Gå til innhold

Murmeldyret sin dagbok

murmeldyret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:blomst_opp: Gratulerer så mye med bryllupsdag og første 12 passert!!! :blomst_opp:

Det blir nok en strålende dag skal du se!!!

Stor :klem2: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA FOR BRYLLUPSDAG!!!!

:bursdag:

Så flott at du er 12 uker på vei. Nå begynner det vel å bli bedre tider for deg, Murmel? Håper du snart våkner opp av "Være sliten og kvalm"-dvalen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjonene! :bukke: :klem2:

Dagen ble kjempefin den, ikke kvalm eller uvel i det hele tatt!!! :hoppe:

Nå ble det ikke den store feiringa i går da, siden jeg skulle på syforening. Tenker vi tar det igjen i helga :hjerter2:

Jeg fikk en fin klokke av mannen (og sexy undertøy som jeg ikke helt forstår hvordan jeg skal komme meg inni med min kropp :Hehe: ) Han fikk en "romantisk" kappe/gjerde sag (eller noe sånt) av meg :ler: Skal prøve å holde meg såpass våken i helga at jeg kan dulle litt med han da :sjarmor:

Blir veldig optimist på slike gode dager. Og sålangt i dag føles det også bare bra. Men jeg hadde jo en veldig fin torsdag i forrige uke før den kvalme helga, så jeg tør ikke helt tro det er over. Ihvertfall mye bedre! :rosasmil:

Lillepia har våknet så tidlig i det siste, så jeg tenkte å legge meg litt. Skal bare oppdatere meg litt mer på KG først :wink:

12+1 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint at du i hvertfall ikke er kvalm hele tiden, det hjelper og føle seg litt bedre innemellom.

du får sove godt da, der er godt og kunne legge seg litt nedpå når en er så sliten.

håper du får en kjempe fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overståtte 12 uker og bryllupsdagen :blomst:

Godt å høre at du får litt pause fra kvalmen innimellom :) Håper den holder seg borte nå da.

Klem fra Meta :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått 12 uker og bryllupsdag. :blomst_opp:

Er det ikke en fantastisk følelse å ha kommet så langt i graviditeten?? Føler seg straks mye roligere... i hvertfall gjorde jeg det....

Ha en fin dag videre murmeldyret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle gratulasjonene Meta :blomst: :klem2:

Koselig at du er så ofte innom, Linemor! :klem:

Klart jeg sier ifra, Sirka :ler: Jeg blir nok å rope det ut :wink:

Var litt ugg og veldig trøtt da jeg sto opp i dag. Men jeg tror det retter på seg. Skal prøve å sove litt mer snart. I kveld skal jeg på naustfest med jobben. Det blir sikkert koselig. Men jeg vil kjøre selv og returnere når det passer meg. Det blir nok ikke så sent så kveldstrøtt som jeg er :wink:

12+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en kjempeflott helg Murmel!!! :heiajente: Håper du oppdaterer litt i helga også!! Kos deg på naustfest! :rosasmil: selv om du blir litt :Gjesp: ......har lov til det du vet du... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...