: Ja tenk, 23 uker i morgen! Helt utrolig! :-D Takk for alle hilsner i min dagbok! :klem2: Madden: Du er nå så god å ha! I dag er det faktisk skikkelig winter wonderland her. Det sluttet heldigvis å snø i natt. Nå er det bare kaldt og fint! 22+6 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. november 2004 #992 Del Skrevet 18. november 2004 Kjekt å høre at du har fått sovet og at du føler deg litt mer uthvilt! Så du har snart 3-åring i huset? Da blir det vel stas med pakker og kaker tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 19. november 2004 #993 Del Skrevet 19. november 2004 Gratulerer med 23 uker! Nå er du i 6 måned! Håper du får en flott helg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 19. november 2004 #994 Del Skrevet 19. november 2004 Innom med en god til murmeljenta! du har vel frihelg og greier du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 21. november 2004 #995 Del Skrevet 21. november 2004 Fint å høre at du føler deg litt bedre - håper at det er starten på en ny trend! Fortsatt god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 21. november 2004 #996 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg og ønsker deg god søndag, Murmel! Klem fra edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 21. november 2004 Forfatter #997 Del Skrevet 21. november 2004 Da var 1. del av bursdagsfeiringa over. I dag har det vært mye unger og faddere med litt større unger. Lillepia var litt genert først. Det er ikke alle av de større hun kjenner så godt Men alt gikk da fint. I morgen kommer alle besteforeldrene, tante, onkel og 3 søskenbarn. Tipper hun blir mer varm i trøya da Tirsdag skal jeg til legen igjen. Tipper det blir mye sukker å finne i den urinprøven etter 2 dagers kakespising Ellers har jeg nå forstått at det ikke blir noe julerengjøring gjort av meg i år . Jeg har en veldig flink mann, men har har ganske så mye å gjøre med jobb og skole for tiden. Lørdag vasket jeg badet (utenom badekaret, det klarte jeg ikke), baket kake og muffins, og laget mat. Det ble alt for mange timer stående. Jeg visst jo at det ville gjøre vondt, men at det skulle gjøre så til de grader vondt, det overrasket meg . Om kvelden klarte jeg verken sitte eller ligge i sofaen. Pinex og et varmt bad lindret heldigvis litt, men jeg akter jo ikke spise Pinex jevnlig. Nå skal jeg ta bekkenet mitt alvorlig. Jeg har (forhåpentligvis) mange uker igjen å slite med dette. Og det blir neppe bedre når jeg blir større :-? Nå skal jeg legge meg snart I morgen er det hurra hurra for Lillepia :hjerter2: Tusen takk for hilsner Pondusa, Sirka, Madden, Veronal og Edea! 23+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 22. november 2004 #998 Del Skrevet 22. november 2004 Hipp Hurra for Lillepia!!! :blomst_opp: Bare innom for å gratulere lillepia med dagen i dag, og ønske hennes henrivende mor en flott uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 22. november 2004 #999 Del Skrevet 22. november 2004 til Lillepia!!! Håper formen din er bedre :trøste: , og at du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 24. november 2004 #1000 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg sier bare en ting her til "Hormonbomba" I din dagbok skriver du ut det du kaller for klager på samme måte som du skriver om gleder og bursdagsbarn! Forstått?! *streng KalloRilla nå* Du skriver dagbok for din egen del og ikke for oss som leser her. Tenk på alt det du kan legge igjen her av frustrasjoner osv som ellers ville gått utover Gubben. Vi skal bære hverandre igjennom følelseskaoset alle sammen. Ha en fin dag, måtte bare sette deg litt på plass her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå