murmeldyret Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter #921 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jippi! 20 uker, og halvveis! Tusen takk for grattis Sirka! Jeg gratulerte jo deg med halvveis i forrige uke, du får vel få en denne uka også (bare du venter på meg når det gjelder så ) Jeg har rett og slett ikke hatt tid til å lese mer i boka mi, men jeg er glad du anbefaler den Pondusa Takk for klemmen Madden! Den var veldig god! Ordlek-tråden er midt i blinken når man vil koble helt ut ja, Tyttebæret Jeg er der stort sett kun på nattevakt når hjernen går i lavgir Det er i grunn ikke så mye nytt å fortelle om mitt liv. Men intet nytt er vel godt nytt En venninne av meg er i byen denne uka, så jeg har vært en del sammen med henne. Også har jeg en deilig langfri periode nå :-D Bekkenet tåler ikke så mye. Jeg innser vel at jeg bør prøve krykkene når jeg er ute på bytur med litt gåing. I dag skal jeg også investere i magebelte. Det kan visst hjelpe symfysen å få løfter opp magen litt 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 29. oktober 2004 #922 Del Skrevet 29. oktober 2004 Så deilig med langfri. Det har du godt av! Håper du får en flott helg, Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. oktober 2004 #923 Del Skrevet 29. oktober 2004 bare innom en snartur for å ønske deg ei flott helg murmel! Håper du får slippe så mye bekkenplager nå..og at magebeltet fungerer!! Høres iallefall smart ut å investere i et slikt belte når du er så plaget!! Sender over en stoor god siden den forrige var så god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 29. oktober 2004 #924 Del Skrevet 29. oktober 2004 Gratulerer med halvgått løp! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 31. oktober 2004 #925 Del Skrevet 31. oktober 2004 gratulerer med vel overstått første halvdel. synd at bekkenet ditt skal plage deg så mye, det er ødelegger jo litt da. hvor lenge er det du er 50% da. du trenger vel egentlig 100% håper du får det neste gang du er oss legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter #926 Del Skrevet 31. oktober 2004 Nå har vi skikkelig høstvær her! Ikke helt storm, bare nesten, og nedbør i enorme mengder Og jeg blir bare enda latere enn jeg er... Det har vært en litt hard sukkerfri helg. I morgen skal jeg levere ny urinprøve til legen, i håp om at det ikke er noe sukker i den. Han sa jo at sukkerutskeielser i helga lett kan påvirke urinprøven på mandag. Det skal visst ikke så mye til før nyrene slipper gjennom sukker hos gravide Men når jeg ikke får lov å spise godter, så har jeg selvsagt ekstra lyst på I går var vi i bursdag til min svigerinne (og jeg smakte ikke på kaka). I dag skulle vi i bursdag til et fadderbarn, men jeg streiket. Lillepia og mannen dro uten meg (det var jo mest barneselskap da) Bekkenet har vært ganske bra i helga. Når jeg er snill med bekkenet, så er det også snillt med meg Men jeg sliter med dårlig samvittighet fordi jeg ikke får rørt mer på meg Sirka: Det har vært veldig godt med langfri, takk Madden: Takk for klem og hilsen! Magebeltet var for stort, så de skal bestille et mindre (sjokk, for jeg er ikke akkurat spinkel ) Veronal: Takk, takk! :-D Linemor: Takk for hilsen! :klem2: Bekkenplagene varierer ganske mye utfra hvor mye jeg belaster. Jeg tror nok ennå det går greit med nattevaktene mine i 50%. Og der ringte det på døra for 1. gang i kveld. Det blir vel mange flere kan jeg tenke meg. Ungene skyr tydeligvis ikke uværet for å få seg litt godter (fint, så slipper jeg å sikle på det ) 20+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 31. oktober 2004 #927 Del Skrevet 31. oktober 2004 Du er jammen standhaftig Murmel!! Imponert! Jeg blir UTROLIG svak når jeg vet at jeg ikke får lov! Men du skal se det lønner seg...når du skal levere prøve i morgen! Flink jente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 31. oktober 2004 #928 Del Skrevet 31. oktober 2004 Gratulerer med dine 20 uker er det ikke deilig Skal si du er flink ang sukkeret du e goe.... Lykke til hos legen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. oktober 2004 #929 Del Skrevet 31. oktober 2004 Gratulerer så mye med halvgått svangerskap! Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du ikke får rørt deg mer. Det er tross alt helse og lillebeibi som har 1.prio nå. Og litt trim er bedre enn ingen trim, så gjør heller det du klarer og vær fornøyd med det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 31. oktober 2004 #930 Del Skrevet 31. oktober 2004 er jo fint at bekkenet er bedre når du tar det med ro, men det er jo ett lite hint om at det er det som skal til. men det er klart at så lenge du orker og jobbe litt så er jo det bra da. i morgen er sikkert urinen helt fin tenker jeg. noe annet vil jeg ikke høre snakk om. lykke til i morgen da. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 2. november 2004 #931 Del Skrevet 2. november 2004 ...og hvordan har det gått med Murmel og urinprøven i dag? Satset på at alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 2. november 2004 Forfatter #932 Del Skrevet 2. november 2004 Jippi jei! Totalt sukkerfri urin! Og hvordan feiret jeg så det... jo, med en sjokolade :oops: Etter ei uke fri, har jeg nå 3 nattevakter. Nattevakter er greie, såfremt man får nok søvn. Men, det må liksom alltid skje noe uforutsett Nå er det Lillepia som er syk. Veldig forkjøla og urolig. Jeg tilbrakte forrige natt sammen med henne og har sovet alt alt for lite. Hun har ikke hatt feber, så jeg krysser for at hun er bedre i morgen og kan dra i barnehagen. Hvis hun og mannen er hjemme i morgen, så blir det ikke mye søvn på meg igjen (sinnsykt lytt i huset ). Men, det viktigste er selvsagt Lillepia! Denne natta går nok fort uansett. Det ligger mye forefallende arbeid og venter på meg her Lille-Brum er heldigvis blitt mer livlig i det siste :hjerter2: Men jeg mistenker han for å sparke meg i blæra og mot øvre del av livmortappen. Det er ihvertfall noen ubehagelige "rykninger" som kjennes det innimellom. Kan ikke forstå hva det ellers kan være :klø: Tusen takk for hilsner Madden 20+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. november 2004 #933 Del Skrevet 2. november 2004 :hoppe: Hurra for sukkerfri urin!!!!!:hoppe: Det var virkelig verdt å feire med sjokoladekake!! Håper den var skikkelig god!! Håper du får ei fin vakt i natt, og at lillepia er bedre i morgen så mamma'n hennes får sove!! Det trenger du vet du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. november 2004 #934 Del Skrevet 3. november 2004 Hurra for at du er clean! Spark i blære høres ikke akkurat herlig ut, men gleder meg likevel til det Spark mot "åpningen"? Du kan jo spørre litt neste lege-/jordmortime!? Og hurra for bekkenet og murmel som har vært venner i helga! :-) Tusen takk for pm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 3. november 2004 #935 Del Skrevet 3. november 2004 kjempe bra at urinen er bra. håper lillePia blir bedre fort, syke barn er jo ikke noe koselig, og det er slitsomt og ikke få nok søvn. ha en fin dag murmel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. november 2004 #936 Del Skrevet 3. november 2004 Hurra for sukkerfri urin Håper LillePia blir raskt bra igjen!!! Ønsker deg en strålende fin dag :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 3. november 2004 #937 Del Skrevet 3. november 2004 Godt å lese at urinen var sukkerfri! (Og sjokolade kan da ikke være det verste å feire det med. Masse fine antioksidanter i sjokolade. ) Jasså, ja. Du har en liten rakker i magen, som sparker mamma der han ikke burde. Men det er jo bra det er masse liv der, da! God bedring til Lillepia! Håper nattevaktene går raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. november 2004 #938 Del Skrevet 3. november 2004 Bare innom med en god !!! Siste natta nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. november 2004 #939 Del Skrevet 4. november 2004 Håper du får en kjemperolig natt vennen!!! og så må du sove god i morgen! STOOORT på kinnet fra Maddie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 4. november 2004 Forfatter #940 Del Skrevet 4. november 2004 Lillepia var nok ikke bedre nei. Tvert imot værre med mer feber. Så hun og mannen må pent holde seg hjemme i morgen (i dag) også Jeg har ingen grunn til å klage, for det er nesten 1 år siden hun har hatt feber sist. For 1 år siden var det langt værre. Nystartet i barnehagen og feber annen hver uke en lang periode. Både mannen og jeg ble smittet av influensa og spysjuka da, og jeg tør påstå at jeg aldri har vært så syk i hele mitt liv Men jeg har sovet ganske bra, og dette er natt 2 av 3 før jeg har fri 5 dager igjen. Det går så bra så! :-D Madden: Det er vanskelig og ikka ta helt av her Gleder meg villt til neste test på lørdag! Tusen takk for alle koselig hilsner! Lillen: Jeg er vel mest glad for alle spark, uansett hvor de treffer Men Lillepia var litt snillere med sparkene sine . Håper det går bra for deg videre Linemor: Takk for at du bryr deg! :klem2: Bizzy: Takk for koselig hilsen! Moonchild: Jeg er litt for flink til å kose meg med sjokolade :oops: Kanskje prøve å unngå det før legebesøkene Takk for hilsen! 20+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå