Gå til innhold

Murmeldyret sin dagbok

murmeldyret

Anbefalte innlegg

Endelig en god lat dag igjen :-D

Lillepia er i barnehagen. På tross av noen protester var det nok det beste for henne etter 1 uke uten kontakt med andre unger :wink:

Helga ser også ut til å bli veldig lat. Jeg har valget mellom å være med til svigers på potetopptaking, eller være alene hjemme. Potetopptaking er ikke det morsomste jeg gjør, og ryggen er enda ikke helt klar for å stå opp ned i en potetåker. Innbiller meg at Lille-Brum ikke vil like det heller :wink: .Så da tenkte jeg å kose meg hjemme alene, spise godt (har vært lite av det i kvalmeperioden), og savne mann og barn (det er faktisk også godt i korte perioder). Ikke minst å sove godt og uforstyrret :rosasmil: Da er jeg kanskje klar for 4 nattevakter over helga :Gjesp:

Lillen: Hva er det jeg ikke forstår nå, folkeregistrert som Murmel? :klø:

Fint du vil besøke min gruppe hyppig også! :klem2:

Linemor: Ja, akkurat nå er jeg glad det ikke ble operasjon. Det ville blitt en hard kamp med henne. Hun er for lita til å forstå, og vi fikk ikke engang veid eller målt henne i går :ler: Legen var hun livredd, så han fikk bare så vidt tittet på magen hennes. Tror det vil gå bedre når hun er 5 år :wink:

Skal sende deg en PM angående jobben min... :sjenert:

Moonchild: Du er tilgitt for oppdelingen :klem2: Ble bare litt paff over 2-delingen :wink: Det blir garantert bedre! Alt for å slippe side 2 :Nikke:

14+2 :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det med folkeregistrert; skjønte det nesten ikke selv en gang da jeg leste det om igjen idag :roll: Men tror jeg prøvde å lokke frem et navneskifte... :roll:

Du kommer til å få en kjempefin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg passer ikke helt som murmeldyr nei :ler:

Husker bare jeg satt på nattevakt og var passe susete i hodet da jeg fant det på. Det meste var jo opptatt. Drømmesituasjon for mitt neste liv kanskje? Og så fikk jeg meg jo en sånn super avatar til :wink:

Kan vel ikke bytte nå, da vil jo ingen forstå noe, jeg vil bli glemt, forlatt, ensom, eller noe sånt :grine::ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville nok aldri bli glemt, vennen! Men jeg skjønner godt hva du mener. Det var egentlig ment som en spøk... :wink: Bare fordi vi ikke var i samme gruppe.

Men som sagt; vi besøker hverandres gjenger! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei murmel du kan ikke bytte. da blir det ikke greit for meg. takk for pm.

håper du får en deilig lat helg, ingenting er bedre enn det når en trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å ønske deg en god helg!!! :klem:

Du må ikke finne på å bytte...se heller ironien i det...det gjør jeg! Dessuten er du kanskje et omvendt murmeldyr..de er da vel murmeldyr de også!?!:D

Kjempefint at de ville vente med å operere lillepia! Da slipper du å bekymre deg så mye nå! Når hun ikke er plaget av det, kan de jo like godt vente! :Nikke:

God helg da murmeldyret!!:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg forsto godt at Lillen ikke mente det så seriøst :ler: Har tidligere uttalt at jeg er et Murmeldyr-wannabe 8) . Det gikk greit å være totalt A-menneske da Lillepia var baby. Nå må jeg desverre innrømme at søvnen er adskillig mer etterlengtet :Gjesp: Men, da kan jeg jo heldigvis gjøre som denne helga av og til :wink: (Helt til Lille-Brum kommer :lol: )

Takk for hilsner Supergirls! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kos deg og lat deg hele helgen. nyt litt barnefri, som du selv sier så er det ikke så lenge til det ikke blir fult så enkelt. men vi gleder oss vel egentlig litt til det og.

sov godt, når du finner sengen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Badet ble da vasket! :-D

Jeg hadde store planer om å få litt mer unnagjort, men så lokket Lillen med MSN :wink:

Og stakkars henne som har slitt med min dataudugelighet i kveld :ler:

Etter mye tull fant vi ut at jeg har installert Windows messenger, ikke MSN messenger. Men siden det virker, så forstår jeg fortsatt ikke hvorfor jeg bør installere MSN i tillegg :ler: (håpløs? :klø: )

Mannen og Lillepia kommer ganske tidlig hjem i morgen. Kanskje jeg klarer å vaske vaskerommet også før det. Men tror ikke jeg skal være alt for optimist :wink:

Dessuten har jeg begynt å kjøpe ting til 3 julekalendere :nisse: (mannen, Lillepia og en venninne). Jeg burde begynne å pakke inn de tingene jeg har kjøpt før Lillepia finner posene :wink: Samt få litt oversikt selv :-D

14+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...