tyttebæret Skrevet 21. oktober 2004 #901 Del Skrevet 21. oktober 2004 Så fint med en liten gutt! Kjernefamilien er fikset! Jeg synes det er bra at du fikk sykemelding. Det høres ut som du virkelig trenger det. Jeg forstår godt at du var nervøs for å be om det. Jeg blir helt satt ut jeg, av å tenke på de nye sykemeldingsreglene. Hvis jeg skulle bli delvis sykmeldt eller satt til andre oppgaver som det heter så fint, hva skulle jeg ha gjort da? Kontorarbeid? Rektor måtte jo likevel ha hyret inn en til å ta timene i klassen? :klø: Håper du kan kose deg i ny sykmeldtstatus og ikke kjenne på at du må tilbake eller noe sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 21. oktober 2004 #902 Del Skrevet 21. oktober 2004 Innom for å ønske deg og Lille-Brum en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. oktober 2004 #903 Del Skrevet 22. oktober 2004 Perfekt! En liten Brum!! Godt å høre at du har fått deg en halv sykemelding Gratulerer med 19 uker! Endelig Og takk for at du fortsatt skriver navnet mitt med blått! :-) Det var jo da du begynte med det at jeg ble gravid Du skal få lov til å skrive noen andres navn med blått fra og med etter en forhåpentligvis lykkelig UL-rapport fra meg idag... :-) Hvis du vil... Er jo litt overtroisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 22. oktober 2004 #904 Del Skrevet 22. oktober 2004 så godt at det gikk så bra. skal du på flere UL? kan jo være at det er lettere for de og se da. er veldig glad for at du fikk den sykemeldingen du spurte om. det tærer jo så innmari på og gå rundt og lure. ha en fin helg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. oktober 2004 #905 Del Skrevet 22. oktober 2004 Så koselig med en liten Brum :baby_gutt: Godt å høre at du fikk sykmelding av legen, må ta godt vare på deg selv fremover Kos deg! GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 22. oktober 2004 #906 Del Skrevet 22. oktober 2004 Så koselig at det ser ut til å bli en liten gutt! Er jo helt supert å få en av hver, selv om to av det samme heller ikke er å forakte. ;-) Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 22. oktober 2004 #907 Del Skrevet 22. oktober 2004 Kikker innom og legger igjen et ønske om en deilig helg, hvor alt blir slik du ønsker det aller aller mest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 22. oktober 2004 #908 Del Skrevet 22. oktober 2004 Grattis med en liten gutt på vei. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter #909 Del Skrevet 23. oktober 2004 Tiddeli bom, jeg har en liten Brum (i magen min) Driver bare og øver meg litt her. Jeg har enda ikke fordøyd at det sannsynligvis er en liten guttebaby i magen min Håper nå bare Lillepia godtar en guttebaby. Hun har sagt klart i fra at hun vil ha en jentebaby Jeg kunne sikkert hostet opp masse jentenavn, men jeg sliter virkelig med guttenavn. Det ene mannen foreslo, forkastet jeg med en gang Men nå har lile-Brum endelig begynt å bli mer aktiv igjen. Selvsagt ikke når jeg legger meg ned for å kjenne etter. Da er hen musestille, lille luringen :hjerter2: Det blir virkelig godt med 50% sykemelding. Akkurat nå jobber jeg annenhver natt en liten periode. Det er absolutt ikke å anbefale. Men snart vil jeg få fri en hel uke :-D Ingen tvil om at bekkenet har det bedre uten travle vakter. Tusen takk for koselig hilsner Madden (Takk takk :rosasmil: ) 19+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter #910 Del Skrevet 24. oktober 2004 Snufs Kristian Valen holder på å ødelegge natta mi Jeg hører på NRK2 - Svisj, og der spilte de den nye singelen hans for en liten stund siden. Jeg er i utgangspunketet ikke fan av Valen som komiker. Ikke imponerer ha meg sangmessig heller :-? Men desverre fikk jeg med meg Skavland med Først og Sist, der Valen fortalte bakgrunnen for låta. Om en 4 år gammel gutt som fikk kreft. Han fikk lov å "sove" siste natta hjemme. Dette var da en gutt han kjente godt. Jeg synes selve melodien er veldig fin. Men jeg takler bare ikke høre den og teksten når jeg vet bakgrunnen Det er så utrolig trist. Og jeg assosierer så sinnsykt. (gravid og overhormonell :-( )Jeg tror aldri jeg ville overlevd å miste Lillepia mi. Blæh, nå tror jeg det er på tide å leke seg litt inne på ordleker-forumet. Alt for å avlede tankene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 24. oktober 2004 #911 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hei vennen. Jeg får fryktelig dårlig samvittighet, for hver gang jeg leser dagboken din, og skal til å skrive en hilsen, så skal vesla pluttselig ha mat eller bleieskift eller oppmerksomhet.. Men jeg følger med, og tenker på deg. Annenhver natt er kjempekjipt, håper det ikke varer lenge. Hils Lille-Brum fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 25. oktober 2004 #912 Del Skrevet 25. oktober 2004 Å så snill du er som overfører blåfargen til meg!!! Tusen takk murmel!!! Håper det hjelper like bra som på lillen da!! Annenhver natt...er det en spøk eller?? hva får du brukt den frinatta til da?! se på svisj?! Ærlig talt..den er jo helt ubrukelig..du må da kunne få en bedre deal!! Håper det for din del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 25. oktober 2004 #913 Del Skrevet 25. oktober 2004 annenhver natt høres tøft ut, men hvis du syns det er litt bedre så er jeg veldig glad på dine vegne da. håper alt står bra til i magen om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. oktober 2004 #914 Del Skrevet 25. oktober 2004 Håper du har det fint! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter #915 Del Skrevet 25. oktober 2004 Siste natta, så er annen hver natt turnusen over Da blir det veldig mye bedre. Jeg vil enkelte uker få 3 nattevakter på rad, men 1 uke fri innimellom er bare helt topp :-D Og bekkenet er faktisk bedre! Det skal ikke mye til før det gjør vondt. Men så lenge jeg tar det med ro, så slipper jeg den intense verkingen jeg hadde i perioder. Jeg er innstilt på at det kan bli værre jo større jeg blir, men jeg er glad så lenge det ikke er værre enn nå :rosasmil: I dag har jeg kjøpt meg boka Da Vinci koden. Svindyr, så jeg håper den er verd det. Alt for å holde meg unna dårlige sentimentale nattfilmer, og Svisj med Kristian Valen Tiny: Ikke ha dårlig samvittighet du! Jeg vet jo hvordan det er å ha baby Koselig at du følger med meg Madden vil gjøre deg gravid i en fei Annen hver natt var jo bare en liten periode, heldigvis! Vi er ikke så mange her, så jeg gadd ikke lage problemer når jeg så at det ville ordne seg etterhvert. Og det skal bli veldig godt! Svisj ja Skal unngå det så lenge Valen er populær Linemor: Deg har jeg forresten konstant grønn fordi håpet er lysegrønt Det var ment som mitt håp om at du skal unngå prematur fødsel igjen. Jobben ordner seg som sagt! :klem2: Huldra: Jo takk, mye berde enn på lenge 19+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 26. oktober 2004 #916 Del Skrevet 26. oktober 2004 Selvfølgelig må du lese DaVinci-koden. Den holder jo jeg også på med. (Tror mer og mer på at vi føder på likt.... ) Så fint at du føler deg bedre, Murmel. Krysser fingre og tær for at du slipper unna plagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. oktober 2004 #917 Del Skrevet 26. oktober 2004 I dag har jeg kjøpt meg boka Da Vinci koden. Svindyr, så jeg håper den er verd det. Den er absolutt verdt hver ei krone!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. oktober 2004 #918 Del Skrevet 27. oktober 2004 Bare innom med en god fordi du er så søt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 27. oktober 2004 #919 Del Skrevet 27. oktober 2004 Takk for godt tips! Ordleker-tråden må være mid i blinken for meg når jeg trenger å koble ut... *lister meg inn for å prøve* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 28. oktober 2004 #920 Del Skrevet 28. oktober 2004 HALVVEIS I SVANGERSKAPET! Gratulerer så mye!!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå